Stolbud Włoszczowa otwiera kolejne salony firmowe.
Program partnerski Stolbud Włoszczowa to niezwykle atrakcyjna forma współpracy. Korzystne warunki zachęcają do współdziałania, dzięki czemu powstają kolejne salony. W najbliższym czasie firma planuje dalszy rozwój sieci sprzedaży, w związku z czym poszukuje nowych partnerów handlowych.
Czytaj dalej
Firma Stolbud Włoszczowa (www.stolbud.pl) należy do czołowych polskich producentów stolarki okiennej oraz drzwiowej. Jej bogate 40 – letnie doświadczenie w branży i korzystanie z nowoczesnych rozwiązań technicznych pozwoliło na opracowanie technologii produkcji okien i drzwi o najwyższej jakości. Asortyment włoszczowskiego producenta jest udostępniany w punktach sprzedaży (ponad 450) oraz w salonach firmowych, których obecnie jest już 37. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy firma zyskała 13 nowych Partnerów: PINUS - w Lublinie, MILER - w Pabianicach, OKNODOOR Klimraf - w Krakowie, KONTRAS - w Tarnowie, ALTID - w Raszynie, ANIBA - w Sokołowie Podlaskim, POM - w Augustowie, KOMPENTIKA - w Gdyni, IMPEROL - w Katowicach, STUDIO DOM - w Rybniku, BMBUD - w Kielcach, SOLAN - w Ełku, PIĘKNY DOM - w Kaliszu.
- Niezmiernie cieszy nas fakt, że nasza sieć sprzedaży tak dynamicznie się rozrasta. W niedługim czasie ilość punktów oferujących stolarkę naszej produkcji wzrosła o ponad 150. Świadczy to nie tylko o popularności firmy Stolbud Włoszczowa oraz jej produktów, ale również o dogodnych warunkach współpracy z naszymi partnerami handlowymi. Do końca roku planujemy otworzyć kolejne 20 autoryzowanych salonów. W szczególności mamy na uwadze wschodnie województwa, gdzie obecnie jest niewiele punktów udostępniających naszą ofertę - mówi Dariusz Górski, Dyrektor Handlowy Stolbud Włoszczowa.
Jak zostać Partnerem Stolbud Włoszczowa?
Aby podjąć współpracę z firmą, należy przede wszystkim dysponować własnym lub dzierżawionym lokalem. Powierzchnia przeznaczona na ekspozycję oferty producenta powinna być nie mniejsza niż 50 m2. Dodatkowym atutem salonu będzie atrakcyjna lokalizacja oraz wydzielona powierzchnia magazynowa do składowania materiałów. Warunkiem uczestnictwa w systemie partnerskim jest oferowanie asortymentu z branży stolarki okiennej i drzwiowej wyłącznie firmy Stolbud.
Program partnerski funkcjonuje na zasadzie franczyzy. Przedsiębiorca otrzymuje pełne wyposażenie służące prezentacji produktów oraz skutecznej reklamie salonu. Dostaje zestaw materiałów firmowych oraz systemy informatyczne wspomagające sprzedaż. Może on liczyć na ciągłe wsparcie ze strony firmy zarówno w kwestii kompetencji – cykliczne szkolenia produktowe i sprzedażowe dla pracowników salonu, jak i w sprawach technicznych. Partnerzy handlowi Stolbud Włoszczowa korzystają z wypracowanego przez lata modelu funkcjonowania sklepu. Doskonała strategia promocji i sprzedaży, wysoka jakość oferowanych produktów oraz popularność firmy na rynku gwarantują osiągnięcie biznesowego sukcesu.
- Niezmiernie cieszy nas fakt, że nasza sieć sprzedaży tak dynamicznie się rozrasta. W niedługim czasie ilość punktów oferujących stolarkę naszej produkcji wzrosła o ponad 150. Świadczy to nie tylko o popularności firmy Stolbud Włoszczowa oraz jej produktów, ale również o dogodnych warunkach współpracy z naszymi partnerami handlowymi. Do końca roku planujemy otworzyć kolejne 20 autoryzowanych salonów. W szczególności mamy na uwadze wschodnie województwa, gdzie obecnie jest niewiele punktów udostępniających naszą ofertę - mówi Dariusz Górski, Dyrektor Handlowy Stolbud Włoszczowa.
Jak zostać Partnerem Stolbud Włoszczowa?
Aby podjąć współpracę z firmą, należy przede wszystkim dysponować własnym lub dzierżawionym lokalem. Powierzchnia przeznaczona na ekspozycję oferty producenta powinna być nie mniejsza niż 50 m2. Dodatkowym atutem salonu będzie atrakcyjna lokalizacja oraz wydzielona powierzchnia magazynowa do składowania materiałów. Warunkiem uczestnictwa w systemie partnerskim jest oferowanie asortymentu z branży stolarki okiennej i drzwiowej wyłącznie firmy Stolbud.
Program partnerski funkcjonuje na zasadzie franczyzy. Przedsiębiorca otrzymuje pełne wyposażenie służące prezentacji produktów oraz skutecznej reklamie salonu. Dostaje zestaw materiałów firmowych oraz systemy informatyczne wspomagające sprzedaż. Może on liczyć na ciągłe wsparcie ze strony firmy zarówno w kwestii kompetencji – cykliczne szkolenia produktowe i sprzedażowe dla pracowników salonu, jak i w sprawach technicznych. Partnerzy handlowi Stolbud Włoszczowa korzystają z wypracowanego przez lata modelu funkcjonowania sklepu. Doskonała strategia promocji i sprzedaży, wysoka jakość oferowanych produktów oraz popularność firmy na rynku gwarantują osiągnięcie biznesowego sukcesu.
Źródło: E.C.H.O. COMMUNICATIONS PR Agency / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności The report from Gráinne Gilmore highlights a decline in the number of the world’s wealthiest, a notable shift. As global wealth distribution changes, platforms....
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...