Statuetki SUPERDEKARZA wręczone!
Bal SUPERDEKARZY, czyli... jak bawili się najlepsi z najlepszych na wielkim i hucznym balu
Statystyczny SUPERDEKARZ jako dziecko lubił bawić się w podchody, w szkole najwyżej cenił wychowanie fizyczne, a dziś ponad wszystko kocha piłkę nożną. Wieczór uwielbia spędzać oglądając filmy akcji i popijając wódkę z colą albo egzotyczne mohito. Gdyby na kanapie obok niego siedziała wtedy Sharon Stone byłby w siódmym niebie… Aha! Nie możemy zapomnieć o tym, że do perfekcji opanował przyrządzanie jajecznicy. Jedno jest pewne - wieczór 29 stycznia 2010 roku spędził bawiąc się na wielkim i hucznym balu w towarzystwie 100 najlepszych kolegów po fachu.
Za nami wielki, pełen atrakcji bal, który zakończył pierwszą edycję programu społecznościowego dla dekarzy SUPERDEKARZ. Przez ostatnie miesiące zrzeszał on fachowców, których łączy profesjonalizm, poczucie humoru oraz marzenia. W trakcie finałowej gali, w błysku fleszy i wśród gwaru tłumu, najlepsi z najlepszych zostali specjalnie wyróżnieni. Całość imprezy wypełniły niezwykłe atrakcje. Galę finałową poprowadziła gwiazda telewizyjna, popularna i piękna Monika Richardson, a towarzyszył jej nikt inny, jak tylko sam Krzysztof Skiba, który prowadził cykl imprez inaugurujących program - „Pod dachami świata”. Jego obecność zagwarantowała szalone i pełne niespodzianek afterparty. Zanim na scenie pojawił się Stachurski, który w trakcie swojego koncertu zaśpiewał hymn programu – „Zostań dekarzem”, wręczono nagrody główne - statuetki SUPERDEKARZA 2009. Uhonorowanych zostało czterech dekarzy: Marian Maciejasz ze Świdnicy, Marian Szmigiel z Poznania, Edward Bartyla z Chudoby oraz Roman Dyduch z Orzesza.
Dodatkowo sześciu dekarzy zostało wyróżnionych jako najlepszych w regionach: Marian Małka z Piły, Tomasz Święty z Czwartakowa, Edward Karniej z Sobótki, Bogdan Kalinowski z Białegostoku, Zbigniew Gozdur ze Zwolenia oraz Jan Hajduk z Warmątowic. W trakcie tego niezwykłego wieczoru odbył się m.in. pokaz akrobatyczny w wykonaniu finalisty programu „Mam talent” Ssnaka, a profesjonalni mimowie ożywili komiks o SUPERDEKARZU oraz odegrali scenki ilustrujące wyniki ankiet dotyczących członków dekarskiej społeczności – dowiedzieliśmy się kim jest statystyczny superfachowiec. Muzykę do białego zapewnił m.in. zespół Szymonersi.
- Kiedy 6 kwietnia 2009 uruchomiliśmy serwis internetowy www.superdekarz.pl nie spodziewaliśmy się aż tak dużego odzewu – stwierdził w trakcie gali Grzegorz Barycki, dyrektor marketingu firmy Monier Sp. z o.o.. – W pierwszej edycji programu wzięło udział ponad 600 osób z całej Polski, a w trakcie dziewięciu miesięcy stronę odwiedziło 3 000 osób. Jest to prawdziwy sukces w branży dekarskiej.
W trakcie trwania programu rozdanych zostało ponad 2 tysiące nagród i ułożonych 837 731 metrów kwadratowych dachówki. Dzięki temu ok. 19 tysięcy ludzi ma pewny dach nad głową.
Wielka Gala finałowa była hucznym podsumowaniem pierwszej edycji programu oraz niezwykle udanym spotkaniem najlepszych w Polsce specjalistów. Przed nami kolejna edycja, która wyłoni następnych SUPERDEKARZY 2010.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Co mi polecicie na taki wyjazd? Liczba postów: 54 Grupa: Trudne tema... Atrakcje Berlina są tak zróżnicowane, że każdy znajdzie coś dla siebie – od historycznych zabytków, przez nowoczesne galerie sztuki, po malownicze parki. Z prze...
- Kredyt we Frankach - pomoc prawna! Liczba postów: 35 Grupa: Trudne tema... W obliczu rosnących kosztów kredytów frankowych wielu kredytobiorców zastanawia się, czy przewalutowanie ich zobowiązań na złotówki jest dobrym krokiem - https:...
- Telewizja internetowa Liczba postów: 161 Grupa: Trudne tema... Lubię oglądać filmy online, ponieważ wybór jest naprawdę interesujący, a do tego można to zrobić bez reklam. Teraz często korzystam ze strony https://cineman.cc...
- Ministerstwo wycofuje się z programu Kredyt na Sta... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności
- Jak prowadzić biznes w XXI wieku - czym jest elast... Liczba postów: 130 Grupa: Aktualności Planując otwarcie firmy za granicą, należy dokładnie przeanalizować rynek docelowy i jego potencjał. Zrozumienie lokalnych zwyczajów, preferencji konsumentów i....