Czym kierujemy się kupując narzędzia ogrodnicze?

Czym kierujemy się kupując narzędzia ogrodnicze?

Respondenci wybierając ogrodnicze narzędzia mechaniczne przede wszystkim zwracają uwagę na markę narzędzi. Z kolei dla kupujących narzędzia ręczne marka w zasadzie nie ma żadnego znaczenia – aż 65% z nich nie wie, jakiej marki narzędzia ręczne posiada.

 

Kupując narzędzia ogrodnicze konsumenci kierują się doradztwem sprzedawcy

 

Właściciele ogrodów i działek szukają bardzo często fachowej porady w zakresie wyboru narzędzi ogrodowych bezpośrednio w sklepach specjalistycznych. Wybierając mechaniczne narzędzia ogrodnicze kupujący przede wszystkim zwracają uwagę na markę, która ma zagwarantować wysoką jakość i trwałość. Najbardziej znaną marką jest Stihl. Najczęściej kupowanym narzędziem mechanicznym jest kosiarka – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

 

 

Czytaj również: Czy jesteśmy zadowoleni z zakupionego mieszkania?

 

 

 

 

Czytaj również: Nie chcemy już mieszkać w dużych miastach?

 

Konsumenci najczęściej czerpią informacje na temat narzędzi ogrodowych z Internetu. Istotna jest również opinia rodziny i znajomych. Warto jednak zwrócić uwagę na ogromną rolę sprzedawcy w sklepie specjalistycznym, do którego o pomoc zwraca się połowa ankietowanych. Oznacza to, że klienci mają duże zaufanie do obsługi w sklepach specjalistycznych, gdzie poszukują fachowców dysponujących dużą wiedzą na temat oferowanych narzędzi. Tylko 4% respondentów przyznaje, że nie szuka informacji na temat narzędzi, które planuje kupić, tylko wybiera najtańszy produkt.

 

 

 

 

 

„Istotnym elementem wyboru marki narzędzi jest doradztwo sprzedawcy. Oczywiście konsumenci poszukują też informacji w Internecie i pytają o radę znajomych. Nasze badanie pokazuje, że w przypadku narzędzi ogrodniczych konsumenci ufają niemal w takim samym stopniu sprzedawcy jak znajomym i rodzinie. Dlatego wiele wiodących marek narzędzi ogrodniczych opiera swoją dystrybucję na własnych sklepach specjalistycznych, gdyż tam mogą udzielić pełnej informacji na temat swoich produktów” – komentuje Przemysław Mielczarek z ARC Rynek i Opinia.

 

 

Badanie zostało zrealizowane z wykorzystaniem metody CAWI na platformie internetowej należącej do ARC Rynek i Opinia. Próba (N=823) miała charakter ogólnopolski wśród osób posiadających ogrody, działki i ogródki. Badanie zostało przeprowadzone w dniach 16-23 kwietnia 2015 roku.

2015-06-17
Źródło: arc / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Uniwersalna i oryginalna dieta Liczba postów: 488 Grupa: Trudne tema... U mnie w diecie nie może zabraknąć pokrzywy, uważam, że ma na mnie doskonały wpływ.
  • Mam poważny problem z nadwagą Liczba postów: 113 Grupa: Trudne tema... Sądzę, że i dieta pudełkowa kalisz u każdego się sprawdzi, kto chce o siebie naprawdę zadbać... Ja sama planuję teraz zgłosić się do firmy Kuc...
  • praca i co dalej Liczba postów: 157 Grupa: Trudne tema... Jeśli chcesz zostać copywriterem to swoje portfolio możesz bez problemu stworzyć tutaj https://internetoweportfolio.pl/ Musisz się liczyć z tym, ze bez portfoli...
  • Zakład pogrzebowy Liczba postów: 113 Grupa: Trudne tema... kwiaty sztuczne na cmentarz jest to bardzo dobrym rozwiązaniem
  • Lustra łazienkowe Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... fnaf is a game that redefines horror with its innovative gameplay and spine-tingling atmosphere. The game's creepy animatronics and unsettling setting create an...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19504 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 457

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >