Wymień kocioł grzewczy na nowy. Akcja modernizacja.

Wymień kocioł grzewczy na nowy. Akcja modernizacja.

„Czas ucieka” to hasło kampanii marketingowej firmy Viessmann, której celem jest zachęcenie Polaków do wymiany starych kotłów na nowe, kondensacyjne.

Od 7 czerwca do 31 sierpnia na osiedlach domków jednorodzinnych w całej Polsce będą rozdawane zawieszki - ulotki z informacją o modernizacji. Każda zawieszka to równocześnie czek na 500 PLN do wykorzystania przy zakupie nowego kotła marki Viessmann.     


Celem kampanii „Czas ucieka” jest uświadomienie Polakom korzyści wynikających z modernizacji. Firma Viessmann chce przekonać klientów, że zakup nowoczesnego kotła kondensacyjnego to nie wydatek, ale inwestycja, która pozwoli znacznie zredukować koszty ogrzewania. Akcja ma za zadanie wzbudzić wśród klientów zainteresowanie modernizacją, a tym samym ofertą produktową systemów grzewczych Viessmann.  

Kampania ma charakter ogólnopolski i potrwa od 7 czerwca do 31 sierpnia. Jest ona ściśle powiązana z Salonami Firmowymi Viessmann, które do swojej dyspozycji dostają 5000 zawieszek. Według ich wytycznych zostaną one rozdystrybuowane na osiedlach domków jednorodzinnych znajdujących się w obrębie danego Salonu Firmowego.

Hasło kampanii „Czas ucieka” przypomina, że modernizacja ogrzewania powinna odbyć się już teraz, latem, a nie zimą, w szczycie sezonu grzewczego. Zachętą do tego jest czek w wysokości 500 PLN do wykorzystania do 31 sierpnia, przy zakupie nowego kotła grzewczego Viessmann. Na zawieszce znajdują się informacje, które mają przekonać klientów do modernizacji. Dzięki niej zostanie zwiększona efektywność systemu ogrzewania budynku, komfort i bezpieczeństwo, a przede wszystkim efektywność ekonomiczna. Jako przykład podana jest wymiana tradycyjnego kotła grzewczego na kondensacyjny Vitodens 200-W (z zasobnikiem 120 litrowym). Jest to inwestycja rzędu 10 650 PLN, dzięki której roczne oszczędności na ogrzewaniu wyniosą około 1855 PLN. Kwota ta, a także czek w wysokości 500 PLN z pewnością są silnym argumentem przekonywującym klientów do modernizacji.
Źródło: Testa Communications / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • czym malować rynny? Liczba postów: 55 Grupa: Trudne tema... Ja polecam sprawdzić najlepsze oferty https://trigodi.com/pl/jak-znalezc-najle psze-okazje-podczas-zakupow/
  • domy z bali Liczba postów: 7 Grupa: Trudne tema... Czy ktoś z Was korzystał z domy z bali? Ja dopiero się wczytuję, ale może ktoś już ma jakieś doświadczenia. Szczególnie chodzi mi o to, jak z izolacją cieplną i...
  • auto firmowe Liczba postów: 104 Grupa: Trudne tema... Zastanawiam się nad import aut z USA i trafiłem na fajnie rozpisaną instrukcję. Może ktoś już przechodził tę drogę? Ciekawi mnie, jak wygląda sprawa z cłem, opł...
  • Co da mi współpraca z agencją SEO? Liczba postów: 79 Grupa: Trudne tema... Nie trać czasu na skomplikowane narzędzia. Darmowy audyt SEO online to szybkie i łatwe rozwiązanie dla każdego, kto chce zoptymalizować swoją stronę. Wystarczy....
  • pozycjonowanie stron firmowych Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... Pytaj u nich - https://cwierkaja.pl/ Normalne warunki i faktycznie widoczne efekty działań. Ogólnie polecam dokładne sprawdzenie, z kim zawieracie umowę. W prze...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19650 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 259

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >