TOPEX ze Złotym Certyfikatem Fair Play
Firma TOPEX po raz kolejny została wyróżniona certyfikatem „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Trzeci z rzędu tytuł zaowocował zdobyciem Złotego Certyfikatu. Finałowa gala XII edycji programu odbyła się 4 grudnia 2009 w Sali Kongresowej PKiN w Warszawie.
Czytaj dalej
Firma TOPEX, lider na polskim rynku narzędzi i jedna z największych tego typu firm w Europie Środkowo-Wschodniej, po raz trzeci z rzędu wzięła udział w Programie Promocji Kultury Przedsiębiorczości „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Po przejściu dwustopniowej weryfikacji i spełnieniu wszystkich wymagań regulaminowych kapituła przyznała firmie Złoty Certyfikat „Przedsiębiorstwa Fair Play”. Wręczenie wszystkich nagród odbyło się 4 grudnia 2009 roku w Sali Kongresowej PKiN. Wśród zaproszonych nie zabrakło również przedstawicieli firmy. – Trzeci z rzędu certyfikat, tym razem złoty, jest ukoronowaniem realizowanej od 20 lat polityki naszej firmy – mówi Rafał Mirowski, dyrektor zarządzający TOPEX. – Od początku działalności wzajemny szacunek i zaufanie leży u podstaw naszych relacji z klientami, pracownikami i partnerami biznesowymi. Złoty Certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play” jest na to najlepszym dowodem – dodaje Rafał Mirowski.
Do XII edycji Programu Promocji Kultury Przedsiębiorczości zgłosiły się 682 firmy, z których 647 uzyskało pozytywną opinię kapituły, a tym samym Certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play”. We wszystkich dotychczasowych edycjach wzięło udział 2061 firm, którym w ciągu 12 lat przyznano w sumie 6135 certyfikatów. Celem programu jest promowanie etyki w działalności gospodarczej rozumianej jako rzetelne postępowanie we wzajemnych relacjach przedsiębiorców z klientami, kontrahentami, pracownikami, wspólnikami, społecznością lokalną, a także władzą lokalną i państwową. Ideą programu jest zachęcanie polskich firm do stosowania przejrzystych zasad i czystej gry w biznesie.
Do XII edycji Programu Promocji Kultury Przedsiębiorczości zgłosiły się 682 firmy, z których 647 uzyskało pozytywną opinię kapituły, a tym samym Certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play”. We wszystkich dotychczasowych edycjach wzięło udział 2061 firm, którym w ciągu 12 lat przyznano w sumie 6135 certyfikatów. Celem programu jest promowanie etyki w działalności gospodarczej rozumianej jako rzetelne postępowanie we wzajemnych relacjach przedsiębiorców z klientami, kontrahentami, pracownikami, wspólnikami, społecznością lokalną, a także władzą lokalną i państwową. Ideą programu jest zachęcanie polskich firm do stosowania przejrzystych zasad i czystej gry w biznesie.
Źródło: Highlite PR / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
- firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
- Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
- Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...