Co się działo na targach MAPIC w Cannes?
Polska Rada Centrów Handlowych, PRCH, 11. raz z rzędu była obecna na targach MAPIC w Cannes, pierwszy raz w zmienionej formule. Podstawowymi celami PRCH było zintegrowanie polskiej delegacji w Cannes oraz zaproszenie środowisk międzynarodowych na targi ReDI, 28-29 maja, Stadion Narodowy w Warszawie.
Czytaj dalej
Dotychczas PRCH promowało Polskę w Cannes na stoisku PRCH Meeting Point, zrzeszającym szerokie grono firm i osób zainteresowanych Polską i inwestycjami w naszym kraju. Duże zainteresowanie Polską na targach MAPIC inwestorów, deweloperów i sieci handlowych na przestrzeni lat zrodziło inicjatywę zorganizowania targów ReDI - europejskiego centrum spotkań developerów i najemców regionu CEE w Warszawie.
Czytaj również: Polskie budownictwo energooszczędna na światowym poziomie
Jak tłumaczy Anna Szmeja-Kroplewska, Dyrektor Generalna PRCH:
„Polska Rada Centrów Handlowych, będąc ambasadorem rynku centrów handlowych w Polsce, przedstawiła na forum międzynarodowym koncept majowych targów Retail Destination Initiative, ReDI. Aktywnie pozyskiwaliśmy partnerów, chcących włączyć się w promocję przyszłorocznego wydarzenia. Efektem naszej aktywności są szczegółowe ustalenia dotyczące zakresu współpracy z wieloma narodowymi radami centrów handlowych.”
Inicjatywa targów ReDI, które odbędą się w maju na Stadionie Narodowym w Warszawie, została entuzjastycznie przyjęta przez międzynarodowe grono przedstawicieli branży. Efektem działań zespołu PRCH będą m.in. narodowe pawilony, skupiające inwestorów, najemców oraz zarządców mających strategię rozwoju w regionie CEE. Na warszawskich targach pojawią się m.in. środowiska z Francji, Włoch i Ukrainy.
Czytaj również: Producent podłóg na targach w Hanowerze
PRCH deklaruje zaproszenie do udziału w Targach ReDI przedstawicieli ponad 400 sieci handlowych, w tym rozważających ekspansję w regionie CEE. Istotną grupą docelową będą również inwestorzy, gdyż polskie centra nadal są łakomym kąskiem dla wielu grup kapitałowych. Rada przewiduje udział ponad 1200 odwiedzających.
W tym roku Polska Rada Centrów Handlowych uczestniczyła w targach MAPIC w Cannes, w zmienionej formule, jako organizator śniadania „Poland Invites”, którego celem było zarówno zintegrowanie polskiej delegacji w Cannes jak i zaproszenie firm i instytucji aktywnie poszukujących informacji o potencjale inwestycji w Polsce. Spotkanie zgromadziło ponad 100 polskich przedstawicieli najemców, developerów i zarządców, którzy mieli okazję do międzynarodowego networkingu z przedstawicielami firm planujących ekspansję w Polsce i innych krajach regionu CEE.
Zobacz galerie zdjęć
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wywóz śmieci Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Właśnie planuję pozbyć się zalegających śmieci po remoncie starego domu. Zastanawiam się nad kontenerem na śmieci we Wrocławiu od Zamów-Kontener https://zamow-k...
- Pomysł na życzenia Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Jeśli szukasz inspiracji na najpiękniejsze podziękowania za życzenia urodzinowe, warto postawić na serdeczne słowa, które wyrażą wdzięczność za pamięć i miłe ży...
- Skuteczna reklama dla e-biznesu? Liczba postów: 282 Grupa: Trudne tema... Priorytetem jest dostarczanie usług najwyższej jakości, które wyróżniają się kreatywnością i skutecznością. Projekty są realizowane z uwzględnieniem potrzeb kli...
- profilaktyka stomatologiczna Liczba postów: 58 Grupa: Trudne tema... Utrata uzębienia może być sporym problemem, dlatego naprzeciw potrzebom pacjentów wychodzi protetyka. Warto jednak pamiętać, że proteza to spora inwestycja, wię...
- Powstanie Prosta Spółka Akcyjna (P.S.A.) w ramach... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności Jeżeli szukacie sprawdzonej kancelarii, która zajmuje się profesjonalnym doradztwem biznesowym dla firm lub osób prowadzących działalność, to polecam Wam sprawd...