Sokółka Okna i Drzwi S.A. pierwsze miejsce wśród producentów

Sokółka Okna i Drzwi S.A. pierwsze miejsce wśród producentów

Sokółka Okna i Drzwi S.A. zajęła najwyższą pozycję wśród producentów okien oraz była jedynym producentem okien drewnianych na liście polskich marek, które Polacy uważają za powód do dumy, którymi mogliby się chwalić i które są faktycznie użytkowane.

Podczas 2 Forum Polskiego Produktu, które odbyło się 26 kwietnia w Krakowie, zaprezentowano wyniki badań TNS OBOP dotyczących polskich marek. Badanie dotyczyło tego, które polskie produkty i marki Polacy uważają za powód do dumy, którymi moglibyśmy się chwalić i które z nich są faktycznie użytkowane. Sondaż przeprowadzono w marcu 2010 roku na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie 1005 respondentów w wieku powyżej 15 lat. Badania miały charakter wywiadów „twarzą w twarz” w domach respondentów.

Czołowe miejsca najbardziej polecanych grup polskich produktów zajęły napoje, produkty gospodarcze, chemiczne i AGD oraz branża budowlana, w której poza producentami chemii oraz ceramiki budowlanej Polacy wskazali głównie producentów stolarki drewnianej.
W zaszczytnym gronie, zajmując najwyższą pozycję wśród producentów okien, znalazła się firma Sokółka Okna i Drzwi S.A. Firma Sokółka była również jedynym producentem okien drewnianych wskazanym przez respondentów w trakcie badania.

Branża budowlana 
ATLAS -54%
ŚNIEŻKA- 40%
CERSANIT-20%
GERDA-20%
CEKOL- 15%
SOKÓŁKA OKNA I DRZWI S.A. -10%
FAKRO- 7%
BARLINEK- 7%
OKNOPLAST- 7%
PORTA- 7%
WIŚNIOWSKI- 3%


Tak korzystny wynik osiągnięty przez Sokółka Okna i Drzwi S.A., może być nie tylko dowodem wysokiej jakości oferowanych produktów ale również zaufania jakim marka jest darzona przez konsumentów.


Gwarantujemy, że nie spoczniemy na laurach i dołożymy wszelkich starań, aby nasze drewniane okna i drzwi były w dalszym ciągu produkowane na najwyższym światowym poziomie. Cieszy nas również fakt, że Polscy konsumenci przywiązują coraz większą wagę do tego, co kupują, podejmując decyzje w sposób świadomy i przemyślany – mówi Marcin Szymanowski, Kierownik Działu Marketingu Sokółka Okna i Drzwi S.A

 

Źródło: sokolkasa / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Bezpieczeństwo w magazynie Liczba postów: 203 Grupa: Aktualności Jeśli szukasz dodatkowego osprzętu do wózków widłowych, np. przedłużek do wideł, to warto zajrzeć na stronę Mipromet. Oferują wysoką jakość wykonania i atrakcyj...
  • CreditCard.com: Your Ultimate Guide to Smarter Cre... Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... CreditCard.com is a comprehensive platform designed to simplify the often-overwhelming process of selecting the right credit card. With expert reviews, personal...
  • sprzątanie osiedli Liczba postów: 5 Grupa: Trudne tema... Zmień sposób sprzątania na bardziej ekologiczny! Ludwik Ekologiczny lub BioStar to linia produktów, która łączy naturalne składniki z wysoką skutecznością. Zajr...
  • Krzesła - wszystko na ten temat Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Trafiłam ostatnio na fajny artykuł: https://wioleta.net/28894/co-warto-wiedz iec-przy-wyborze-krzesel-do-komputera/ Znajduje się tam sporo przydatnych wskazówek,...
  • jak transportować duze gabaryty Liczba postów: 23 Grupa: Trudne tema... Słyszeliście o uszlachetnianiu towarów? To świetny sposób na optymalizację kosztów celnych! Artykuł tutaj https://kolejchinypolska.pl/poradniki/us zlachetnianie-...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19438 użytkowników

Użytkownicy online (3)

gości: 110

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >