Wystrój sklepów ich wizytówką

Wystrój sklepów ich wizytówką

20 października w warszawskiej Arkadii otwarty został pierwszy w Polsce salon marki GAP. Stylowy wystrój lokalu podkreśliła podłoga marki Barlinek: jednolamelowy (1lam) Dąb Select. Czytaj dalej

 

Barlineckie podłogi pojawią się również w kolejnych salonach marki w naszym kraju, których otwarcia planowane są już wkrótce. W warszawskim salonie GAP ułożone zostało 758 m2 deski barlineckiej Dąb Select z linii Exclusive. Twórcy salonu zdecydowali się na podłogę w ekskluzywnej wersji 1-lamelowej, czyli bez podziału deski na widoczne rzędy lamelek (klepek). Tworzy ona jednolitą powierzchnię, wyglądem przypominającą deskę litą, która szczególnie atrakcyjnie prezentuje się w dużych, przestrzennych wnętrzach. Salon w Warszawie to dopiero początek współpracy Barlinka z Ultimate Fashion Sp. z o.o.,  która wprowadza markę GAP na polski rynek. Planowane są otwarcia 2 kolejnych salonów marki, w których również znajdzie się deska barlinecka.


Czytaj również: Tieto Poland głównym najemcą Aquarius Business House

 

„Niezmiernie cieszę się, że grupa Ultimate Fashion, zdecydowała się na współpracę z nami, i to w pełnym zakresie: od dostarczenia podłogi i akcesoriów, po wsparcie w postaci profesjonalnego montażu”. – mówi Mariusz Śliwiński, kierownik działu inwestycji handlowych Barlinek S.A. - „Mamy okazję udowodnić po raz kolejny, że barlineckie podłogi drewniane idealnie sprawdzają się nie tylko w prywatnych domach i mieszkaniach, lecz także w obiektach komercyjnych”.

 

 

GAP nie jest jedyną prestiżową marką, która zdecydowała się na współpracę z firmą Barlinek.

 

Czytaj również: Kolejna placówka firmy produkującej wózki widłowe

 

 

„Od pewnego czasu obserwujemy trend, zgodnie z którym w salonach marek wysokopozycjonujących nieodłącznym elementem wystroju stała się prawdziwa podłoga drewniana, która idealnie podkreśla styl i prestiżowy charakter miejsca.” – mówi Dorota Karbowska, Marketing Manager Barlinek S.A.

 

 

Barlineckie podłogi zdobią już m.in. salony ekskluzywnej wnętrzarskiej sieci BoConcept, fitnessclubów PURE (linia podłóg sportowych Barkiet Sport) oraz pierwszego w Polsce salonu MUJI. Zobaczyć je można również m.in. w Teatrze Polonia, Muzeum Narodowym we Wrocławiu, a także wielu hotelach, biurowcach i innych obiektach komercyjnych oraz użyteczności publicznej.

2011-10-25
Źródło: Barlinek / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Ostatnio na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19396 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 731

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >