"Wystarczy spojrzeć… Okna i drzwi z Włoszczowy”

Pod hasłem: „Wystarczy spojrzeć… Okna i drzwi z Włoszczowy” początkiem jesieni rusza nowa kampania reklamowa producenta okien i drzwi Stolbud Włoszczowa S.A.

Celem kampanii jest promocja nowych produktów z oferty (drzwi Caro, drzwi Castel, drzwi Tierra, drzwi Vitrio i okien Capital) oraz wzmocnienie wizerunku firmy.

Kreacje reklamowe pojawią się we wrześniowych i październikowych numerach czasopism wnętrzarskich i ogólnobudowlanych. Reklamy będą dopasowane  produktowo do tematyki poszczególnych czasopism.

Kampanie prasową poprzedzi kampania internetowa. Kreacje reklamowe banerów są spójne z reklamą prasową i nowym layoutem strony internetowej producenta. Reklamy w Internecie będą wyświetlane od połowy sierpnia na serwisach wnętrzarskich i budowlanych.

Kreację reklamową opracowało kieleckie Partners Studio, zaś za zakup mediów odpowiedzialna jest krakowska agencja Rosat Media.

Źródło: Times Square Public Relations / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator ilości tapety

Społeczność budnet.pl ma już 19403 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 224

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >