20-lecie obecności marki Prumo w Polce
27 października w warszawskim hotelu Westin odbyła się uroczysta gala z okazji 20-lecia obecności marki Purmo w Polsce. W uroczystości wzięli udział goście z Polski i zagranicy – pracownicy oraz partnerzy handlowi Purmo.
Czytaj dalej
Spotkanie było niezwykłym wydarzeniem nie tylko z powodu 20. rocznicy. Podczas świętowania jubileuszu działalności Purmo w Polsce, zorganizowane zostało również pożegnanie Dyrektora Sprzedaży i Marketingu Wojciecha Makowskiego, który przez 20 lat nieprzerwanie pełnił tę funkcję.
27 października marka Purmo (grzejniki płytowe, łazienkowe, dekoracyjne oraz ogrzewanie podłogowe) - świętowała 20-lecie istnienia w Polsce. Życzenia 100 lat na rynku i podziękowania dla firmy płynęły przez cały wieczór. W uroczystości wzięli udział zarówno pracownicy Purmo z Polski, jak i goście zagraniczni. Wieczór swoją obecnością uświetnili także przedstawiciele partnerów biznesowych firmy. Podziękowania za owocną współpracę i życzenia dalszych długoletnich sukcesów składali reprezentanci firm: Grupa IK, Grupa ABG, Tadmar, Onninen, TG instalacje, Winsar, Grudnik, Sanea i inne.
Czytaj również: Odbędzie sie konferencja "Nowoczesne trendy w architekturze wnętrz"
Jubileusz 20-lecia Purmo był okazją do wspomnień – pokaz zdjęć na kilka chwil przeniósł zebranych do początkowych lat istnienia firmy, zarówno na polskim rynku, jak i w krajach skandynawskich, w których producent nowoczesnych grzejników ma swoje korzenie. Wszyscy przypomnieli sobie kluczowe wydarzenia z 20-letniej historii firmy. Wspomnieniom towarzyszyły atmosfera wzruszenia i humoru. Pracownicy i partnerzy handlowi, od wielu lat związani z firmą, z przyjemnością oglądali zdjęcia dokumentujące 20 lat wspólnej pracy.
Wieczór obfitował w wiele życzeń i podziękowań dla marki Purmo, ale także dla Wojciecha Makowskiego, Dyrektora Marketingu i Sprzedaży marki Purmo, który od 1 stycznia przechodzi na emeryturę. To dzięki niemu Purmo zaistniało w Polsce, i to on przyczynił się do wielu sukcesów firmy.
Czytaj również: Konkurs pod hasłem „Green Your Mind”
– Trzy podstawowe filary, które zapadły mi w pamięć jeszcze z początków mojej pracy w firmie Rettig, na których opiera się polityka firmy, to: rodzina, klienci, pracownicy – to bez wątpienia podstawa każdej firmy, ale filarem tego, co stało się w Warszawie, sukcesów biura sprzedaży Purmo, była osobowość Wojtka Makowskiego – mówił Tomasz Tarabura, Dyrektor Marki w firmie Rettig ICC.
– Ten wieczór jest dla mnie bardzo sentymentalny i chciałbym, aby na długo pozostał w naszej pamięci. Mimo różnych wahań na rynku, oczywistym przecież jest, że niemożliwe jest życie bez ogrzewania i grzejników, dlatego wierzę, że kolejne lata przyniosą wiele sukcesów i będą coraz lepsze. Życzę wszystkim pracownikom Purmo i ich rodzinom, a także partnerom handlowym naszej firmy wszystkiego najlepszego – tymi słowami Wojciech Makowski żegnał się z firmą, w której pracował nieprzerwanie od momentu jej założenia. Podziękowania za współpracę dla Wojciecha Makowskiego, a także życzenia kolejnych długoletnich sukcesów dla Purmo w Polsce składał również Elo Dhaene, dyrektor handlowy marek Purmo Radson LVI.
Czytaj również: Budowa Bramy Portowej II zakończona
Podczas jubileuszowego wieczoru przedstawiono nowego dyrektora marketingu i sprzedaży Purmo. Został nim Andrzej Iżycki. - Po tak wspaniałych przedmówcach trudno znaleźć słowa, ale liczę na to, że Państwo gorąco mnie przyjmiecie do swojej rodziny Purmo, a ja ze swojej strony ogromnie cieszę się na tę przyszłą współpracę i wierzę w to, że wspólnie będziemy mieli wiele sukcesów – powiedział Andrzej Iżycki.Jubileusz Purmo w warszawskim hotelu Westin uświetnił występ kwartetu Obsession, a także muzyka zespołu Sweet Combo.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...