Co robić, gdy są usterki w nowym mieszkaniu

Co robić, gdy są usterki w nowym mieszkaniu

Gdy wad w lokalu nie da się usunąć, można odstąpić od umowy z deweloperem i zażądać zwrotu pieniędzy. Nie zawsze jednak będzie to dobre rozwiązanie dla klienta.

 

Co najczęściej stanowi punkt zapalny w relacjach kupujący mieszkanie deweloper?

 

Joanna Kalecińska: Najczęściej dochodzi do sporu między klientem a deweloperem, gdy firma opóźnia się z ukończeniem budowy. Kolejny punkt zapalny to brak wpłat za mieszkanie lub opóźnienia klientów w regulowaniu tych należności. Do sporów dochodzi też, gdy mieszkania lub budynki mają wady wykonawcze oraz w przypadkach zarządzania blokiem do momentu sprzedaży przez dewelopera zdecydowanej większości mieszkań.

 

Czytaj więcej...

 


2012-11-21
Źródło: Rzeczpospolita

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19436 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 254

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >