Połączono centrum typu outlet z tradycyjnym parkiem handlowym
Nakładem inwestycyjnym około 60 milionów Euro, powstał pierwszy w Polsce projekt europejskiego dewelopera Liebrecht & wooD, łączący centrum typu outlet z tradycyjnym parkiem handlowym.
Morski Park Handlowy w Gdańsku został otwarty w dniu 15 kwietnia br. Deweloper zapowiada zakończenie prac przy drugiej fazie inwestycji pod koniec 2012 roku.
Morski Park Handlowy tworzyć będą trzy niezależne obiekty, w których zlokalizowane zostaną wielkopowierzchniowe sklepy, galeria handlowa, lokale gastronomiczne
i pomieszczenia biurowe pod najem. Łącznie dla około 35 sklepów powierzchnia handlowa wyniesie 63 000 m², z powierzchnią Fashion House Outlet Centre będzie to ponad 86 000 m².
15 kwietnia br. w ramach pierwszej fazy inwestycji otwarte zostały: market OBI (powierzchnia najmu 11 047 m²) oraz hipermarket Carrefour (o powierzchni 8 412 m²) wraz z galerią handlową, licznymi butikami i punktami usługowymi. Nad galerią handlową znajduje się również 1 633 m² powierzchni biurowej brutto do wynajęcia. Do użytku oddany zostanie parking na 962 samochody. Częścią Morskiego Parku Handlowego jest również, istniejące od 2005 roku centrum wyprzedażowe Fashion House Outlet Centre, z liczbą ponad 120 sklepów oferujących markową odzież 30-70 procent taniej 365 dni w roku. Połączenie formuły outletu i parku handlowego w jednym kompleksie jest pierwszym takim rozwiązaniem realizowanym przez Liebrecht & wooD w Polsce, sprawdzonym już wcześniej przez dewelopera w parku handlowym West Park w stolicy Rumunii, Bukareszcie.
- "Morski Park Handlowy w Gdańsku ma doskonałą lokalizację, w bardzo perspektywicznym obszarze, w kierunku którego rozwija się miasto. Dlatego też postanowiliśmy wzbogacić dotychczasową formułę sprzedaży outletowej o tradycyjny park handlowy. Teraz już nie tylko markowa odzież i obuwie, ale również hipermarket spożywczy, artykuły dla domu i ogrodu, i wiele innych – dostępne będą w jednym miejscu" – mówi Patrick Van Den Bossche, Dyrektor Zarządzający Liebrecht & wooD. Druga faza Morskiego Parku Handlowego obejmie powierzchnie typu „big-box”, stację benzynową, myjnię samochodową i restaurację typu „drive-thru”. Jej rozpoczęcie planowane jest na wiosnę roku 2012 r. Jedną z głównych marek tej fazy inwestycji będzie Agata Meble, z powierzchnią handlową około 17 000 m². Całkowita powierzchnia działki Morskiego Parku Handlowego to 160 247 m². W jej skład wejdzie także parking na 1500 samochodów.
2011-04-15
Źródło: Imago PR / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- zabiegi laserowe Liczba postów: 11 Grupa: Trudne tema... Gabinet Kosmetyki Lekarskiej Bella w Warszawie to miejsce, gdzie panuje bardzo przyjazna atmosfera, a potraktowany indywidualnie klient czuje się bezpiecznie i....
- Jaki prezent świąteczny? Liczba postów: 88 Grupa: Opinie Święta to piękny czas i odwiedzając ten sklep https://smaczajama.pl/pl/p/Wino-Cinqueno ci-Primitivo-Tagaro-0%2C75l-Wlochy/14297 można sprawić bliskim wiele radoś...
- Jakie jest Wasze hobby? Liczba postów: 337 Grupa: Trudne tema... Użytkownik Heniu543 napisał: Zakłady bukmacherskie wprowadzają do sportowego hobby nutę adrenaliny, pozwalając przeżywać mecze w nowy sposób. Od dawna interesu...
- Jaka wyprawka dla noworodka? Liczba postów: 262 Grupa: Trudne tema... W moim przypadku zdecydowałam się skorzystać z oferty polecanej mi szkoły rodzenia SuperMama w Gdańsku - szkoła chustonoszenia , gdzie uzyskałem profesjonalną p...
- Skuteczna reklama dla e-biznesu? Liczba postów: 275 Grupa: Trudne tema... Optymalizacja wizytówki Google to pierwszy krok do poprawy widoczności firmy w internecie. E-book dostępny na https://wizytowkinaplista.pl zawiera checklistę, k...