TOPEX ze Złotym Certyfikatem Fair Play
Firma TOPEX po raz kolejny została wyróżniona certyfikatem „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Trzeci z rzędu tytuł zaowocował zdobyciem Złotego Certyfikatu. Finałowa gala XII edycji programu odbyła się 4 grudnia 2009 w Sali Kongresowej PKiN w Warszawie.
Czytaj dalej
Firma TOPEX, lider na polskim rynku narzędzi i jedna z największych tego typu firm w Europie Środkowo-Wschodniej, po raz trzeci z rzędu wzięła udział w Programie Promocji Kultury Przedsiębiorczości „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Po przejściu dwustopniowej weryfikacji i spełnieniu wszystkich wymagań regulaminowych kapituła przyznała firmie Złoty Certyfikat „Przedsiębiorstwa Fair Play”. Wręczenie wszystkich nagród odbyło się 4 grudnia 2009 roku w Sali Kongresowej PKiN. Wśród zaproszonych nie zabrakło również przedstawicieli firmy. – Trzeci z rzędu certyfikat, tym razem złoty, jest ukoronowaniem realizowanej od 20 lat polityki naszej firmy – mówi Rafał Mirowski, dyrektor zarządzający TOPEX. – Od początku działalności wzajemny szacunek i zaufanie leży u podstaw naszych relacji z klientami, pracownikami i partnerami biznesowymi. Złoty Certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play” jest na to najlepszym dowodem – dodaje Rafał Mirowski.
Do XII edycji Programu Promocji Kultury Przedsiębiorczości zgłosiły się 682 firmy, z których 647 uzyskało pozytywną opinię kapituły, a tym samym Certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play”. We wszystkich dotychczasowych edycjach wzięło udział 2061 firm, którym w ciągu 12 lat przyznano w sumie 6135 certyfikatów. Celem programu jest promowanie etyki w działalności gospodarczej rozumianej jako rzetelne postępowanie we wzajemnych relacjach przedsiębiorców z klientami, kontrahentami, pracownikami, wspólnikami, społecznością lokalną, a także władzą lokalną i państwową. Ideą programu jest zachęcanie polskich firm do stosowania przejrzystych zasad i czystej gry w biznesie.
Do XII edycji Programu Promocji Kultury Przedsiębiorczości zgłosiły się 682 firmy, z których 647 uzyskało pozytywną opinię kapituły, a tym samym Certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play”. We wszystkich dotychczasowych edycjach wzięło udział 2061 firm, którym w ciągu 12 lat przyznano w sumie 6135 certyfikatów. Celem programu jest promowanie etyki w działalności gospodarczej rozumianej jako rzetelne postępowanie we wzajemnych relacjach przedsiębiorców z klientami, kontrahentami, pracownikami, wspólnikami, społecznością lokalną, a także władzą lokalną i państwową. Ideą programu jest zachęcanie polskich firm do stosowania przejrzystych zasad i czystej gry w biznesie.
Źródło: Highlite PR / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności The report from Gráinne Gilmore highlights a decline in the number of the world’s wealthiest, a notable shift. As global wealth distribution changes, platforms....
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...