Wzrost konkurencyjności firmy - "Uniwersytet Skanska"
Skanska podnosi kwalifikacje prawie 2300 swoich pracowników dzięki szkoleniom współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W projekcie „Uniwersytet Skanska” spółka House of Skills odpowiedzialna była za pomoc w pozyskaniu funduszy unijnych, a następnie za przeprowadzenie cyklu szkoleń pozwalających rozwinąć lub wzmocnić umiejętności menedżerskie. Całkowity koszt projektu trwającego ponad dwa lata wyniósł 6,2 mln zł, natomiast kwota dofinansowania jaką pozyskano ze środków unijnych to prawie 4 mln zł. Do tej pory w szkoleniach wzięło udział około 2300 pracowników Skanska zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych firmy na terenie całej Polski, należących do różnych poziomów struktury. Wśród nich znaleźli się: brygadziści, główni specjaliści, kierownicy, inżynierowie, koordynatorzy, menedżerowie i dyrektorzy oddziałów. Zakończenie projektu „Uniwersytet Skanska” planowane jest na 30 czerwca 2008 r.
Głównym celem „Uniwersytetu Skanska” był wzrost konkurencyjności firmy.
Trenerzy House of Skills przeprowadzili 615 szkoleń, co zajęło w sumie 992 dni. Zajęcia obejmowały m.in. negocjacje, sztukę prezentacji, motywowanie, zarządzanie poprzez cele, a także rozwój umiejętności komunikacyjnych. Uczestnicy szkoleń zwracali uwagę m.in. na wyjątkową atmosferę zajęć, wysoką jakość ich prowadzenia oraz przydatność tematyki w codziennej pracy. „Uniwersytet Skanska” jest już dziewiątym projektem House of Skills finansowanym z funduszy EFS. Wcześniejsze projekty realizowane były m.in. dla AC Nielsen, PKP oraz Banku Handlowego w Warszawie.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...