Zawyżony rachunek za prąd trzeba uregulować

Zawyżony rachunek za prąd trzeba uregulować

Jeżeli wskazanie licznika rażąco odbiega od stanu faktycznego, klient ma prawo zakwestionować wyniki pomiaru. Powinien zwrócić się do przedsiębiorstwa energetycznego z żądaniem, aby sprawdził układ pomiarowo-rozliczeniowy.

 

Czytelnik twierdzi, że dostawca prądu naliczył mu za wysoką opłatę i zawyżył ilość pobranej energii. Chce złożyć reklamację. Czy musi zapłacić nieprawidłowo naliczoną kwotę?

– Złożenie reklamacji kwestionującej ilość pobranej prądu i wysokość naliczonej opłaty nie zwalnia czytelnika z obowiązku uregulowania należności – tłumaczy Jacek Stanisławski, prawnik z Kancelarii Olczyk & Kubicki.

 

Czytaj więcej...

 

2011-09-20
Źródło: Gazeta Prawna

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19436 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 387

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >