Analizy, badania, raporty – lista artykułów
Przemyślane zakupy
W branży handlowej i w przestrzeniach sprzedażowych każdy centymetr kwadratowy powierzchni jest starannie zaaranżowany, a funkcje jakie musi spełniać miejsce, z góry zaplanowane. To dlatego najnowsze kolekcje prezentowane są we frontowej części sklepu, rozkład mebli wyznacza określoną trasę, a aby dotrzeć do kas czy przymierzalni musimy pokonać całą długość pomieszczenia i zapoznać się z kompletnym asortymentem marki.
02-07-2014
Ergonomiczne miejsce pracy, to klucz do komfortu fizycznego
Ponad 70% Polaków odczuwa dyskomfort fizyczny w pracy lub w szkole. Najczęściej dokuczają im bóle pleców, barków oraz problemy ze wzrokiem. Znaczny wpływ na to ma organizacja i wyposażenie miejsc pracy i nauki.
01-07-2014
Nieruchomości pod wnajem
Rynek wynajmu mieszkań w Polsce nadal cieszy się dużym zainteresowaniem szczególnie w stolicy. Tu warto zainwestować w nieruchomość pod wynajem.
28-06-2014
Licytacje komornicze nieruchomości
Ożywienie gospodarcze, które staje się w Polsce coraz powszechniej uznawanym zjawiskiem, a następnie wszelkie kojarzone z nim pozytywne trendy, jak choćby stopniowa poprawa wskaźników rynku pracy, niestety nie znajdują wiarygodnego potwierdzenia w statystykach rodzimych komorników.
28-06-2014
Warszawa na 60 miejscu najdroższych lokali na świecie
Warszawa, z najwyższymi kosztami najmu na poziomie 35,56 EUR/mkw./m-c uplasowała się na 60 miejscu na liście najdroższych lokalizacji biurowych na świecie.
27-06-2014
Globalny Indeks Transparentności
Z Globalnego Indeksu Transparentności 2014 wynika, że kraje Europy Środkowo – Wschodniej wyraźnie poprawiły swój wynik. Polska awansuje na 17 miejsce i jest notowana wyżej niż np. Hiszpania, Norwegia, Austria czy Włochy. Najbardziej transparentnym rynkiem nieruchomości na świecie jest Wielka Brytania, najmniej – Libia. Ponad 80% badanych krajów zarejestrowało poprawę w zakresie transparentności w porównaniu do 2012 r.
27-06-2014
Przepis na sukces:Firma powinna wyróżniać się na tle konkurencji i dobrze rozumieć potrzeby klientów
Doświadczenie, profesjonalizm, innowacje – to ważne elementy, które charakteryzują działania wiodących polskich przedsiębiorstw. Odnoszą one sukcesy w Polsce, coraz częściej z powodzeniem konkurują również z podmiotami z zagranicy. Zbudowanie silnej, rozpoznawalnej w kraju i poza jego granicami marki to niełatwy i długotrwały proces. Osiągnięcia polskich firm pokazują jednak, że jest to jak najbardziej możliwe.
26-06-2014
Optymistyczne założenia w logistyce i przemyśle
ROK 2014 PRZYNIESIE KOLEJNE REKORDY NA POLSKIM RYNKU LOGISTYCZNYM I PRZEMYSŁOWYM
- Dzięki polepszającej się sytuacji gospodarczej, popyt utrzyma się na wysokim poziomie
- Rok 2014 przyniesie rekordową ilość powierzchni oddanej do użytkowania (ok. 1 mln mkw.)
- 650 tys. mkw. powierzchni magazynowej w budowie – prawie trzy razy więcej niż na początku 2013 r.
26-06-2014
Ogłoszono laureatów Budowlanej Marki Roku
Ranking Marek Budowlanych i Dystrybutorów Materiałów Budowlanych przygotowywany przez Centrum Badań i Analiz Rynku – ASM ma na celu wyróżnienie najlepszych marek budowlanych oraz dystrybutorów materiałów budowlanych obecnych na polskim rynku.
24-06-2014
Strategia odpowiedzialności
Opublikowano drugi Raport Społecznej Odpowiedzialności. Dokument zawiera szczegółowe informacje dotyczące działalności firmy, w tym zestawienie działań podejmowanych na rzecz otoczenia, w tym także polskiego budownictwa, troski o środowisko i oferowania klientom najlepszych rozwiązań.
24-06-2014