W Galerii Malta powstanie największy salon H&M w Wielkopolsce
Na kilkanaście miesięcy przed oficjalnym otwarciem Galerii Malta, zarządzający obiektem hiszpański deweloper – firma NEINVER podpisał umowę najmu z siecią Hennes&Mauritz (H&M).
Druga co do wielkości firma odzieżowa w Europie Hennes&Mauritz (H&M) wynajmie
2250 m kw. powierzchni handlowej w Galerii Malta budowanej przez jednego z liderów rynku nieruchomości handlowych w Europie – hiszpańską firmę NEINVER. W centrum powstającym w Poznaniu przy skrzyżowaniu ulic abpa Antoniego Baraniaka i Katowickiej, operator otworzy największy w regionie dwukondygnacyjny salon odzieżowy z pełną ofertą dla kobiet, mężczyzn, młodzieży i dzieci.
„Galeria Malta będzie wyjątkowym miejscem dla mieszkańców Poznania i regionu. Usytuowana nad malowniczym brzegiem Jeziora Maltańskiego, będzie nie tylko jedną z atrakcji tej części miasta, lecz przede wszystkim wyjątkowych zakupów i miejscem dobrej zabawy. Galeria Malta to miejsce dla najlepszych światowych marek odzieżowych. H&M to niewątpliwie jedna z nich”. – mówi Barbara Topolska, Dyrektor Generalny NEINVER Polska Sp. z o.o.
Galeria Malta zaoferuje łącznie ok. 153 tys. mkw. powierzchni, z której 52 200 mkw. zajmą sklepy, punkty usługowe, wielosalowe kino, centrum rekreacji oraz liczne kawiarnie i restauracje. Dla klientów zostanie wybudowany wielopoziomowy parking, z bezpośrednim dostępem do galerii, na 2000 samochodów. W Galerii liczącej około 200 punktów handlowo-usługowych, pracę znajdzie ok. 1500 osób z Poznania i okolic. Otwarcie Galerii Malta jest planowane na czwarty kwartał 2008 roku.
H&M to jedna z najpopularniejszych europejskich marek odzieżowych. Pierwszy salon H&M został otwarty w 1947 roku w Szwecji. Obecnie firma skupia ponad 1300 salonów w 28 krajach świata. Przy wyborze lokalizacji dla swoich salonów H&M zawsze kieruje się prestiżem i popularnością danego miejsca, stąd lokalizacja salonu w Poznaniu w Galerii Malta.
Ostatnio w sklepach H&M można było znaleźć kolekcję zaprojektowaną specjalnie dla firmy przez Madonnę. Nie jest ona jedyną gwiazdą, która współpracuje z H&M. Wcześniej swoje kolekcje dla marki zaprojektowali Karl Laggerfeld i Stella McCartney, a twarzą linii kostiumów kąpielowych w nadchodzącym sezonie będzie Australijka Kylie Minogue.
NEINVER jest jedną z wiodących firm z udziałem kapitału hiszpańskiego działających na europejskim rynku nieruchomości. Dzięki 37-letniemu doświadczeniu na rynkach krajowych i zagranicznych, firma utrwaliła swoją pozycję jednej z najbardziej elastycznych i dynamicznych przedsiębiorstw tej branży. NEINVER posiada mocne podstawy finansowe i dużą zdolność inwestycyjną, co stanowi gwarancję powodzenia każdego projektu.
NEINVER skupia swoją działalność na budowaniu, promocji, komercjalizacji i zarządzaniu różnorodnymi inwestycjami na rynku nieruchomości, począwszy od parków biznesowych i przemysłowych aż po duże kompleksy handlowe takie jak parki handlowe, centra rozrywki i centra outlet. NEINVER jest pionierem w rozwoju centrów typu outlet oraz parków biznesowych w Hiszpanii i w innych krajach Unii Europejskiej.
NEINVER to młody i dynamiczny zespół profesjonalistów ze znakomitym przygotowaniem zawodowym nastawiony na realizację innowacyjnych projektów deweloperskich. Od ponad 37 lat wszechstronna ekipa NEINVER wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, tworząc jedyne w swoim rodzaju, tętniące życiem realizacje.
Firma realizuje także budynki energooszczędne, poszukuje rozwiązań dostosowanych do potrzeb poszczególnych klientów i tworzy wielkie przestrzenie przyjazne człowiekowi. NEINVER opracowuje swoje projekty w sposób globalny, proponując odpowiednie rozwiązania dotyczące zarówno infrastruktury jak i najdrobniejszych szczegółów. Tym samym, realizowane inwestycje znakomicie integrują się z otoczeniem, przyczyniając się do rozwoju miast i pozytywnie wpływając na życie ich mieszkańców.
NEINVER stawia na innowacyjność, promuje wielkie idee i rozwiązania, które zmieniają wizerunek miejsc, w których powstają, przy jednoczesnym poszanowaniu jego walorów historycznych i udoskonalaniu jakości życia przyszłych pokoleń.
Od początku swego istnienia NEINVER stara się tworzyć nowatorskie rozwiązania w swojej branży. Dzięki takiemu podejściu do biznesu, firma obecna jest w takich krajach jak Hiszpania, Portugalia, Włochy, Polska czy Szwajcaria. Personel NEINVER prowadzi analizy i badania mające na celu wyszukiwanie kolejnych krajów i regionów, w których firma będzie mogła realizować swoje innowacyjne projekty.
Źródło: Advanced Public Relations / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności The report from Gráinne Gilmore highlights a decline in the number of the world’s wealthiest, a notable shift. As global wealth distribution changes, platforms....
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...