Wystawa prac studentów warszawskiej ASP - zaproszenie online
Każdy, kto szuka oryginalnego i niepowtarzalnego wykończenia wnętrza, ma szanse obejrzeć prace obiecujących artystów w niekonwencjonalnym miejscu. Dodatkową atrakcją jest fakt, że prace młodych artystów będzie można kupić. Colliers Office Gallery to inicjatywa, która wspiera promocję młodych artystów z warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, prezentując ich dzieła w swoim biurze. Wybuch pandemii koronawirusa oraz przeniesienie pracy w tryb zdalny spowodowały, że firma postanowiła stworzyć internetową wersję swojej galerii i udostępnić ją szerszej publiczności. Celem akcji jest promocja dorobku młodego pokolenia artystów i stworzenie im szansy pokazania swoich prac.
Czytaj dalej
Idei stworzenia Colliers Office Gallery przyświecały dwa cele: promocja twórców związanych z ASP w Warszawie, którzy kończą swoją akademicką przygodę i wchodzą w dorosłe życie artysty oraz wzbogacenie wizualnie strefy konferencyjnej w warszawskiej siedzibie firmy. Oba cele doskonale się uzupełniają. Colliers International, udostępniając przestrzeń swojego biura debiutującym twórcom, umożliwia im dotarcie do szerszego grona potencjalnych odbiorców. W ten sposób firma chce także zbudować pomost pomiędzy sztuką a biznesem. Wystawy, organizowane we współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie, zmieniają się cyklicznie i prezentują artystów tworzących w różnych dziedzinach – malarstwie, grafice i fotografii i designie. Tak jak w każdej galerii, również w Colliers Office Gallery możliwy jest zakup prezentowanych dzieł.
Pierwsza wystawa w galerii Colliers odbyła się w maju 2015 roku. Od tamtej pory swoje prace w warszawskim biurze firmy zaprezentowało 49 artystów podczas 17 wystaw. Wystawiono łącznie ok. 240 prac.
Czytaj również: Real Estate Case Day 2020 nowy termin wydarzenia online
Kolejną artystką, której dzieła zawisną w galerii Colliers będzie Aleksandra Wiechowska z wystawą pt. „Atlantyda. Pamięć Raju Utraconego”. To zbiór grafik wykonanych techniką sitodruku, czyli druku, w której formą drukową jest szablon nałożony na drobną siatkę tkaną, metalową lub wykonaną z włókien syntetycznych. Niestety wybuch pandemii koronawirusa przerwał przygotowania do wystawy. To stało się bodźcem do przeniesienia wystawy do internetu i stworzenia wersji online Colliers Office Gallery. Dzięki temu dzieła studentów i młodych absolwentów ASP, prócz pracowników firmy Colliers oraz jej klientów i partnerów biznesowych, podziwiać będzie mogła szeroka publiczność. Galeria dostępna jest pod adresem: Colliers.pl/officegallery. Na stronie znajduje się także archiwum, w którym znaleźć można katalogi opisujące wszystkie dotychczasowe wystawy, które odbyły się ramach Colliers Office Gallery oraz biogramy ich autorów.
– Pięcioletnia współpraca z firmą Colliers to dla Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie duża przyjemność. Obowiązkiem naszej uczelni jest kształcenie w dziedzinie szeroko pojętej sztuki, ale również promowanie twórczości naszych studentów i absolwentów. Wystawy organizowane w biurze Colliers dają nam taką możliwość. Powołanie do życia internetowej wersji Colliers Office Gallery daje szansę prezentacji sztuki jeszcze szerszemu kręgowi odbiorców bez wychodzenia z domu, co w dobie pandemii jest niezwykle istotne – mówi Iga Chmielecka z warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych.
Obecnie w ciężkim dla wszystkich czasie pandemii i ograniczeń mobilności życie wielu z nas również artystów przenosi się do sieci. Powołanie do życia Colliers Office Gallery daje szansę prezentacji sztuki szerokiemu kręgowi odbiorców bez wychodzenia z domu.
Czytaj również: Każdy, kto chciałby zmienić swój salon może wziąć udział w akcji #AlaToOgarnie
– Sztuka już dawno wyszła poza mury muzeów i galerii sztuki. Stała się elementem przestrzeni publicznej, a coraz częściej wchodzi także do świata biznesu, nie tylko w postaci prywatnych kolekcji dzieł sztuki. Cieszę się, że światy te się łączą, także w przestrzeni Colliers. Naszym działaniem nie tylko wspieramy młodych artystów, ale także dajmy naszym pracownikom i klientom możliwość na chwilę refleksji, oderwania się od codziennych obowiązków. Wiemy, że wystawy odbywające się w naszej przestrzeni biurowej wywołują emocje i poruszają, a to najlepsza promocja prezentowanych dzieł – mówi Katarzyna Dorocińska, dyrektor Komunikacji i Marketingu w Colliers International.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Sposób na zdrowie Liczba postów: 554 Grupa: Trudne tema... A czy ktoś z was kojarzy Centrum Medyczne http://trimedic.pl ? Tak pytam, ponieważ zastanawiam się nad tym - czy się do nich nie zgłosić?.....
- Nowoczesna edukacja Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Nie da się ukryć, że dzisiaj to system edukacji się zmienił i przyspieszył. Dlatego czasami dzieciom trudno jest nadążyć z materiałem, nie wszy...
- Gdzie kupić tonery Liczba postów: 29 Grupa: Trudne tema... Moim zdaniem na pewno warto skorzystać z https://inkhouse.pl/toner-hp-153a-czarny -w1530a-2-5k,p11176.html . To jest naprawdę bardzo dobra oferta.
- Księgowość w firmie - samemu, czy przez biuro rach... Liczba postów: 373 Grupa: Trudne tema... W przypadku mojej firmy korzystam z usług nowoczesnego i profesjonalnego, internetowego biura rachunkowego e-KAUNT - internetowa księgowość . Jest to idealne ro...
- Skuteczna reklama dla e-biznesu? Liczba postów: 269 Grupa: Trudne tema... W tym temacie warto zajrzeć do firmy https://bingraf.pl/ która oferuje kompleksowe usługi poligraficzne, obejmujące zarówno projektowanie graficzne, druk offse...