Złoty Laur Klienta 2009 dla OKNOPLAST-Kraków
OKNOPLAST-Kraków został utytułowany złotym godłem „Laur Klienta 2009”. Firma zwyciężyła w kategorii „Okna z PVC – Funkcjonalność i Bezpieczeństwo”. Nagroda ta przyznana została OKNOPLAST-Kraków po raz drugi z rzędu.
Laureaci konkursu zostali wyłonieni na podstawie badań opinii społecznej, mających na celu określenie poziomu popularności produktów i usług na polskim rynku. Wyniki badań potwierdziły, że marka OKNOPLAST-Kraków jest dobrze rozpoznawalna przez Polaków i doceniana za wysoką jakość produktów i ich funkcjonalność.
Nagrody przyznawane w oparciu o opinie klientów zawsze są dla firmy szczególnym powodem do dumy. Otrzymanie Złotego Lauru Klienta pokazuje, że nasza firma przez 15 lat działalności wypracowała skuteczną politykę dbałości o potrzeby klienta. Najcenniejsze jest dla nas zaufanie ze strony klientów oraz fakt, że doceniają oni wysoką jakość okien oraz doskonałe parametry techniczne, dzięki którym we własnym domu mogą czuć się komfortowo i bezpiecznie – powiedział Mikołaj Placek, Prezes Zarządu OKNOPLAST-Kraków.
„Laur Klienta” to konkurs organizowany przez Grupę Media Partner, wydawcę m.in. dodatku do „Rzeczpospolitej” – „Rzecz o Biznesie” oraz dodatku do „Gazety Wyborczej” – „Przegląd Gospodarczy Extra”.
OKNOPLAST-Kraków to firma działająca na polskim rynku od 1994 roku. W jej ofercie znaleźć można nowoczesne okna i drzwi z PVC i aluminium oraz dodatki okienne produkowane w oparciuo najwyższe standardy jakości i ekologii, potwierdzone prestiżowymi certyfikatami, wyróżnieniami
i nagrodami.
Nagrody przyznawane w oparciu o opinie klientów zawsze są dla firmy szczególnym powodem do dumy. Otrzymanie Złotego Lauru Klienta pokazuje, że nasza firma przez 15 lat działalności wypracowała skuteczną politykę dbałości o potrzeby klienta. Najcenniejsze jest dla nas zaufanie ze strony klientów oraz fakt, że doceniają oni wysoką jakość okien oraz doskonałe parametry techniczne, dzięki którym we własnym domu mogą czuć się komfortowo i bezpiecznie – powiedział Mikołaj Placek, Prezes Zarządu OKNOPLAST-Kraków.
„Laur Klienta” to konkurs organizowany przez Grupę Media Partner, wydawcę m.in. dodatku do „Rzeczpospolitej” – „Rzecz o Biznesie” oraz dodatku do „Gazety Wyborczej” – „Przegląd Gospodarczy Extra”.
OKNOPLAST-Kraków to firma działająca na polskim rynku od 1994 roku. W jej ofercie znaleźć można nowoczesne okna i drzwi z PVC i aluminium oraz dodatki okienne produkowane w oparciuo najwyższe standardy jakości i ekologii, potwierdzone prestiżowymi certyfikatami, wyróżnieniami
i nagrodami.
Źródło: Partner of Promotion / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
- firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
- Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
- Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...