Drewniane podłogi mają wpływ na wzrost wartości nieruchomości

Drewniane podłogi mają wpływ na wzrost wartości nieruchomości

Na zlecenie firmy Barlinek, w ramach kampanii wizerunkowej „To naturalne” i promocji drewnianej deski barlineckiej, wśród przedstawicieli Biur Nieruchomości przeprowadzono badania, których celem było uzyskanie informacji na temat tego, czy podłogi drewna mają wpływ na wartość nieruchomości.

 

Okazuje się, że 96% ankietowanych uważa, że wyposażenie swojego domu lub mieszkania w drewnianą podłogę, typu deska barlinecka, podniesie jego cenę nawet o 5% pierwotnej wartości. Badania wykazały, że specjaliści od wyceny i sprzedaży nieruchomości niemal jednogłośnie twierdzą, że inwestycja w podłogę drewnianą, typu deska barlinecka, ma realny wpływ na podniesienie wartości nieruchomości.

 

Czytaj również: Rynek nieruchomości mieszkaniowych w I oraz II półroczu 2012 roku

 

Ankietowani oszacowali, że wzrost ten może oscylować w granicach 5%. Ponadto, spośród badanych mających za zadanie określić, które z wymienionych rodzajów podłóg mają największy wpływ na wartość  nieruchomości, 36% stwierdziło, że podłogi drewniane mają „duży” lub „największy” wpływ. Na pytanie: „Na co zwracają uwagę kupujący przy wyborze nieruchomości i jak często?” 22% ankietowanych uznało, że zwracają oni uwagę na podłogi „często” lub „zawsze”.

 

 

„Klienci zawsze zwracają uwagę na rodzaj i stan podłóg. Podłogi drewniane pozostawiają najlepsze wrażenie – są eleganckie, pięknie się starzeją i są naturalne. Dodatkowo mieszkanie staje się bardziej przytulne. Momentami jest to decydujący element przy zakupie mieszkania.” – mówi Cezary Milewski z „Vera Nieruchomości”.

 

Czytaj również: Dom energooszczędny tańszy od konwencjonalnego


„To naturalne“ to kampania, której głównym przekazem jest to, że wartością jest to, co prawdziwe. Podkreśla ona zasadniczą róznicę między produktami marki Barlinek, takimi jak drewniane deski barlineckie, a tymi, które u konkurencji pretendują do tego, aby być podobnymi do produktów z drewna (laminaty).

 

 

Badanie zostało przeprowadzone przez agencję K2 na zlecenie firmy Barlinek w ramach kampanii wizerunkowej „To naturalne” w grupie 50 przedstawicieli Biur Nieruchomości (znajdujących się na terenie miast w Polsce, których liczba mieszkańców jest większa niż 200tys.) w dniach 20-27.06.2012r.


 

2012-07-06
Źródło: k2 / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • fotografia biznesowa Liczba postów: 288 Grupa: Konferencje... Sesje różnego rodzaju dzisiaj wykonują profesjonalni fotografowie i jak najbardziej warto znaleźć solidnego w swojej okolicy https://bartekciok.pl/ Sesje biznes...
  • płytki ceramiczne Liczba postów: 50 Grupa: Trudne tema... Dla osób, które planują remont lub chcą odświeżyć wygląd swojego mieszkania, strona https://ceramicapromat.pl/12-plytki-cera miczne może okazać się bardzo pomocn...
  • IVM – procedura nadzoru nad pozaustrojowym dojrzew... Liczba postów: 7 Grupa: Trudne tema... Pretty good post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed reading your blog posts. Anyway, I’ll be subscribing to your feed....
  • Jak bezpiecznie korzystać z internetu? Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... Pracujesz z sieciami światłowodowymi? Warto postawić na najwyższej jakości sprzęt, jak spawarka światłowodowa Fujikura 90R dedykowana do łączenia włókien wstęgo...
  • Jak zabezpieczyć telefon komórkowy - iPhone 12 Liczba postów: 12 Grupa: Trudne tema... Cześć! Także miałem problem z natrętnymi numerami, które nieustannie do mnie wydzwaniały – często były to jakieś podejrzane firmy, ankieterzy lub naciągacze. Na...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19420 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 621

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >