Przyznano nagrody VIP Innowacyjna Stolarka 2012
Prestiżowe nagrody dla najbardziej innowacyjnych produktów branży stolarki otworowej zostały przyznane. Na Gali w hotelu Westin, która odbyła się 25 maja, nagrody odebrali przedstawiciele najlepszych producentów stolarki oraz najlepszych salonów stolarki.
VIP Innowacyjna Stolarka 2012 to piąta edycja programu VIP Najlepsze Okna i Drzwi, będącego autorską inicjatywą konsumenckiego portalu Infookno.pl. O tym jaką rolę odgrywa stolarka otworowa w polskim przemyśle świadczy fakt, że honorowy patronat nad programem objęło Ministerstwo Gospodarki. Podczas Gali wręczono także nagrody III edycji Programu VIP – Najlepsze Salony Stolarki.
Czytaj również: Stadion PGE Arena zwyciężył w konkursie Stadium Business Awards 2012
-To jest program nastawiony na konsumenta. Weryfikujemy producentów dostawców i salony, pokazujemy konsumentowi, że jest z czego wybrać. Wskazujemy na czym polegają różnice i co jest naprawdę ważne przy wyborze stolarki. – mówi Grzegorz Cendrowski, organizator Programu VIP
Tegoroczna edycja w odróżnieniu od poprzednich skupiła się na innowacyjności i nowych rozwiązaniach w zakresie technologii.
Czytaj również: Rozdano nagrody Partner Roku 2011
-Wcześniejsze edycje były przeglądem najlepszych energooszczędnych rozwiązań produktowych w różnych kategoriach. Teraz postanowiliśmy nagrodzić innowatorów, firmy, które wprowadzają autorskie rozwiązania, będące efektem badań i patentów – tłumaczył Sylweriusz Dmochowski, wiceprezes Infookno.pl
Innowacje nagrodzone
Aby otrzymać statuetkę VIP należało przejść przez procedurę weryfikacyjną, polegającą na wypełnieniu odpowiedniej dokumentacji, udostępnić stosowne badania oraz poddać się osądowi kapituły składającej się z ekspertów branży, dziennikarzy oraz architektów. Firmom, którym udało się pomyślnie przejść przez tę procedurę, podczas uroczystej Gali wręczono nagrody VIP Innowacyjna Stolarka 2012.
Czytaj również: Rozdano statuetki Superbrands
Nagrodzone firmy to: PORTA KMI Poland S.A, Pozbud T&R S.A, Rutkowski Drzwi Drewniane, Halupczok Stolarstwo, AMPOL-Okna PCV, OknoPlus Sp. z o.o., AdamS H. Pędzich, Eurocolor Sp. z o.o., Stolbud Włoszczowa S.A., VELUX Polska sp. z o.o., FAKRO sp. z o.o., Roto Frank Okucia Budowlane sp. z o.o., Kostka i Paszkowski S.K.A., SAAW SYSTEM s.c., Podlaska Fabryka Okien i Drzwi WITRAŻ sp. z o.o., Oknoplast sp. z o.o. oraz POL-SKONE sp. z o.o. Niektóre z firm otrzymały kilka nagród dla różnych zgłoszonych przez siebie produktów. Wyróżnieni Laureaci udowadniają doskonałą kondycje branży stolarki otworowej w Polsce
-Program pokazuje pewne trendy w branży, nagradzane są innowacyjne produkty i wskazywane są firmy, które je produkują – mówił Grzegorz Filipek – Dyrektor ds. Marketingu w Oknoplast sp. z o.o.
-Takie nagrody znaczą wiele, ponieważ nagradzają naszą pracę, to co robimy, aby się wyróżnić. Widać, że budownictwo idzie do przodu, stawiamy na energooszczędne, zielone budownictwo, co bardzo wiele znaczy w naszych czasach. Byliśmy nominowani po raz trzeci i trzeci raz zdobyliśmy nagrodę. Bardzo się staramy, bo aby być trzy razy wyróżnionym to jednak trzeba coś w tym kierunku robić – dodaje Adam Pędzich, Dyrektor Generalny Firmy AdamS H. Pędzich
Przyznano także nagrody w specjalnej kategorii Najlepszy Menadżer. Ex aequo otrzymali je menadżerowie FAKRO Sp. z o.o i Oknoplast Sp. z o.o.
-Nagroda, która została przyznana mnie osobiście jest dla mnie jest pewnym zaskoczeniem, bo instytucje raczej przyznają nagrody produktom i firmom, rzadziej menadżerom. Więc stąd przyjąłem ją z pewnym wzruszeniem i dumą, bo jest ukoronowaniem mojej 20-letniej działalności. Swoją działalność zawodową rozpoczynałem z firmą FAKRO, prawie 20 lat temu, kiedy firma się tworzyła. Wtedy też powstawał marketing w Polsce, nie tylko marketing branżowy i wszystko trzeba było tworzyć od podstaw. Myślę, że w FAKRO się nam to udało, stworzyliśmy bardzo rozpoznawalną markę i to jest w dużym stopniu mój udział i ta nagroda jest tego ukoronowaniem – mówił Janusz Komurkiewicz, Dyrektor Marketingu FAKRO
Czytaj również: Odbędzie się prezentacja procesu przebudowy Amfiteatru w Opolu
-Mnie osobiście bardzo cieszy, że po 10 latach pracy w tej branży otrzymałem nagrodę za prowadzone działania – mówił Grzegorz Filipek – Dyrektor ds. Marketingu w Oknoplast sp. z o.o.
Oprócz innowacyjnych produktów nagrodzono także specjalny system montażu, tym samym zwracając uwagę na jego rolę w zakresie energooszczędności okna.
-Montaż odgrywa decydującą role, jeżeli chodzi o ciepłotę, pasywność, energooszczędność. W Polsce mamy niestety do czynienia z montażem mało profesjonalnym. Odbywa się on na produktach, które nie są badane, certyfikowane, tylko tak się utarło, że jest to odpowiedni montaż. Naszym systemem, który jest w pełni przebadany i nie posiada żadnych metalowych elementów udowadniamy, że montaż może być ciepły, szybki i bardzo profesjonalny. Co więcej ciepły czy pasywny montaż nie musi być drogi – mówił Mateusz Pólkowski z SAAW System s.c.
Najlepsze salony
Na Gali przyznano również nagrody salonom stolarki, które wybrano w oparciu o zobiektywizowane kryteria oraz badania przy pomocy metody Mystery shopping. Laureatami wyróżnienia zostały firmy, które zapewniają najlepszą obsługę klienta. Nagrody VIP Najlepsze Salony Stolarki otrzymały. Dwa Salony firmy Majasz, firma PATIO, dwa Salony fabryczne firmy Empol, dwa salony firmy PRO-HOUSE, trzy salony firmy Innowacyjne Technologie, oraz salon fabryczny POZBUD T&R. Salony najlepiej ocenione (powyżej 90 punktów na 100) otrzymały statuetki SUPERVIP – są to salony firm: PRO-HOUSE Warszawa, ROLMET Jelenia Góra oraz Innowacyjne Technologie Legionowo.
-Ta nagroda to wyróżnienie na tle innych salonów. Wysoką jakość obsługi osiągnęliśmy bardzo ciężką pracą, traktowaniem każdego klienta, jakby był najważniejszy. Wciąż się szkolimy zarówno w zakresie sprzedaży , są szkolenia produktowe a efektem jest ten laur –mówił Emil Kopaczel właściciel firmy ROLMET, do której należy najwyżej oceniony salon.
Po uroczystej Gali odbył się Bal, na którym bawiła się elita stolarki otworowej w Polsce. Program VIP Innowacyjna Stolarka 2012 okazał się olbrzymim sukcesem.
-Jesteśmy bardzo zadowoleni, to jest spełnienie naszych oczekiwań, podsumowanie pięcioletniej, trudnej drogi. Dziś polska stolarka jest stolarką przyszłościową, ponieważ jest innowacyjna, energooszczędna i proeksportowa. Polscy producenci są bardzo mobilni, dostosowują się do zmieniających się warunków i stają się tuzami w tej branży w Europie, i na świecie – podsumował Grzegorz Cendrowski, organizator Programu VIP.
2012-05-30
Źródło: Times Square Public Relations / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności The report from Gráinne Gilmore highlights a decline in the number of the world’s wealthiest, a notable shift. As global wealth distribution changes, platforms....
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...
- prawnik może odmówić przyjęcia sprawy? Liczba postów: 29 Grupa: Trudne tema... Możecie sobie sprawdzić stronę https://dsk-kancelaria.pl/ , na której znajdziecie ofertę nowoczesnej i profesjonalnej DSK kancelaria, która specjalizuje się w w...