Duńska marka BoConcept obchodzi swoje 70. urodziny
Wyjątkowy jubileusz świętowany jest w salonach marki na całym świecie. W Polsce również celebrowaliśmy tę niepowtarzalną uroczystość. 14 września w warszawskim salonie przy ulicy Woronicza 31 odbyło się wydarzenie, podczas którego mieliśmy okazję bliżej poznać wieloletnią działalność firmy i uczcić jej liczne osiągnięcia.
BoConcept – połączenie nadzwyczajnego rzemiosła i stylu
BoConcept swoją historię rozpoczęło w 1952 roku. Duńska marka produkująca meble premium to dzieło Jens Ærthøj i Tage Mølholm. Ten kreatywny duet zaczął swoją działalność od założenia małej fabryki w sennym miasteczku Hering. Z czasem firma rozrosła się do sieci działającej na całym świecie. Obecnie może pochwalić się ponad 300 salonami w 65 krajach. Tym, co od zawsze charakteryzowało produkty marki, była najwyższa jakość i dopracowany w każdym szczególe skandynawski design. Założenia te od siedmiu dekad są kontynuowane przez najlepszych designerów związanych z marką.
70-lecie niezwykłej działalności
14 września 2022 roku BoConcept zaprosił do swojego salonu w Warszawie przy ulicy Woronicza 31 na urodzinowy event. Była to niezwykła okazja nie tylko ze względu na okrągłą rocznicę - po dwóch latach przerwy spowodowanych pandemią, możliwe było wreszcie celebrowanie sukcesów w gronie najbliższych przyjaciół marki. Wśród stylowych, ale jednocześnie przytulnych wnętrz, przedstawiciele firmy wprowadzili uczestników wydarzenia w wyjątkową, domową atmosferę.
Czytaj również: Design, sztuka i AGD, czyli lodówka Samsung Bespoke na aukcji w DESA Unicum
Zgromadzonych gości powitała związana z BoConcept dziennikarka i znawczyni sztuki Ewa Mierzejewska. Prowadząca zaprosiła do wysłuchania opowieści o historii powstania oraz rozwoju marki na przestrzeni kilkudziesięciu lat. Razem z Kamilem Maślanką, który od 19 lat jest związany z BoConcept, a obecnie dba o rozwój duńskiej marki na rynku warszawskim i poznańskim, opowiadali o przeszłości, ale przedstawili też plany na przyszłość.
O tym, jak idea marki oraz stosunek do klienta zmieniały się wraz z czasem, mówił Jarosław Lehwark – prezes zarządu spółki Design soul, będącej operatorem salonów w Warszawie i Poznaniu. Razem z reorientacją stylu życia społeczeństwa i ciągłej ewolucji podejścia do konsumpcjonizmu, BoConcept nieustająco wychodziło naprzeciw nowym potrzebom konsumentów. Pierwszy sklep, który powstał w Paryżu w 1993 roku, był podzielony na wyraźnie zaznaczone strefy, przez które klienci byli przeprowadzani. Z czasem postawiono jednak na swobodę kupujących. Teraz, przychodząc do nowoczesnych sektorów, można zobaczyć na przestrzał wszystkie wystawy i eksplorować je zgodnie ze swoimi upodobaniami. Umożliwia to wyobrażenie sobie konkretnych mebli w swoich wnętrzach i podejście do procesu wyboru produktów w indywidualny sposób.
Klasyka, która wciąż zaskakuje
Gwiazdą jubileuszowego wydarzenia był Morten Georgsen, jeden z głównych designerów, wieloletnie współpracujący z BoConcept. Przez lata przyglądał się, jaką drogę przemierzała marka. W swoim wystąpieniu przyznał, że nie potrafi mówić o BoConcept inaczej niż „my”. Chociaż współpracuje z firmą jako freelancer, to zajmuje ona ważne miejsce w jego sercu. Dzięki przedstawionej przez Georgsena prezentacji goście mogli zobaczyć rozwój salonów marki od pierwszego sklepu po najnowocześniejsze punkty na całej mapie świata. Morten Georgsen, opowiadając o swojej przygodzie z projektowaniem i sztuką, przekazał zebranym ducha marki. Jak sam podkreślił, firma cyklicznie wykorzystuje swoje kultowe projekty i nadaje im nowe życie. Sprawdzone koncepty wciąż zaskakują użytkowników i gwarantują nieporównywalny komfort. Dbałość o tradycję, którą BoConcept łączy z nowymi rozwiązaniami, pozwala stale otwierać przed firmą nowe rozdziały jej historii. Kolejny rozdział otwarto również w Domotece, gdzie BoConcept Warszawa posiada swój drugi salon. 15 września odbyła się tu oficjalna premiera salonu w zupełnie nowej odsłonie, wydarzeniu towarzyszył kolejny wykład Mortena Georgsena.
Czytaj również: Międzynarodowe zawody EuroSkills odbędą się w Gdańsku, w 2023 roku
Po więcej inspiracji zapraszamy do showroomów BoConcept i na www.boconcept.com.
Partnerami jubileuszu BoConcept byli: Samsung, Jo Malone London, Absolut, Newonce, White Mad, Label Magazine, Dom Roślin,
Fotograf: Sebastian Mintus
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- pomoc drogowa Liczba postów: 18 Grupa: Trudne tema... Jeśli potrzebna jest pomoc drogowa w Trójmieście, warto skorzystać z usług firmy Native. Mają oni ponad kilkunastoletnie doświadczenie w branży i oferują profes...
- zabiegi laserowe Liczba postów: 13 Grupa: Trudne tema... Gabinet Kosmetyki Lekarskiej Bella w Warszawie to miejsce, gdzie panuje bardzo przyjazna atmosfera, a potraktowany indywidualnie klient czuje się bezpiecznie i....
- Jaki prezent świąteczny? Liczba postów: 88 Grupa: Opinie Święta to piękny czas i odwiedzając ten sklep https://smaczajama.pl/pl/p/Wino-Cinqueno ci-Primitivo-Tagaro-0%2C75l-Wlochy/14297 można sprawić bliskim wiele radoś...
- Jakie jest Wasze hobby? Liczba postów: 337 Grupa: Trudne tema... Użytkownik Heniu543 napisał: Zakłady bukmacherskie wprowadzają do sportowego hobby nutę adrenaliny, pozwalając przeżywać mecze w nowy sposób. Od dawna interesu...
- Jaka wyprawka dla noworodka? Liczba postów: 262 Grupa: Trudne tema... W moim przypadku zdecydowałam się skorzystać z oferty polecanej mi szkoły rodzenia SuperMama w Gdańsku - szkoła chustonoszenia , gdzie uzyskałem profesjonalną p...