Złoty Laur Konsumenta 2011

Złoty Laur Konsumenta 2011

Zakończyła się VII edycja ogólnopolskiego plebiscytu, w którym konsumenci mogli wybierać najpopularniejsze produkty i marki spośród kilkuset kategorii.

 

Nieodmiennie wysoka jakość produktów marki Tikkurila sprawiła, że z wynikiem 58 % głosów stała się ona  liderem w kategorii „farby i tynki dekoracyjne” i została nagrodzona Złotym Laurem Konsumenta. Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest wyłanianie najpopularniejszych produktów i marek. W każdej kategorii prowadzone jest sondowanie opinii na grupie min. 800 respondentów.

 

Czytaj również: Nagroda CEE Green Building Award w kategorii BREEAM Pre-certified Developments

 

Badanie przeprowadzane jest trzema metodami: telefonicznie – o preferowane produkty i usługi pytane są losowo wybrane osoby z ogólnodostępnych baz, bezpośrednio – ankieterzy zbierają głosy osób odwiedzających centra handlowe, główne place i ulice największych miast a także przez Internet – gdy internauci oddają głosy bezpośrednio na portalu www.laur-konsumenta.pl, na serwisach tematycznych Spółki Agora czy oficjalnej stronie Rzeczy o Biznesie.

 

 

Przyznanie Godła Laur Konsumenta jest dla nas cennym wyróżnieniem, ponieważ stanowi potwierdzenie silnej pozycji i dowodzi, że Klienci chętnie sięgają po nasze produkty dekoracyjne – mówi Małgorzata Skąpska, kierownik ds. komunikacji marketingowej i PR Tikkurila Polska S.A. Cieszy nas, że  bogactwo odcieni i faktur produktów z linii Tikkurila Be Special Decor zostało docenione przez Konsumentów. 

2011-12-20
Źródło: PUBLINK / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19396 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 433

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >