Czy polskie banki są społecznościowe?

Czy polskie banki są społecznościowe?

Polska branża bankowa wciąż szuka sposobu na znalezienie wspólnego języka z użytkownikami największego serwisu społecznościowego świata - Facebook.com.

 

Na tle innych branż zaangażowanie fanów stron instytucji finansowych wypada najsłabiej. Spośród 16 najważniejszych branż na polskim rynku banki plasują się na ostatnim miejscu pod względem zaangażowania fanów mierzonego wskaźnikiem Social Interaction. Jakie metody marketingu usług finansowych na Facebook sprawdzają się najlepiej? Czy dominują pozytywne czy negatywne emocje? Kto zyskuje, a kto traci? Dlaczego rower jest kluczem do sukcesów BGŻ w social media?

 

Czytaj również: Przychody za 2012 rok na poziomie 6,5 miliarda USD

 

Bezpłatny raport "Czy polskie banki są społecznościowe?" zawiera m.in.:

 

- analizę działań marketingowych banków na Facebook

 

- 2 wykresy

 

- 2 tabele

 

- opis metodyki pomiaru

 

Pobierz bezpłatny White Paper wypełniając poniższy formularz: http://outbox.pl/czy_polskie_banki_sa_spolecznosciowe.php


Czytaj również: Finał konkursu Bizneswoman Roku


 

UWAGA: zapraszamy do pobrania i cytowania raportu oraz publikacji wykresów z powołaniem się na źródło, ale prosimy o nie zamieszczanie pliku do pobrania – źródłem pliku powinna pozostać powyższa strona.

 

2013-02-12
Źródło: TMT Communications / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19444 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 542

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >