Ponad 2000 budowlańców przeszkolonych w Miasteczku SILKA YTONG

Ponad 2000 budowlańców przeszkolonych w Miasteczku SILKA YTONG

W profesjonalnych i bezpłatnych szkoleniach zrealizowanych w ramach Miasteczka Akademia Murowania SILKA YTONG uczestniczyło ponad 2200 wykonawców i uczniów szkół ponadgimnazjalnych o profilu budowlanym. Łącznie z oferty Miasteczka skorzystało blisko 3000 osób.

 

Akcja Miasteczko Akademia Murowania SILKA YTONG osiągnęła zamierzony cel – propagowanie wiedzy na temat zagadnień związanych z budową domu wśród jak najszerszego kręgu odbiorców. Akcja Miasteczko Akademia Murowania SILKA YTONG rozpoczęła się 8 kwietnia na targach MUREXPO w Warszawie, a zakończyła 9 maja w Olsztynie. Objęła 12 miast w całej Polsce: Warszawę, Toruń, Łódź, Kielce, Kraków, Katowice, Opole, Wrocław, Poznań, Szczecin, Gdańsk i Olsztyn. Trasa roadshow liczyła ponad 3.200 km. Goście Miasteczka mogli odwiedzić Strefę Edukacji, w której odbywały się bezpłatne konsultacje z ekspertami SILKA YTONG i prezentacje dla szkół oraz Strefę Szkoleń dla firm wykonawczych.



Z ankiet przeprowadzonych podczas Miasteczka wynika, że wszyscy wykonawcy, którzy uczestniczyli w szkoleniu, deklarują chęć ponownego wzięcia udziału w kursach i pokazach dotyczących produktów YTONG i SILKA. Wszystkie elementy szkolenia uzyskały bardzo wysoką ocenę – najlepiej oceniony został sam pomysł miasteczka, tematyka szkolenia oraz instruktorzy prowadzący kurs.

 



Uczestnicy szkoleń doceniali możliwość zobaczenia, jak w praktyce wygląda murowanie w technologii SILKA YTONG – jak szybko i sprawnie powstaje fragment ściany. Twierdzili, że mimo korzystania z broszur, czy też filmów instruktażowych, najbardziej pouczającym doświadczeniem jest zobaczenie murowania „na żywo”. Podkreślali również, że Miasteczko Akademia Murowania SILKA YTONG było dla nich okazją, aby podniesieść swoje kwalifikacje zawodowe. Zachwyt wzbudzała również specjalnie zaprojektowana ciężarówka – Promo Truck.

 

 

Oprócz wykonawców, Miasteczko Akademia Murowania SILKA YTONG odwiedzili również inwestorzy indywidualni, architekci, firmy handlowe, uczniowie i studenci oraz przedstawiciele mediów. Szczególnie aktywni i zainteresowani byli odbiorcy indywidualni, którzy bardzo często przychodzili z projektami domów oraz jasno sprecyzowanymi pytaniami o materiały budowlane. Miasteczko można było odwiedzić z całą rodziną. Najmłodsi bawili się w specjalnie dla nich przygotowanym kolorowym i bezpiecznym namiocie.

 



– Nowatorski, jak na polski rynek budowlany, pomysł Miasteczka okazał się strzałem w dziesiątkę. Sukcesem okazała się również frekwencja – przez 25 dni akcji zgromadziliśmy społeczność liczącą ponad 2 tysiące profesjonalistów z branży budowlanej z całej Polski – mówi Monika Mychlewicz, dyrektor marketingu Xella Polska. – Najbardziej budujące jest jednak to, że odwiedzający Miasteczko byli usatysfakcjonowani naszą ofertą, zarówno ze względu na wysoki poziom szkoleń, jak i jakość naszych technologii – dodaje Monika Mychlewicz.

 

 

Xella w najbliższym czasie będzie w dalszym ciągu bardzo mocno wspierać edukację budowlaną wśród wykonawców, uczniów szkół o profilu budowlanym i inwestorów indywidualnych. Osoby, które nie uczestniczyły w cyklu realizowanym w ramach Miasteczka, mogą zgłosić się pod numerem telefonu 801 122 227 lub 29 767 03 60 i umówić na indywidualne szkolenia. Przez cały rok szkolny realizowany jest także program Akademia Murowania dla szkół ponadgimnazjalnych – na jesieni rozpocznie się kolejna jego edycja.

 

 

 

 

2011-05-12
Źródło: Xella Polska / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19438 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 226

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >