Żarówki „w świetle” nowej dyrektywy Unii Europejskiej - oszczędność wpisana w oświetlenie
Nowa dyrektywa UE, wchodząca w życie 1 września 2009 roku spowoduje, że tradycyjne żarówki będą stopniowo wycofywane z rynku, aż do końca 2016 roku. Konsumenci nie muszą jednak obawiać się tych zmian, ponieważ renomowani producenci źródeł światła posiadają w swojej ofercie odpowiednie, energooszczędne rozwiązania!
Unia Europejska wprowadziła dyrektywę, zgodnie z którą z rynków UE stopniowo będą wycofywane tradycyjne żarówki. Najwcześniej (bo do 1 września) z półek sklepowych znikną tradycyjne przezroczyste żarówki o mocy większej niż 80W oraz wszystkie matowe żarówki i świetlówki, które klasyfikowane są poniżej klasy energetycznej A (czyli matowe źródła światła o klasach efektywności B, C, D, E, F i G). W kolejnych latach eliminowane będą kolejne żarówki o coraz mniejszej mocy. Dzięki temu, że proces wycofywania energochłonnych źródeł światła jest długi, konsumenci będą mięli wystarczająco dużo czasu do zapoznania się szeroką gamą dostępnych energooszczędnych produktów i dostosowania ich do swoich potrzeb. Firma OSRAM już od dawna w swojej ofercie posiada świetlówki kompaktowe, które dzięki swoim unikalnym właściwościom stanowią bardzo konkurencyjne rozwiązanie w stosunku do tradycyjnych żarówek.
Firma OSRAM jest doskonale przygotowana do zastąpienia tradycyjnych żarówek energooszczędnymi źródłami światła. W naszej ofercie znajdują się nie tylko energooszczędne żarówki halogenowe ENERGY SAVER, ale przede wszystkim energooszczędne świetlówki kompaktowe np. OSRAM DULUXSTAR lub OSRAM DULUX SUPERSTAR. Oszczędzają one aż 80% energii elektrycznej, emitują światło porównywalne do światła tradycyjnych żarówek, a dzięki różnorodności form i kształtów powodują, że każdy może znaleźć produkt dostosowany do jego potrzeb. Dzięki zamianie zwykłych produktów na energooszczędne rozwiązania znacznie zmniejszymy również koszty ich użytkowania, nie wspominając już o ochronie środowiska naturalnego i znacznym zmniejszeniu emisji CO2 do atmosfery – powiedział Bogumil Stepan, prezes firmy OSRAM Polska.
Ochrona dla konsumentów
W świetle dyrektywy UE to sprzedawcy i producenci będą odpowiedzialni za dopuszczanie źródeł światła do użytku. Dlatego idąc do sklepu konsument nie będzie musiał się obawiać, że kupi produkt nie odpowiadający nowym normom. Dodatkowo zgodnie z podjętymi ustaleniami, w całej Europie zostanie ujednolicony sposób informowania klientów o sposobie dokonywania właściwego wyboru. Dzięki temu konsumenci sami będą mogli sprawdzić czy dany produkt rzeczywiście odpowiada ich potrzebom. Firma OSRAM przygotowując się do tych zmian już w połowie 2008 roku wprowadziła takie oznaczenia na opakowaniach swoich produktów. Czytelne piktogramy informują konsumentów o barwie światła, trwałości oraz przede wszystkim o mocy jaką należy wybrać, aby zastąpić stosowany dotychczas produkt. Mamy nadzieję, że oznaczenia te ułatwią wszystkim zainteresowanym wybór odpowiedniego produktu – dodaje Magdalena Bogusz, Marketing Manager OSRAM Polska.
Firma OSRAM jest doskonale przygotowana do zastąpienia tradycyjnych żarówek energooszczędnymi źródłami światła. W naszej ofercie znajdują się nie tylko energooszczędne żarówki halogenowe ENERGY SAVER, ale przede wszystkim energooszczędne świetlówki kompaktowe np. OSRAM DULUXSTAR lub OSRAM DULUX SUPERSTAR. Oszczędzają one aż 80% energii elektrycznej, emitują światło porównywalne do światła tradycyjnych żarówek, a dzięki różnorodności form i kształtów powodują, że każdy może znaleźć produkt dostosowany do jego potrzeb. Dzięki zamianie zwykłych produktów na energooszczędne rozwiązania znacznie zmniejszymy również koszty ich użytkowania, nie wspominając już o ochronie środowiska naturalnego i znacznym zmniejszeniu emisji CO2 do atmosfery – powiedział Bogumil Stepan, prezes firmy OSRAM Polska.
Ochrona dla konsumentów
W świetle dyrektywy UE to sprzedawcy i producenci będą odpowiedzialni za dopuszczanie źródeł światła do użytku. Dlatego idąc do sklepu konsument nie będzie musiał się obawiać, że kupi produkt nie odpowiadający nowym normom. Dodatkowo zgodnie z podjętymi ustaleniami, w całej Europie zostanie ujednolicony sposób informowania klientów o sposobie dokonywania właściwego wyboru. Dzięki temu konsumenci sami będą mogli sprawdzić czy dany produkt rzeczywiście odpowiada ich potrzebom. Firma OSRAM przygotowując się do tych zmian już w połowie 2008 roku wprowadziła takie oznaczenia na opakowaniach swoich produktów. Czytelne piktogramy informują konsumentów o barwie światła, trwałości oraz przede wszystkim o mocy jaką należy wybrać, aby zastąpić stosowany dotychczas produkt. Mamy nadzieję, że oznaczenia te ułatwią wszystkim zainteresowanym wybór odpowiedniego produktu – dodaje Magdalena Bogusz, Marketing Manager OSRAM Polska.
Źródło: Pegasus PR / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
- firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
- Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
- Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...