Zostać VIP-em dla Klienta - Program VIP Najlepsze Okna i Drzwi
Czym kieruje się klient podejmując decyzję o zakupie stolarki okiennej? Chciałoby się na to pytanie odpowiedzieć, że najważniejsza jest dla niego rzetelna informacja i rozeznanie na temat tego, co jest ważne dla danego produktu.
Czytaj dalej
Skąd jednak klient ma czerpać taką obiektywną wiedzę? Otóż są inicjatywy, jak Program VIP Najlepsze Okna i Drzwi, które dostarczają potrzebnych informacji.
W ramach Programu VIP dane otrzymane od producentów są niezależnie oceniane i dzięki wiedzy i doświadczeniu specjalistów branży stolarki budowlanej, wybierani są ci producenci, których produkty bez wątpienia należą do najlepszych, zarówno jeśli chodzi o okna, jak i drzwi czy bramy garażowe. Program VIP Najlepsze Okna i Drzwi dostarcza szukającym produktów na rynku niezależną wiedzę, kto oferuje produkty o najwyższych parametrach.
W tym roku wyróżnienia VIP Najlepsze Okna i Drzwi przyznawane będą po raz trzeci. Czym różnią się od nagród przyznawanych chociażby na targach?
Z tego, co mi wiadomo, każde z targów kierują się własnymi zasadami ocen. Nie chciałbym poddawać ocenie nagród przyznawanych na różnego rodzaju targach, gdyż aby dokonać takiej analizy należy w sposób bardzo szczegółowy przyjrzeć się wielu istotnym elementom, choćby takim jak kryteria oceny. Jedna główna różnica to taka, że nagrody targowe dotyczą wystawców danych targów, a w programie VIP może wziąć udział każda firma z branży stolarki budowlanej. Jest to bowiem program ogólnopolski – tłumaczy Sylweriusz Dmochowski, prezes Infookno.pl – organizatora Programu VIP.
Do programu mogą również przystąpić producenci, którzy produkują specyficzne okna i sprzedają je sporadycznie, np. w ramach projektów specjalnych. Warunkiem jest, żeby produkty posiadały odpowiednią dokumentacją techniczną i sprzedażową mówi prezes Infookno.pl
Oprócz okien program dotyczy także drzwi i bram garażowych. Także te produkty można klasyfikować ze względu na energooszczędność, antywłamaniowość i dźwiękoszczelność. Coraz większa liczba konsumentów zdaje sobie sprawę, że chcąc ograniczyć straty ciepła w budynku należy zadbać o to, aby wszystkie jego elementy miały jak najlepsze parametry izolacyjne i nie dotyczy to tylko okien, drzwi, czy bram garażowych ale wszystkich elementów elewacji zewnętrznej, dachu czy fundamentów.
Jeśli chcemy zabezpieczyć budynek przed włamaniem, nie można sobie pozwolić na to aby pozostawić gdzieś słaby punkt. Nieroztropnym byłoby inwestowanie w najlepsze okna antywłamaniowe przy równoczesnym zainstalowaniu np. drzwi zewnętrznych czy bramy garażowej nie spełniającej odpowiednich wymogów. Chłód, podobnie jak złodziej czy hałas, bez trudu odkryje najsłabszy punkt naszego domu i bezwzględnie to wykorzysta tłumaczy Sylweriusz Dmochowski.
Spośród firm zgłaszających się do programu Kapituła, złożona profesjonalistów wyłania grono Laureatów Programu. Trzeba przy tym zaznaczyć, że Program staje się coraz bardziej znany, i intensywnie promowany i co najważniejsze, doceniany przez klientów.
Okna i drzwi promuje się globalnie, ale sprzedaje się lokalnie. Każdy więc na wyróżnieniu VIP może zyskać. Okna z „VIP” sprzedają się lepiej. Niejednokrotnie dzwonią i piszą do nas Klienci, byśmy polecili coś „najlepszego” - mówi organizator - Dolnośląska Agencja Energii i Środowiska ufunduje specjalne nagrody, bardzo prestiżowe, które do czasu ich wręczenia pozostaną tajemnicą. Ponadto portal infookno.pl również planuje nagrody dla laureatów.
Wyniki programu będzie można poznać już w czerwcu, zaś kampania promocyjna VIP-ów będzie trwała przez następne miesiące, czyli w szczycie sezonu, żeby efekt był jak największy) aż do kolejnej, czyli czwartej edycji, na wiosnę 2011.
Patronat merytoryczny nad obecną edycją programu objęła Dolnośląska Agencja Energii i Środowiska, patronat medialny TVP Warszawa i miesięcznik Ładny Dom. Program wspierają również renomowani dostawcy komponentów dla najlepszej stolarki – firma Roto Frank Okucia Budowlane Sp. z o.o., dostawca szyb termoizolacyjnych PST oraz Brevis, ekspert w sprawie wentylacji.
Organizatorem Programu VIP jest koncentrujący się na problematyce stolarki budowlanej portal infookno.pl. Jego celem jest informowanie Klientów indywidualnych, o tym , co jest ważne przy wyborze stolarki. Klienci coraz częściej zdają sobie sprawę, że stereotyp mówiący o tym, że „okno to okno” i poszczególne okna nie różnią się od siebie tak jak chociażby cegły, jest bezwzględnie nieprawdziwy. Wydawcy portalu chcą pokazać, że możliwości jest teraz bardzo wiele – okna energooszczędne, antywłamaniowe, dźwiękoszczelne, każde z nich nieco inne ale przeznaczone do zaspokajania potrzeb klientów.
Źródło: Times Square Public Relations / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności The report from Gráinne Gilmore highlights a decline in the number of the world’s wealthiest, a notable shift. As global wealth distribution changes, platforms....
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...