Wkrótce otwarcie Centrum Handlowego Molo w Szczecinie

Wkrótce otwarcie Centrum Handlowego Molo w Szczecinie

Już 25 listopada br. w Szczecinie otwarte zostanie Centrum Handlowe Molo (w miejscu dotychczasowego CH Piast). Inna nazwa, poszerzona i bardziej zróżnicowana oferta oraz nowa architektura to zmiany, jakie przechodzi jeden z najstarszych kompleksów handlowych w mieście.

Z końcem rozbudowy obiektu przybędzie kilkanaście nowych sklepów znanych marek, w tym m.in.: H&M, Cubus, New Yorker, Reserved, Apart, Deichmann, Douglas, Gatta, Matras, Orsay, Tally Weijl i Triumph. Centrum Handlowe Molo, które zastąpi istniejącego od 10 lat Piasta, będzie miało poszerzoną i bardziej zróżnicowaną ofertę. W ostatnich tygodniach do grona najemców dołączyli m.in. salon jubilerski Apart (105 m2), perfumeria Douglas (259 m2), salon z obuwiem Deichmann (442 m2) oraz Księgarnia Matras (276 m2). Czas spędzony w klimatycznym i nowoczesnym otoczeniu nowego Molo umilą kawiarnie i punkty gastronomiczne, wśród nich np. Burger King.

 

 

W segmencie mody w Centrum Handlowym Molo również przybywa reprezentantów znanych i popularnych firm. Otwarte zostaną m.in. Levi’s/Mustang (127 m2), salony z odzieżą i bielizną marek Gatta (42 m2) i Triumph (42 m2), Orsay (179 m2) oraz młodzieżowy Tally Weijl (184 m2). Dotychczas obecność w Molo potwierdzili już m.in. właściciele marek Reserved, New Yorker, Cubus i H&M. Przedstawiciele ING Real Estate Investment Management, reprezentujący właściciela centrum, zapewniają, iż Molo zyska w przyszłości jeszcze jeden duży odzieżowy sklep znanej zachodniej sieci. Nie zdradzają na razie jego nazwy. Za proces komercjalizacji Centrum Handlowego Molo odpowiedzialna jest firma DTZ.

 

 

W centrum pozostaną najwięksi z dotychczasowych najemców – Media Markt, jedyny w Szczecinie sklep tej marki ze sprzętem RTV i AGD (ponad 5 500 m2), salon z artykułami wyposażenia i wykończenia wnętrz Komfort (ponad 1500 m2) oraz hipermarket spożywczy Carrefour, który zmniejszy swoją powierzchnię o ponad 4 000 m2. Rozpoczęta w maju br. przebudowa pochłonie ponad 16 mln złotych. Dotychczasowa powierzchnia Centrum Handlowego – ok. 25 500 m2 zwiększy się do ponad 28 000 m2. Centrum Handlowe Molo zostanie otwarte 25 listopada 2010 roku.

 

Źródło: ImagoPR / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19436 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 158

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >