Praktiker w Grudziądzu
Już 17.10.2007 roku, o godzinie 07.00 w Grudziądzu, przy ul. Konarskiego 47 odbędzie się oficjalne otwarcie nowego marketu budowlanego Praktiker. Będzie to 20. sklep sieci w kraju. W związku z inauguracją działalności dla 2000 klientów przygotowano specjalną ofertę handlową. Konsumenci, którzy w tym dniu zrobią zakupy za minimum 200 zł, otrzymają aluminiową drabinę, dostępną w regularnej sprzedaży w cenie 85 zł. Otwarciu towarzyszy również specjalna oferta kredytowa. Zakupy o wartości minimum 500 zł mogą być rozłożone na 20 nieoprocentowanych miesięcznych rat, przy prowizji w wysokości 0%, bez wpłaty własnej.
O lokalizacji inwestycji w Grudziądzu przesądziło kilka czynników. Praktiker jest pierwszym wielko-powierzchniowym marketem budowlanym w mieście. Warto podkreślić również znaczną atrakcyjność otoczenia biznesowego miasta oraz jego dynamiczny rozwój. Dzięki licznym udogodnieniom dla firm staje się ono znaczącym ośrodkiem usługowo – handlowo - szkoleniowym. Już wkrótce Grudziądz może być włączony do Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Spowoduje to wzrost napływu kapitału do miasta oraz zwiększenie liczby zatrudnionych osób - naszych potencjalnych klientów - mówi Eric Goullard, Prezes Zarządu firmy Praktiker w Polsce.
W nowym markecie Praktiker w Grudziądzu dostępnych jest blisko 45 000 produktów, przeznaczonych do budowy i remontu mieszkań oraz domów, m.in. materiały budowlane, artykuły sanitarne, elektroinstalacje, narzędzia, artykuły wykończeniowe, dekoracje i wiele innych. Powierzchnia ogólna sklepu - wraz z parkingiem
i terenami zielonymi - wynosi 20 000 m2, zaś handlowa 6000 m2. Przed sklepem znajduje się parking na ok. 230 samochodów. W markecie jest zatrudnionych 110 osób. Sklep jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Praktiker w Grudziądzu jest drugim w Polsce nowo-wybudowanym marketem sieci, w którym wprowadzono nowoczesny system nawigacji, ułatwiający robienie zakupów oraz poruszanie się po sklepie. Modyfikacja wynika z nowej misji Praktikera, w myśl której market ma być miejscem bardziej przyjaznym dla Klienta, otwartym na jego potrzeby, w którym „kupuje się lepiej”.
Podstawą nowej identyfikacji jest zmiana kolorystyki. Każdy z działów zyskał własny kolor, dobrany tak, aby budził skojarzenia z asortymentem. Ikony poszczególnych części marketu stały się bardziej eleganckie, przestrzenne, nie tracąc na swojej czytelności. Zastosowano nową typografię: znacznie miększą, delikatniejszą i bardziej estetyczną. Charakteryzuje ona Praktiker jako sklep, który oferuje ludziom przejrzyste rozwiązania. We wszystkich materiałach ekspozycyjnych w markecie zastosowano łagodny łuk, jako główny element kompozycyjny.
Otwarcie nowego marketu w Grudziądzu zbiega się w czasie z 10-tą rocznicą działalności na polskim rynku, a także z wdrażaniem w życie nowej komunikacji marketingowej opartej na haśle „mieszkasz lepiej”. Jej głównym celem jest wskazanie, że najważniejszy jest końcowy efekt zmian, a nie sam remont. Praktiker ma poprawiać jakość życia, a wprowadzane modyfikacje mają zapewnić radość z efektów działań oraz komfort użytkowania nowej przestrzeni.
Praktiker w Grudziądzu jest już trzecim, otworzonym przez firmę w Polsce w 2007 roku. Poprzednie inauguracje miały miejsce: w marcu w Rzeszowie oraz w lipcu w Rybniku.
Market Praktiker w Grudziądzu będzie otwarty w godzinach:
Poniedziałek-Sobota od 7.00 do 21.00
Niedziela od 09.00 do 20.00
Źródło: Kuźnia PR / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wakacje nad morzem Liczba postów: 82 Grupa: Trudne tema... Ja własnie zastanawiam się nad wakacjami w Chorwacji. Znalazłam nawet nowoczesny hotel blisko plaży w Sibeniku - https://www.amadriapark.com/hotel/amadri a-park-...
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...