
Braas dla domu dziecka w Chorzenicach
Dzięki udziałowi marki Braas w programie Zielona Stopa Filantropa, w piątek, 16 marca, udało się przekazać nowoczesną, energooszczędną lodówko-zamrażarkę na rzecz Domu Dziecka w Chorzenicach. To już piąte tego typu wdrożenie od początku działalności programu.
Czytaj dalej
Modernizacja wyposażenia Rodzinnych Domów Dziecka, a przez to obniżenie rachunków za prąd oraz poprawa stanu środowiska naturalnego poprzez zmniejszenie emisji dwutlenku węgla i ograniczenie liczby wyrzucanych elektrośmieci, to główne cele proekologicznej akcji społecznej „Zielona Stopa Filantropa”. Program Fundacji Nasza Ziemia, który wspiera marka Braas, rozpoczął się 11 maja 2011 r.
Czytaj również: Wystawa "Europejski Design"
Program „Zielona Stopa Filantropa”, który postanowiła wesprzeć marka Braas, ma na celu poprawę efektywności energetycznej placówek dziecięcych, m.in. poprzez wymianę starego sprzętu AGD na nowoczesne urządzenia wysokiej klasy energetycznej oraz wymianę tradycyjnych żarówek na świetlówki energooszczędne. Urządzenia AGD, zwłaszcza wysokiej klasy energooszczędności, to inwestycja, na którą rodzinne domy dziecka zwykle nie mają środków w swoich budżetach. Ich zakup przez Fundację Nasza Ziemia, przy wsparciu marki Braas, przyczyni się do unowocześnienia tych placówek, dając ich wychowankom uśmiech, a jednocześnie chroniąc środowisko. Program i działania w nim podejmowane przyczynią się także do ograniczenia kosztów związanych z ich comiesięczną eksploatacją.
Wymiana starego sprzętu i tradycyjnych żarówek to również duża korzyść dla środowiska naturalnego, przyczynia się bowiem do ograniczenia zużycia energii elektrycznej oraz zmniejszenia emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Kolejną korzyścią, płynącą z programu, jest ograniczenie liczby elekrośmieci, wyrzucanych na składowiska śmieci (głównie telefonów komórkowych). Pomoże to także zmniejszyć wykorzystanie nieodnawialnych zasobów naturalnych Ziemi.
Czytaj również: Rusza kampania „Renovate Europe”
Zdecydowaliśmy się kontynuować naszą współpracę z Fundacją Nasza Ziemia również w tym roku, ponieważ widzimy, że nasze wspólne działania przynoszą efekty, a to dla naszego zespołu prawdziwa satysfakcja. – mówi Grzegorz Barycki, Dyrektor Marketingu Monier.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Usługi wysokościowe Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... Czy wiecie, że czyszczenie fasad szklanych na wysokościach wymaga specjalistycznych umiejętności? Dowiedziałam się, że usługi wysokościowe Kraków wykorzystują n...
- Marketing Liczba postów: 135 Grupa: Trudne tema... Marketing internetowy to dziś podstawa każdej skutecznej strategii. Od kampanii Google Ads po treści na TikToka – pomaga budować wizerunek i generować sprzedaż....
- Mieszkanie co i jak? Liczba postów: 70 Grupa: Trudne tema... Coraz więcej osób w moim otoczeniu decyduje się na fotowoltaikę, ale opinie są różne – jedni zadowoleni, inni trochę mniej. Trafiłam na stronę firmy https://sto...
- jak dobrać odpowiedni krem do swojej cery? Liczba postów: 130 Grupa: Trudne tema... Jeżeli szukacie sprawdzonego dostawcy nowoczesnych urządzeń i technologii dla gabinetów medycyny estetycznej, dermatologii i kosmetologii, to polecam Wam sprawd...
- klub fitness Kraków Liczba postów: 48 Grupa: Trudne tema... Zamiast tego sięgasz po nie - https://hop-sport.pl/hantle i ćwiczysz w domu. To już fajne połączenie ceny i jakości. Na pewno zauważysz dużą zmianę, ale stopni...