Ambasadorem marki Krispol został Łukasz Piszczek
Krispol, czołowy producent bram, okien i rolet, zaprezentował postać Ambasadora marki. Został nim Łukasz Piszczek, jeden z najwybitniejszych piłkarzy i Reprezentant Polski.
Czytaj dalej
Krispol przedstawił postać nowego Ambasadora na konferencji specjalnej, która odbyła się w piątek 3 czerwca z udziałem kluczowych Partnerów Handlowych firmy. Jako Ambasador marki, Łukasz Piszczek będzie wspierał długofalową kampanię promocyjną prowadzoną pod hasłem „KRISPOL – gwarancja spokoju”. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku firmy jako dostawcy najwyższej jakości, kompleksowych rozwiązań dla domu.
Łukasz Piszczek i Grzegorz Ratajczak -Dyrektor Wykonawczy KRISPOL
Łukasz Piszczek należy do światowej czołówki piłkarzy. To niekwestionowana gwiazda najlepszej na świecie klubowej ligi piłki nożnej – Bundesligi. W tym roku niemieccy kibice wybrali go najlepszym prawym obrońcą kończącego się sezonu. Jest także jednym z filarów Reprezentacji Polski na zbliżających się Mistrzostwach Europy EURO 2016.
„Współpraca z Łukaszem Piszczkiem to przemyślany krok. Polska stała się w ostatnim czasie największym europejskim eksporterem stolarki. Jesteśmy w gronie firm, które dołożyły swoją cegiełkę do tego sukcesu – podkreśla Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy firmy. - Z roku na rok zwiększamy skalę sprzedaży eksportowej, a rynek naszych zachodnich sąsiadów jest dla nas jednym z najważniejszych. Stąd decyzja o wyborze na Ambasadora marki postaci Łukasza Piszczka – sportowca rozpoznawalnego nie tylko Polsce, ale w całej Europie. To klasa sama w sobie i gwarancja spełnienia najwyższych wymagań i oczekiwań – podobnie jak produkty KRISPOL.”
Czytaj również: Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej - kibicuj naszym i odbierz kasę od Media Markt
„Pozytywne emocje związane ze sportem towarzyszą naszej marce od lat. Teraz przyszła pora, aby wynieść związaną ze sportem komunikację marketingową na jeszcze wyższy poziom. Kampania „KRISPOL – gwarancja spokoju” z udziałem naszego Ambasadora obejmie wiele przestrzeni, w tym oczywiście Internet i sieć salonów sprzedaży - mówi Katarzyna Kozłowska, Kierownik Marketingu. - Bardzo cieszymy się ze współpracy z Łukaszem. Przy wyborze jego postaci duże znaczenie miały nie tylko jego fantastyczne sukcesy sportowe, ale też fakt, że jest sympatycznym, rodzinnym człowiekiem, oddającym wartości naszej marki.”
W dniu konferencji specjalnej marki KRISPOL trwały już zaawansowane przygotowania Reprezentacji Polski do EURO. Łukasz Piszczek przygotował jednak niespodziankę dla gości spotkania – specjalne nagranie, w którym przedstawił się jako nowy Ambasador marki, a także dodał: „Jako obrońca od lat staranie decyduję z kim gram, dlatego cieszę się, że dołączyłem do zespołu Krispol. Przez najbliższe miesiące będę wspierał kampanię "Krispol - Gwarancja spokoju" i działania rynkowe marki.”
Czytaj również: Krispol towarzyszy w walce Reprezentacji Polski w piłce ręcznej o wyjazd na Igrzyska Olimpijskie.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Szkolenia? Liczba postów: 104 Grupa: Trudne tema... Moje dziecko uczy się z korepetytorem ze szkoła matematyki dla dzieci Mathema . Każda lekcja wprowadza moje dziecko w świat nowych odkryć. Korepetytorzy dbają o...
- Kobiece firmy budowlane coraz powszechniejsze Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności
- Biuro rachunkowe- Gliwice Liczba postów: 47 Grupa: Trudne tema... Znalezienie wiarygodnego księgowego jest ważne dla skutecznego zarządzania sprawami finansowymi. W Gliwicach jest kilka biur rachunkowych, które są polecane: B...
- Telewizja internetowa Liczba postów: 164 Grupa: Trudne tema... Lubię oglądać filmy online, ponieważ wybór jest naprawdę interesujący, a do tego można to zrobić bez reklam. Teraz często korzystam ze strony https://cineman.cc...
- Z jakich firm kurierskich korzystacie? Liczba postów: 61 Grupa: Trudne tema... Urbee pomaga przedsiębiorcom w integracji platform dostawczych, takich jak Uber Eats, czy Bolt Food. To prosty sposób na lepsze zarządzanie zamówieniami, zwięks...