
Wniosek o wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców
.................. dnia ..................
………………………………………
imię i nazwisko
………………………………………
adres zamieszkania
………………………………………
PESEL
Urząd Miasta ………………………
Wydział Spraw Obywatelskich
WNIOSEK
O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA Z REJESTRU MIESZKAŃCÓW
Proszę o wydanie wyciągu z Rejestru Mieszkańców Miasta Inowrocławia potwierdzającego zameldowanie w okresie ………………………………dotyczącego:
…………………………………………………………………………………………………………
podać imię i nazwisko
…………………………………………………………………………………………………………
adres
Zaświadczenie jest niezbędne do przedłożenia:
…………………………………………………………………………………………………………
proszę podać nazwę instytucji lub rodzaj sprawy
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………
podpis wnioskodawcy
Opłata:
Za wniesienie wniosku – 5,00 zł opłaty skarbowej
Za wydanie zaświadczenia – 11,00 zł opłaty skarbowej
Nie podlegają opłacie skarbowej zaświadczenia wydawane w sprawach określonych w art. 2 ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej, (Dz. U. Nr 86, poz. 960 z późniejszymi zmianami)
Pliki do pobrania
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Jak odliczyć ulgę termomodernizacyjną w 2023 roku? Liczba postów: 2 Grupa: Prawo
- Podatek od nieruchomości - ile oddamy gminie w 201... Liczba postów: 2 Grupa: Prawo
- Komu przysługuje odszkodowanie za wywłaszczone nie... Liczba postów: 2 Grupa: Prawo
- Obowiązki właściciela posesji podczas zimy Liczba postów: 3 Grupa: Prawo Z tą solą to bym uważał… https://kostkabrukowa.buszrem.pl/project s/odsniezamy-kostke-brukowa/
- Podatek akcyzowy po ostatniej nowelizacji - jaki w... Liczba postów: 2 Grupa: Prawo