Stolbud Włoszczowa otwiera kolejne salony firmowe.
Program partnerski Stolbud Włoszczowa to niezwykle atrakcyjna forma współpracy. Korzystne warunki zachęcają do współdziałania, dzięki czemu powstają kolejne salony. W najbliższym czasie firma planuje dalszy rozwój sieci sprzedaży, w związku z czym poszukuje nowych partnerów handlowych.
Czytaj dalej
Firma Stolbud Włoszczowa (www.stolbud.pl) należy do czołowych polskich producentów stolarki okiennej oraz drzwiowej. Jej bogate 40 – letnie doświadczenie w branży i korzystanie z nowoczesnych rozwiązań technicznych pozwoliło na opracowanie technologii produkcji okien i drzwi o najwyższej jakości. Asortyment włoszczowskiego producenta jest udostępniany w punktach sprzedaży (ponad 450) oraz w salonach firmowych, których obecnie jest już 37. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy firma zyskała 13 nowych Partnerów: PINUS - w Lublinie, MILER - w Pabianicach, OKNODOOR Klimraf - w Krakowie, KONTRAS - w Tarnowie, ALTID - w Raszynie, ANIBA - w Sokołowie Podlaskim, POM - w Augustowie, KOMPENTIKA - w Gdyni, IMPEROL - w Katowicach, STUDIO DOM - w Rybniku, BMBUD - w Kielcach, SOLAN - w Ełku, PIĘKNY DOM - w Kaliszu.
- Niezmiernie cieszy nas fakt, że nasza sieć sprzedaży tak dynamicznie się rozrasta. W niedługim czasie ilość punktów oferujących stolarkę naszej produkcji wzrosła o ponad 150. Świadczy to nie tylko o popularności firmy Stolbud Włoszczowa oraz jej produktów, ale również o dogodnych warunkach współpracy z naszymi partnerami handlowymi. Do końca roku planujemy otworzyć kolejne 20 autoryzowanych salonów. W szczególności mamy na uwadze wschodnie województwa, gdzie obecnie jest niewiele punktów udostępniających naszą ofertę - mówi Dariusz Górski, Dyrektor Handlowy Stolbud Włoszczowa.
Jak zostać Partnerem Stolbud Włoszczowa?
Aby podjąć współpracę z firmą, należy przede wszystkim dysponować własnym lub dzierżawionym lokalem. Powierzchnia przeznaczona na ekspozycję oferty producenta powinna być nie mniejsza niż 50 m2. Dodatkowym atutem salonu będzie atrakcyjna lokalizacja oraz wydzielona powierzchnia magazynowa do składowania materiałów. Warunkiem uczestnictwa w systemie partnerskim jest oferowanie asortymentu z branży stolarki okiennej i drzwiowej wyłącznie firmy Stolbud.
Program partnerski funkcjonuje na zasadzie franczyzy. Przedsiębiorca otrzymuje pełne wyposażenie służące prezentacji produktów oraz skutecznej reklamie salonu. Dostaje zestaw materiałów firmowych oraz systemy informatyczne wspomagające sprzedaż. Może on liczyć na ciągłe wsparcie ze strony firmy zarówno w kwestii kompetencji – cykliczne szkolenia produktowe i sprzedażowe dla pracowników salonu, jak i w sprawach technicznych. Partnerzy handlowi Stolbud Włoszczowa korzystają z wypracowanego przez lata modelu funkcjonowania sklepu. Doskonała strategia promocji i sprzedaży, wysoka jakość oferowanych produktów oraz popularność firmy na rynku gwarantują osiągnięcie biznesowego sukcesu.
- Niezmiernie cieszy nas fakt, że nasza sieć sprzedaży tak dynamicznie się rozrasta. W niedługim czasie ilość punktów oferujących stolarkę naszej produkcji wzrosła o ponad 150. Świadczy to nie tylko o popularności firmy Stolbud Włoszczowa oraz jej produktów, ale również o dogodnych warunkach współpracy z naszymi partnerami handlowymi. Do końca roku planujemy otworzyć kolejne 20 autoryzowanych salonów. W szczególności mamy na uwadze wschodnie województwa, gdzie obecnie jest niewiele punktów udostępniających naszą ofertę - mówi Dariusz Górski, Dyrektor Handlowy Stolbud Włoszczowa.
Jak zostać Partnerem Stolbud Włoszczowa?
Aby podjąć współpracę z firmą, należy przede wszystkim dysponować własnym lub dzierżawionym lokalem. Powierzchnia przeznaczona na ekspozycję oferty producenta powinna być nie mniejsza niż 50 m2. Dodatkowym atutem salonu będzie atrakcyjna lokalizacja oraz wydzielona powierzchnia magazynowa do składowania materiałów. Warunkiem uczestnictwa w systemie partnerskim jest oferowanie asortymentu z branży stolarki okiennej i drzwiowej wyłącznie firmy Stolbud.
Program partnerski funkcjonuje na zasadzie franczyzy. Przedsiębiorca otrzymuje pełne wyposażenie służące prezentacji produktów oraz skutecznej reklamie salonu. Dostaje zestaw materiałów firmowych oraz systemy informatyczne wspomagające sprzedaż. Może on liczyć na ciągłe wsparcie ze strony firmy zarówno w kwestii kompetencji – cykliczne szkolenia produktowe i sprzedażowe dla pracowników salonu, jak i w sprawach technicznych. Partnerzy handlowi Stolbud Włoszczowa korzystają z wypracowanego przez lata modelu funkcjonowania sklepu. Doskonała strategia promocji i sprzedaży, wysoka jakość oferowanych produktów oraz popularność firmy na rynku gwarantują osiągnięcie biznesowego sukcesu.
Źródło: E.C.H.O. COMMUNICATIONS PR Agency / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
- firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
- Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
- Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...