Targówek zazieleni się zimą

Targówek zazieleni się zimą

Na warszawskim Targówku powstaje Zielony Park Handlowy, którego developerem jest duńska firma TK Development. Tzw. retail park, gromadzący pod jednym dachem sklepy wielkopowierzchniowe, uzupełni dotychczasową ofertę handlowego Targówka i umożliwi kompleksowe zakupy w jednej z najliczniej zamieszkanych dzielnic Warszawy.


Na ponad 9.7 hektarach gruntu przy ul. Głębockiej, należących do spółki, powstanie kompleks dwóch budynków retail parku o powierzchni 12.309 m2 i 12.880 m2 oraz parking na 740 samochodów.

Zdecydowana większość powierzchni Zielonego Parku Handlowego została już wynajęta i od maja przyszłego roku będą otwierane pierwsze sklepy. Najpóźniej jesienią 2007r. swoje ekspozycje udostępni klientom już 100% najemców. Znajdą się wśród nich firmy o ugruntowanej pozycji rynkowej, m.in.: SATURN, TTW Opex, Meble BLACK RED WHITE, BIEDRONKA, NORAUTO. Z myślą o klientach urządzających i odświeżających swoje domy i mieszkania zarezerwowano część powierzchni dla firm z sektora wyposażenia wnętrz.
 
Plany architektoniczne Zielonego Parku Handlowego przewidują wprowadzenie funkcjonalnych rozwiązań, które zapewnią wygodę zarówno Klientom zmotoryzowanym, jak i poruszającym się pieszo po terenie popularnego centrum handlowego przy
ul. Głębockiej:

- rozplanowanie wejść do sklepów bezpośrednio z parkingu
- rozmieszczenie witryn zapewniające dobrą widoczność ekspozycji
- dobór najemców uzupełniający obecną ofertę handlowego Targówka
- wyselekcjonowanie i zebranie pod jednym dachem wyłącznie renomowanych marek produktów i usług

„Chcemy, aby na pojawieniu się Zielonego Parku Handlowego zyskała przede wszystkim dzielnica, w której powstaje. Targówek jest jednym z najszybciej rozwijających się rejonów Stolicy i budowanych jest tu wiele mieszkań. Mamy zamiar wyjść naprzeciw oczekiwaniom obecnych i przyszłych lokatorów, którzy będą poszukiwali artykułów do aranżacji i wystroju swoich mieszkań. Chcemy im to ułatwić w miejscu, które znają z codziennych zakupów i spędzania wolnego czasu” - mówi Beata Kokeli, Członek Zarządu TK Polska Operations S.A.

Handlowy Targówek, obejmujący m.in. galerię 135 sklepów, multipleks Silverscreen
i market budowlany Castorama, odwiedza rocznie 7-8 mln osób. Zielony Park Handlowy będzie więc kolejnym atutem popularnego centrum dla blisko 1.1 mln mieszkańców w zasięgu zaledwie 15 minut dojazdu. Przyłączenie retail parku do galerii handlowo – rozrywkowej umożliwi zakupy i wypoczynek całym rodzinom, gdyż każdy znajdzie w nich coś dla siebie.

Wartość planowanej inwestycji wyniesie około 140 mln zł brutto. Generalnym wykonawcą Zielonego Parku Handlowego jest firma budowlana KARMAR S.A.

 

Źródło: TBWA / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator zużycia materiałów do budowy sufitów podwieszanych

Społeczność budnet.pl ma już 19420 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 701

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >