
Barometr dla rynku budowlanego
Z analizami rynku dla sektora budowlanego i aktualnymi trendami w branży można będzie zapoznać się już po raz 15-ty.25-go października 2012 r. w Hotelu LORD w Warszawie odbędzie się konferencja MONITORING RYNKU BUDOWLANEGO 2012.
Czytaj dalej
Rzetelna informacja w biznesie to towar, który trudno przecenić. Na danych płynących z rynku swoje działania i decyzje biznesowe opierają zarówno mali przedsiębiorcy jak i wielkie koncerny. W dobie intensywnego rozwoju środków masowego przekazu i niemal nieograniczonych możliwości zamieszczania treści w Internecie, szczególnie ważna jest selekcja ogólnodostępnych komunikatów.
Dzisiejszy, świadomy odbiorca sam wyszukuje informacje. Samodzielnie decyduje, które źródła niosą ze sobą treści przydatne i godne jego uwagi. Przedstawiciele biznesu coraz częściej jednak zadanie to powierzają fachowcom, którzy specjalizują się w zdobywaniu i analizowaniu danych. Odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorców są licznie organizowane szkolenia i konferencje. Oferta dla wyspecjalizowanych rynków branżowych jest bardzo bogata. Jak spośród wielu opcji wybrać tę, która przedstawi rzetelne informacje? Warto postawić na doświadczenie.
Wydarzenie od lat i z powodzeniem realizowane przez tę samą organizację specjalizującą się w konkretnym sektorze z pewnością jest godne zaufania. Duże znaczenie podczas podejmowania decyzji o wyborze konkretnej oferty ma również opinia innych osób korzystających z usługi. Jeśli event cieszy się gronem powracających uczestników, to zdecydowanie powinien znaleźć się w firmowym kalendarzu spotkań. Kolejnym istotnym czynnikiem jest merytoryka. Ważne, aby prezentowane treści nie były wyrwane z aktualnego kontekstu ekonomicznego. Branżowe dane zaprezentowane na tle bieżącej sytuacji gospodarczej dają szersze spojrzenie na rynek i ułatwiają podejmowanie decyzji biznesowych.
Takim wydarzeniem dla sektora budowlanego jest konferencja Monitoring Rynku Budowlanego. Pomysłodawcą i organizatorem tego przedsięwzięcia jest ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku. W tym roku już po raz piętnasty zgromadzi ono około 200 przedstawicieli kluczowych dla rynku budowlanego przedsiębiorstw. Ideą konferencji jest zapoznanie uczestników z aktualną kondycją sektora budowlanego i zaprezentowanie danych na tle bieżących tendencji w gospodarce. Prelegenci w swoich wystąpieniach omawiają najświeższe statystyki, wyniki badań rynkowych czy konkretne case studies. Tegoroczna konferencja zada pytanie o perspektywy dla branży budowlanej w dzień po zakończeniu EURO 2012.
Podjęte zostaną tematy dotyczące budownictwa mieszkaniowego, trendów w obrębie sektora niemieszkalnego oraz Branżowego Programu Promocji Budownictwa. Zaznaczone zostaną kwestie finansowania inwestycji budowlanych oraz walki o klienta, czyli kształtowania pozycji marki na rynku budowlanym.Standardem podczas konferencji MRB jest również organizacja panelu dyskusyjnego. Umożliwia on przyjrzenie się sprecyzowanemu zagadnieniu z kilku punktów widzenia i zapoznanie się z opiniami ekspertów reprezentujących różne segmenty (producentów, dystrybutorów materiałów budowlanych; instytucji finansowych i publicznych). Podczas tegorocznej dyskusji podjęty zostanie temat innowacyjnego programu wsparcia budownictwa energooszczędnego.
Podczas tegorocznej edycji w trzech sesjach zostaną podjęte następujące grupy tematów:
SESJA I
• Polskie budownictwo a niepewna przyszłość Europy.
• Deweloper czy „Kowalski”? Przegląd sytuacji na rynku mieszkaniowym.
• Budownictwo kubaturowe na zakręcie? Najważniejsze trendy w obrębie budownictwa mieszkaniowego i niemieszkalnego.
• Czy tylko bursztynowy stadion? EURO 2012 - zmiana jakościowa w polskim budownictwie.
• Branżowy Program Promocji Budownictwa.
SESJA DRUGA
• Zabezpieczenie interesów dostawcy materiałów budowlanych w procesie inwestycyjnym - aspekty prawne, finansowe i podatkowe.
• Panel dyskusyjny: Innowacyjny program wsparcia energooszczędnego budownictwa szansą na rozwój budownictwa mieszkaniowego?
SESJA TRZECIA
• Silna marka na rynku budowlanym. Przypadek czy ciężka praca?
• Jak zbudować mocną markę na rynku przegląd narzędzi?
• Czy marka ma znaczenie w sprzedaży materiałów budowlanych.
Wśród prelegentów konferencji znajdą się specjaliści ASM oraz eksperci zewnętrzni.
POBIERZ PROGRAM KONFERENCJI
POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
WYPROMUJ SWOJĄ FIRMĘ W SEKTORZE BUDOWLANYM, POBIERZ OFERTĘ DLA PARTNERÓW
Zapraszamy do zapoznania się z archiwalnymi edycjami konferencji i możliwościami jakie to wydarzenie oferuje na stronie:
http://www.asm-poland.com.pl/konferencje/monitoring-rynku-budowlanego/monitoring-rynku-budowlanego-2012--2
2012-08-09
Źródło: ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Kredyt gotówkowy Liczba postów: 81 Grupa: Trudne tema... VClub CC Shop is a premier online marketplace offering a wide range of products. From electronics and fashion to home essentials, it caters to diverse needs. Wi...
- Transport i spedycja Liczba postów: 28 Grupa: Trudne tema... Decydując się na współprace ze specjalistami nie marnujecie swojego czasu i pieniędzy. Jeżeli szukacie sprawdzonej firmy, która zajmuje się transportem drogowym...
- Moda Liczba postów: 135 Grupa: Trudne tema... Witam wszystkie osoby, które są zainteresowane tematem naszej rozmowy. Jeżeli chodzi o mnie, to bardzo często korzystam z oferty sklepu internetowego WILLSOOR -...
- Blisko co trzeci wniosek o przyznanie renty z tytu... Liczba postów: 0 Grupa: Aktualności
- Jak wpłynie wstąpienie do strefy euro na kredyty? Liczba postów: 0 Grupa: Aktualności