Żarówki „w świetle” nowej dyrektywy Unii Europejskiej - oszczędność wpisana w oświetlenie

Żarówki „w świetle” nowej dyrektywy Unii Europejskiej - oszczędność wpisana w oświetlenie

Nowa dyrektywa UE, wchodząca w życie 1 września 2009 roku spowoduje, że tradycyjne żarówki będą stopniowo wycofywane z rynku, aż do końca 2016 roku. Konsumenci nie muszą jednak obawiać się tych zmian, ponieważ renomowani producenci źródeł światła posiadają w swojej ofercie odpowiednie, energooszczędne rozwiązania!

Unia Europejska wprowadziła dyrektywę, zgodnie z którą z rynków UE stopniowo będą wycofywane tradycyjne żarówki. Najwcześniej (bo do 1 września) z półek sklepowych znikną tradycyjne przezroczyste żarówki o mocy większej niż 80W oraz wszystkie matowe żarówki i świetlówki, które klasyfikowane są poniżej klasy energetycznej A (czyli matowe źródła światła o klasach efektywności B, C, D, E, F i G). W kolejnych latach eliminowane będą kolejne żarówki o coraz mniejszej mocy. Dzięki temu, że proces wycofywania energochłonnych źródeł światła jest długi, konsumenci będą mięli wystarczająco dużo czasu do zapoznania się szeroką gamą dostępnych energooszczędnych produktów i dostosowania ich do swoich potrzeb. Firma OSRAM już od dawna w swojej ofercie posiada świetlówki kompaktowe, które dzięki swoim unikalnym właściwościom stanowią bardzo konkurencyjne rozwiązanie w stosunku do tradycyjnych żarówek.

Firma OSRAM jest doskonale przygotowana do zastąpienia tradycyjnych żarówek energooszczędnymi źródłami światła. W naszej ofercie znajdują się nie tylko energooszczędne żarówki halogenowe ENERGY SAVER, ale przede wszystkim energooszczędne świetlówki kompaktowe np. OSRAM DULUXSTAR lub OSRAM DULUX SUPERSTAR. Oszczędzają one aż 80% energii elektrycznej, emitują światło porównywalne do światła tradycyjnych żarówek, a dzięki różnorodności form i kształtów powodują, że każdy może znaleźć produkt dostosowany do jego potrzeb. Dzięki zamianie zwykłych produktów na energooszczędne rozwiązania znacznie zmniejszymy również koszty ich użytkowania, nie wspominając już o ochronie środowiska naturalnego i znacznym zmniejszeniu emisji CO2 do atmosfery – powiedział Bogumil Stepan, prezes firmy OSRAM Polska.

Ochrona dla konsumentów
W świetle dyrektywy UE to sprzedawcy i producenci będą odpowiedzialni za dopuszczanie źródeł światła do użytku. Dlatego idąc do sklepu konsument nie będzie musiał się obawiać, że kupi produkt nie odpowiadający nowym normom. Dodatkowo zgodnie z podjętymi ustaleniami, w całej Europie zostanie ujednolicony sposób informowania klientów o sposobie dokonywania właściwego wyboru. Dzięki temu konsumenci sami będą mogli sprawdzić czy dany produkt rzeczywiście odpowiada ich potrzebom. Firma OSRAM przygotowując się do tych zmian już w połowie 2008 roku wprowadziła takie oznaczenia na opakowaniach swoich produktów. Czytelne piktogramy informują konsumentów o barwie światła, trwałości oraz przede wszystkim o mocy jaką należy wybrać, aby zastąpić stosowany dotychczas produkt. Mamy nadzieję, że oznaczenia te ułatwią wszystkim zainteresowanym wybór odpowiedniego produktu – dodaje Magdalena Bogusz, Marketing Manager OSRAM Polska.
 
Źródło: Pegasus PR / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
  • Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
  • firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
  • Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
  • Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19468 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 660

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >