Żarówki „w świetle” nowej dyrektywy Unii Europejskiej - oszczędność wpisana w oświetlenie
Nowa dyrektywa UE, wchodząca w życie 1 września 2009 roku spowoduje, że tradycyjne żarówki będą stopniowo wycofywane z rynku, aż do końca 2016 roku. Konsumenci nie muszą jednak obawiać się tych zmian, ponieważ renomowani producenci źródeł światła posiadają w swojej ofercie odpowiednie, energooszczędne rozwiązania!
Unia Europejska wprowadziła dyrektywę, zgodnie z którą z rynków UE stopniowo będą wycofywane tradycyjne żarówki. Najwcześniej (bo do 1 września) z półek sklepowych znikną tradycyjne przezroczyste żarówki o mocy większej niż 80W oraz wszystkie matowe żarówki i świetlówki, które klasyfikowane są poniżej klasy energetycznej A (czyli matowe źródła światła o klasach efektywności B, C, D, E, F i G). W kolejnych latach eliminowane będą kolejne żarówki o coraz mniejszej mocy. Dzięki temu, że proces wycofywania energochłonnych źródeł światła jest długi, konsumenci będą mięli wystarczająco dużo czasu do zapoznania się szeroką gamą dostępnych energooszczędnych produktów i dostosowania ich do swoich potrzeb. Firma OSRAM już od dawna w swojej ofercie posiada świetlówki kompaktowe, które dzięki swoim unikalnym właściwościom stanowią bardzo konkurencyjne rozwiązanie w stosunku do tradycyjnych żarówek.
Firma OSRAM jest doskonale przygotowana do zastąpienia tradycyjnych żarówek energooszczędnymi źródłami światła. W naszej ofercie znajdują się nie tylko energooszczędne żarówki halogenowe ENERGY SAVER, ale przede wszystkim energooszczędne świetlówki kompaktowe np. OSRAM DULUXSTAR lub OSRAM DULUX SUPERSTAR. Oszczędzają one aż 80% energii elektrycznej, emitują światło porównywalne do światła tradycyjnych żarówek, a dzięki różnorodności form i kształtów powodują, że każdy może znaleźć produkt dostosowany do jego potrzeb. Dzięki zamianie zwykłych produktów na energooszczędne rozwiązania znacznie zmniejszymy również koszty ich użytkowania, nie wspominając już o ochronie środowiska naturalnego i znacznym zmniejszeniu emisji CO2 do atmosfery – powiedział Bogumil Stepan, prezes firmy OSRAM Polska.
Ochrona dla konsumentów
W świetle dyrektywy UE to sprzedawcy i producenci będą odpowiedzialni za dopuszczanie źródeł światła do użytku. Dlatego idąc do sklepu konsument nie będzie musiał się obawiać, że kupi produkt nie odpowiadający nowym normom. Dodatkowo zgodnie z podjętymi ustaleniami, w całej Europie zostanie ujednolicony sposób informowania klientów o sposobie dokonywania właściwego wyboru. Dzięki temu konsumenci sami będą mogli sprawdzić czy dany produkt rzeczywiście odpowiada ich potrzebom. Firma OSRAM przygotowując się do tych zmian już w połowie 2008 roku wprowadziła takie oznaczenia na opakowaniach swoich produktów. Czytelne piktogramy informują konsumentów o barwie światła, trwałości oraz przede wszystkim o mocy jaką należy wybrać, aby zastąpić stosowany dotychczas produkt. Mamy nadzieję, że oznaczenia te ułatwią wszystkim zainteresowanym wybór odpowiedniego produktu – dodaje Magdalena Bogusz, Marketing Manager OSRAM Polska.
Firma OSRAM jest doskonale przygotowana do zastąpienia tradycyjnych żarówek energooszczędnymi źródłami światła. W naszej ofercie znajdują się nie tylko energooszczędne żarówki halogenowe ENERGY SAVER, ale przede wszystkim energooszczędne świetlówki kompaktowe np. OSRAM DULUXSTAR lub OSRAM DULUX SUPERSTAR. Oszczędzają one aż 80% energii elektrycznej, emitują światło porównywalne do światła tradycyjnych żarówek, a dzięki różnorodności form i kształtów powodują, że każdy może znaleźć produkt dostosowany do jego potrzeb. Dzięki zamianie zwykłych produktów na energooszczędne rozwiązania znacznie zmniejszymy również koszty ich użytkowania, nie wspominając już o ochronie środowiska naturalnego i znacznym zmniejszeniu emisji CO2 do atmosfery – powiedział Bogumil Stepan, prezes firmy OSRAM Polska.
Ochrona dla konsumentów
W świetle dyrektywy UE to sprzedawcy i producenci będą odpowiedzialni za dopuszczanie źródeł światła do użytku. Dlatego idąc do sklepu konsument nie będzie musiał się obawiać, że kupi produkt nie odpowiadający nowym normom. Dodatkowo zgodnie z podjętymi ustaleniami, w całej Europie zostanie ujednolicony sposób informowania klientów o sposobie dokonywania właściwego wyboru. Dzięki temu konsumenci sami będą mogli sprawdzić czy dany produkt rzeczywiście odpowiada ich potrzebom. Firma OSRAM przygotowując się do tych zmian już w połowie 2008 roku wprowadziła takie oznaczenia na opakowaniach swoich produktów. Czytelne piktogramy informują konsumentów o barwie światła, trwałości oraz przede wszystkim o mocy jaką należy wybrać, aby zastąpić stosowany dotychczas produkt. Mamy nadzieję, że oznaczenia te ułatwią wszystkim zainteresowanym wybór odpowiedniego produktu – dodaje Magdalena Bogusz, Marketing Manager OSRAM Polska.
Źródło: Pegasus PR / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności The report from Gráinne Gilmore highlights a decline in the number of the world’s wealthiest, a notable shift. As global wealth distribution changes, platforms....
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...