Rok Centrum Handlowego w Koninie

Rok Centrum Handlowego w Koninie

Bardzo dobre wyniki uzyskane w roku ubiegłym miały także przełożenie na skuteczność komercjalizacji powierzchni centrum. „Wśród najemców mówi się o znakomitych wynikach osiąganych w Ferio.

 

Pierwsza rocznica zakończenia rozbudowy Ferio Konin.

 

Warszawa, Stare Miasto, 6 marca 2015, - rok temu, w pełni skomercjalizowana powiększona w wyniku rozbudowy, powierzchnia Centrum Handlowego Ferio, k. Konina, została udostępniona dla klientów. Rozbudowa objęła wielu nowych najemców takich jak: C&A, Smyk, Home & You, Sinsay, Ochnik, Stradivarius, Martes Sport, 4F, Olimp and Cukiernia Sowa, których marki były dotąd nieobecne na rynku lokalnym, a otwarte sklepy były pierwszymi w mieście.

Odkąd rozbudowa została zakończona, poziom odwiedzalności klientów galerii kontynuuje tendencję wzrostową, osiągając aktualnie więcej niż 9,000 ludzi na dzień, podczas gdy odwiedzalność całego parku handlowego, wliczając wolnostojące budynki zajmowane przez Castoramę, Media Markt, Jysk, Calypso Fitness Club oraz McDonalds, osiąga więcej niż 10,000 ludzi na dzień.

 

Czytaj również: Metro wspiera rozwój i inwestycje

 

Wraz ze wzrostem odwiedzalności, wyniki sprzedaży najemców wzrosły więcej niż 25% w ciągu  12 miesięcy od daty otwarcia rozbudowanej części, co utwierdziło wiodącą pozycję Ferio w regionie.

 

“Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników osiągniętych w Ferio w rok po realizacji projektu rozbudowy. Nie powiedzieliśmy jeszcze jednak ostatniego słowa. Bardzo często inwestorzy nie doceniają potencjału,  jaki drzemie w małych miastach jak Konin, mających populację mniej niż 100 000 mieszkańców. Jednakże wyniki, jakie osiągnęliśmy z najemcami w Ferio w pełni utwierdziły nas w decyzji dotyczącej wdrożenia projektu rozbudowy i pozyskania nowych Najemców do Ferio -  marek debiutujących na rynku lokalnym”, powiedział Stuart Lang, Dyrektor w Balmain Asset Management, asset manager w Centrum Handlowym Ferio wraz z Rockspring Property Investment Manager.

 

Pan Lang dodał “Kiedy rozważaliśmy przystąpienie do projektu rozbudowy z naszym klientem, byliśmy bardzo ostrożni upewniając się, żeby centrum nie było wówczas nadmiernie rozbudowane oraz żeby był potencjał na przyciągnięcie nowych najemców, nieznanych dotąd na rynku lokalnym. W efekcie takich działań mieszkańcy ograniczyliby wyjazdy na zakupy do sąsiadujących większych miast jak Poznań czy Łódź, co jest jednoznaczne ze wzrostem lokalnych przychodów.

Zwróciliśmy również szczególną uwagę na ofertę gastronomiczną, co staje się zasadniczym aspektem w ocenie ofert centrów handlowych,  a jednocześnie znaczące w budowaniu szerokiego zasięgu, który obejmuje Ferio.

W efekcie wdrożenia projektu zmodernizowania, odświeżenia oraz ponownego wynajęcia części foodcourt, popularność korzystania z oferty gastronomicznej znacznie wzrosła, co pokazują ponad 70% wyższe wyniki sprzedaży”.

 

Czytaj również: Inwestycje w centrum Warszawy

 

 

 Zauważyliśmy, że najemcy którzy dotąd byli nieobecni w Koninie stali się chętni do zapewnienia sobie powierzchni w centrum handlowym.  W efekcie stworzyła się kolejka najemców czekających na wejście do galerii.

 

”Zainteresowanie wynajmem powierzchni Ferio ożywiło się również wśród drobnych przedsiębiorców i tych zainteresowanych umowami krótko-terminowymi, co przełożyło się na znaczący wzrost przychodów z tego tytułu na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy”-  skomentował Henryk Grabowski, Dyrektor  Centrum Handlowego Ferio z ramienia DTZ zarządcy Centrum Handlowego.

Wdrożyliśmy także program marketingowy angażujący klientów, który rozpoczął się wraz z zakończonym projektu rozbudowy. To stanowi dodatkowy czynnik, który ma bezpośrednie przełożenie na wzrost liczby odwiedzających centrum jak i  przyczynia się do podniesienia wyników sprzedaży najemców”, kontynuuje Henryk Grabowski.

 

Od czasu zakupu Ferio przez Rockspring Property Investment Managers and Balmain Asset Management, wdrożony został intensywny program zmian, poprawy oraz nowych inwestycji, który obejmował także zastąpienie osiągającego słabe wyniki Bomi, nowym supermarketem Intermarche w 2012.

Źródło: DTZ / budnet.pl
Apartamenty w Kołobrzegu
Sprzedaż apartamentów nad morzem.
Baltic Plaza **** to miejsce niezwykłe,
to Twój elegacki apartament
www.sea-development.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator wydajności inwestycji

Społeczność budnet.pl ma już 19416 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 365

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >