Analizy, badania, raporty – lista artykułów
Jak ważny jest wizerunek w branży deweloperskiej?
Jaki jest pożądany wizerunek dewelopera? Czym musi się charakteryzować firma by potencjalni klienci chcieli kupować budowane przez nią nieruchomości?
03-12-2009
Specjaliści ZFDF podsumowują rok zmagań z recesją gospodarczą
Od momentu kiedy apogeum recesji objęło gospodarkę naszego kraju minął ponad rok. Niewątpliwie kryzys wpłynął znacząco na nasz kraj, ale czy spowodował takie spustoszenie, jak głosiły prognozy?
27-11-2009
Na czym zarabiają współczesne lotniska
Na czym zarabiają współczesne lotniska? Coraz mniej na lataniu, coraz więcej na handlu oraz usługach i w tym kierunku muszą się rozwijać – podpowiada PM Group.
27-11-2009
Zakupu mieszkania: mieszkanie na parterze czy wyższych piętrach?
Kryzys na rynku nieruchomości nie zmienił tendencji do zakupu mieszkań na wyższych piętrach. Pomimo ogromnych, dochodzących nawet do 15% zniżek, lokale na parterze ciągle nie cieszą się dużym zainteresowaniem nabywców. Czy słusznie?
26-11-2009
Pokrycia dachowe: Mokry Polak po szkodzie
Polacy nie przejmują się stanem technicznym swoich dachów. Co piąta osoba sprawdza pokrycie dachowe rzadziej, niż raz w roku. Kolejne 20 proc. zaczyna działać, dopiero po pojawieniu się przecieków – wynika z badania przeprowadzonego przez Dachermann Polska.
26-11-2009
Ocieplanie starych budynków - nowe oblicze starej szkoły
Jednymi z największych konsumentów energii w Polsce, obok nieocieplonych bloków i domów, są także liczne budynki użyteczności publicznej. Wśród nich znajdują się szkoły czy szpitale, których znaczną część budżetu pochłania drogie ogrzewanie.
25-11-2009
Klucze dodatkiem do obrączki
Stale zła sytuacja na rynku mieszkaniowym to w Polsce standard. Dlatego poważne raporty i analizy na jej temat należałoby poszerzyć o jeszcze jedno badanie. Jaki wpływ ma chęć posiadania własnego M do liczby zawieranych małżeństw.
18-11-2009
Potencjał hotelowy i turystyczny polskich gór
Jak wynika z raportu firmy doradczej Cushman & Wakefield pt. „Rynek Hotelowy Polskich Gór”, region polskich gór ma bardzo duży potencjał turystyczny.
18-11-2009
Nowe zapotrzebowanie na powierzchnie biurowe w Londynie
W ostatnim miesiącu na rynku w Londynie odnotowano powrót zainteresowania powierzchniami biurowymi ze strony dużych firm korporacyjnych. Łączne zapotrzebowanie na powierzchnie biurowe wynosi obecnie prawie 90 tys. mkw.
17-11-2009
Wyniki finansowe Henkel
Pozytywny trend sprzedaży w sektorach produktów konsumenckich – dalsza poprawa względem poprzednich kwartałów w sektorze klejów i technologii dla przemysłu
13-11-2009