Deweloperskie chwyty marketingowe

Deweloperskie chwyty marketingowe

Wielkie wyprzedaże z reguły prowadzone są przez sieciowe markety ze sprzętem RTV i AGD czy koncerny samochodowe. Choć przepływ wzorców promocyjnych z branży do branży jest dość popularną formą, to w przypadku deweloperów niezbyt często spotykaną.

 

Niewielu deweloperów decyduje się na czerpanie wzorców z innych branż. Łacina Dom, inwestor, do którego należy Malta Fountain na poznańskich Ratajach, zdecydował się na wyprzedaż ostatnich 30 mieszkań. Lokalne są tańsze nawet o ponad 100 tys. zł, a obniżka spowodowała, że większość z nich kwalifikuje się w ramy programu Mieszkanie dla Młodych.

 

 

– Podjęliśmy decyzję o wyprzedaży wszystkich mieszkań, które mamy w ofercie. Sprzedaliśmy już sto, a pozostało nam trzydzieści, które objęte są specjalną promocją. – mówi Tomasz Wnuk, dyrektor generalny spółki Łacina Dom. Jak wyjaśnia, deweloper chce zebrać kapitał, aby rozpocząć kolejną inwestycję. Nie zdradza jednak, czy planuje ruszyć z budową w pobliżu Malty Fountain, czy w innej części miasta.

 

Czytaj również: Tańsze mieszkania możemy kupić u naszych zachodnich sąsiadów?

 

Wyprzedaże z reguły dotyczą pojedynczych mieszkań, a przeceny wynoszą kilkadziesiąt złotych na metrze. Łacina Dom postawiła na maksymalne obniżenie ceny. Większość mieszkań można kupić o 1000 zł taniej. W związku z tym lokale dostępne są już w kwocie poniżej 5000 za mkw. W przypadku mieszkań o metrażu 88 mkw. można zaoszczędzić prawie 100 tys. zł. Przy większych mieszkaniach różnica jest jeszcze większa. Do tej pory żaden deweloper nie zdecydował się na taką wyprzedaż, dysponując inwestycją znajdującą się w jednej z najlepszych lokalizacji w mieście, na osiedlu Polanka, tuż przy trasie tramwajowej na Franowo.

 

Czytaj również: Ponad połowa młodych Polaków mieszka z rodzicami - czy to się zmieni?

 

Wyprzedaż dotyczy wszystkich lokali, które są w ofercie. Co istotne, obniżenie kwot spowodowało, że większość mieszkań można kupić z rządową dopłatą w ramach programu MdM. – Naszym celem było maksymalne poszerzenie oferty. Wiele młodych osób, które chciały u nas zakupić mieszkanie, nie mogło ze względu na limity programowe. Dziś to już jest wykonalne. – dodaje Wnuk.

 

Być może w najbliższym czasie będziemy mogli liczyć na więcej akcji wyprzedażowych. Jeśli Łacina Dom odniesie sukces, na pewno zostanie zauważony przez konkurencję.

Źródło: Missionpr / budnet.pl
Apartamenty w Kołobrzegu
Sprzedaż apartamentów nad morzem.
Baltic Plaza **** to miejsce niezwykłe,
to Twój elegacki apartament
www.sea-development.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator wydajności inwestycji

Społeczność budnet.pl ma już 19417 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 267

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >