YTONG marką stulecia
YTONG to pierwszy na świecie markowy materiał budowlany, najlepiej rozpoznawalny spośród wszystkich dostępnych na rynku materiałów budowlanych. Już ponad osiemdziesiąt lat temu YTONG był skuteczną odpowiedzią na kryzys energetyczny w Szwecji.
Potencjalnym klientom, ale także naszym konkurentom YTONG kojarzy się z wysoką jakością i niezawodnością. Cały czas pracujemy nad modernizowaniem i ulepszaniem produktu, gdyż takie wymagania stawia nam rynek - mówi Cezary Szeszuła, Prezes Xella Polska Sp. z o.o. Aktywna konkurencja obliguje nas do ciągłego rozwoju. Jest to siła napędowa do innowacyjnego działania – dodaje Szeszuła.
Twórcą technologii produkcji bloczków z betonu komórkowego YTONG był szwedzki naukowiec, Axel Erikson. Na początku lat dwudziestych ubiegłego wieku opatentował on swój wynalazek - autoklawizowany gazobeton produkowany z naturalnych surowców (piasku, wapna, wody i niewielkich ilości cementu), który okazał się kamieniem milowym w rozwoju budownictwa.
Nazwę YTONG bloczki z betonu komórkowego zawdzięczają skrzyżowaniu dwóch słów pochodzących z ojczystego języka ich wynalazcy. „Yxhult” – to nazwa miejscowości, w której rozpoczęła się produkcja YTONGa i słowa „betong” oznaczającego w języku szwedzkim po prostu beton. Produkcja bloczków YTONG na skalę przemysłową ruszyła już w roku 1929. Dziesięć lat później znak handlowy YTONG został jako pierwszy budowlany materiał na świecie prawnie zastrzeżony. Ten zabieg miał na celu ograniczenie produkcji podróbek. Obecnie YTONG to marka niemiecka uosabiająca najwyższą jakość oferowanych produktów.
Niezawodność bloczków YTONG potwierdzają już od 80 lat inwestorzy z ponad 20 krajów. W Polsce na pozycję niekwestionowanego lidera pracujemy od 15 lat. Do dziś YTONG jest postrzegany jako wiodąca marka budowlana, która nieodzownie kojarzy się z energooszczędnością i innowacyjnością.
Jako pierwsi wprowadziliśmy system pióro – wpust i uchwyty montażowe w bloczkach YTONG. Jako pierwsi zastosowaliśmy cienką spoinę, jako pierwsi pakowaliśmy produkty na palety i zabezpieczali je folią, jako pierwsi kładliśmy nacisk na energooszczędność naszych produktów. Jako jedyni posiadamy bloczki YTONG ENERGO – najcieplejszy dostępny na rynku materiał do wznoszenia ścian jednowarstwowych bez ocieplenia, o wyjątkowej wartości współczynnika U=0,19 W/m2K.
Niezwykłość bloczków YTONG docenili autorzy i wydawca publikacji „Marki stulecia”, dr Florian Langenscheidt zaliczając beton komórkowy YTONG do marek stulecia. Obszerne wydanie przedstawia 275 najbardziej znanych marek niemieckich, będących liderami w swojej branży. YTONG należy do czołowej grupy wyjątkowych produktów i usług, które zrewolucjonizowały gospodarkę.
To wyjątkowy zaszczyt dla YTONGa stać w jednym szeregu z najsłynniejszymi niemieckimi markami - mówi Ernst Arelmann, Dyrektor ds. marketingu i komunikacji Xella International GmbH. Widzimy w tym wyróżnieniu potwierdzenie dotychczasowych osiągnięć i równocześnie zobowiązanie do dalszej rozbudowy naszej pozycji rynkowej, jako światowego lidera w produkcji betonu komórkowego – dodaje Arelmann.
Uroczyste wręczenie wyróżnienia miało miejsce dnia 15.10.2009 na Targach Książki we Frankfurcie. Nagrodą jest pokryta złotem statuetka, na której został wyryty wizerunek znanej, żółtej folii oraz inskrypcja z nazwą YTONG w czarnym kolorze.
Twórcą technologii produkcji bloczków z betonu komórkowego YTONG był szwedzki naukowiec, Axel Erikson. Na początku lat dwudziestych ubiegłego wieku opatentował on swój wynalazek - autoklawizowany gazobeton produkowany z naturalnych surowców (piasku, wapna, wody i niewielkich ilości cementu), który okazał się kamieniem milowym w rozwoju budownictwa.
Nazwę YTONG bloczki z betonu komórkowego zawdzięczają skrzyżowaniu dwóch słów pochodzących z ojczystego języka ich wynalazcy. „Yxhult” – to nazwa miejscowości, w której rozpoczęła się produkcja YTONGa i słowa „betong” oznaczającego w języku szwedzkim po prostu beton. Produkcja bloczków YTONG na skalę przemysłową ruszyła już w roku 1929. Dziesięć lat później znak handlowy YTONG został jako pierwszy budowlany materiał na świecie prawnie zastrzeżony. Ten zabieg miał na celu ograniczenie produkcji podróbek. Obecnie YTONG to marka niemiecka uosabiająca najwyższą jakość oferowanych produktów.
Niezawodność bloczków YTONG potwierdzają już od 80 lat inwestorzy z ponad 20 krajów. W Polsce na pozycję niekwestionowanego lidera pracujemy od 15 lat. Do dziś YTONG jest postrzegany jako wiodąca marka budowlana, która nieodzownie kojarzy się z energooszczędnością i innowacyjnością.
Jako pierwsi wprowadziliśmy system pióro – wpust i uchwyty montażowe w bloczkach YTONG. Jako pierwsi zastosowaliśmy cienką spoinę, jako pierwsi pakowaliśmy produkty na palety i zabezpieczali je folią, jako pierwsi kładliśmy nacisk na energooszczędność naszych produktów. Jako jedyni posiadamy bloczki YTONG ENERGO – najcieplejszy dostępny na rynku materiał do wznoszenia ścian jednowarstwowych bez ocieplenia, o wyjątkowej wartości współczynnika U=0,19 W/m2K.
Niezwykłość bloczków YTONG docenili autorzy i wydawca publikacji „Marki stulecia”, dr Florian Langenscheidt zaliczając beton komórkowy YTONG do marek stulecia. Obszerne wydanie przedstawia 275 najbardziej znanych marek niemieckich, będących liderami w swojej branży. YTONG należy do czołowej grupy wyjątkowych produktów i usług, które zrewolucjonizowały gospodarkę.
To wyjątkowy zaszczyt dla YTONGa stać w jednym szeregu z najsłynniejszymi niemieckimi markami - mówi Ernst Arelmann, Dyrektor ds. marketingu i komunikacji Xella International GmbH. Widzimy w tym wyróżnieniu potwierdzenie dotychczasowych osiągnięć i równocześnie zobowiązanie do dalszej rozbudowy naszej pozycji rynkowej, jako światowego lidera w produkcji betonu komórkowego – dodaje Arelmann.
Uroczyste wręczenie wyróżnienia miało miejsce dnia 15.10.2009 na Targach Książki we Frankfurcie. Nagrodą jest pokryta złotem statuetka, na której został wyryty wizerunek znanej, żółtej folii oraz inskrypcja z nazwą YTONG w czarnym kolorze.
YTONG jest wizjonerską marką, materiałem, który powstał po to, by powstrzymać bezwzględną wycinkę lasów na cele budowlane. Jego zalety ujawniają się w pełnym świetle właśnie teraz, w dobie kryzysu energetycznego i rosnącej odpowiedzialności człowieka za losy przyszłych pokoleń.
Źródło: Xella Polska Sp. z o.o. / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności The report from Gráinne Gilmore highlights a decline in the number of the world’s wealthiest, a notable shift. As global wealth distribution changes, platforms....
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...