Elektryczne wózki widłowe: wózki widłowe Still
Rosnące ceny gazu i ropy naftowej sprawiają, że coraz większą popularnością w logistyce cieszą się alternatywne źródła energii. Dzięki zastosowanym innowacjom technologicznym, wózki widłowe Still pozwalają zaoszczędzić sporą gotówkę.
Czytaj dalej
Oszczędności z elektryczności
W ostatnich latach ceny ropy i gazu wzrosły kilkukrotnie. Elektryczność jako alternatywne źródło energii w wózkach widłowych, pozwala nie tylko zaoszczędzić pieniądze związane z eksploatacją pojazdu, ale również ma pozytywny wpływ na środowisko. Pojazdy napędzane elektrycznością zyskują również na znaczeniu w kontekście coraz bardziej restrykcyjnych norm emisji spalin.
W wózku widłowym RX 20-16 firmy Still, oszczędność wynika głównie z różnicy między ceną gazu a energią elektryczną oraz kosztem serwisowania silnika elektrycznego a gazowego. Według wyliczeń specjalistów firmy Still oszczędności z tego typu rozwiązań w trakcie 5 lat eksploatacji wózka sięgają nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych.
Eksploatacja po kosztach
Dzięki optymalnej ekonomice pracy i odzyskowi energii podczas hamowania, skutkującemu oszczędnością energii nawet do 15 %, wózki Still mogą pracować na jednym ładowaniu baterii do około 1,5 godziny dłużej. Dodatkowo bezobsługowe hamulce lamelowe obniżają całkowite koszty eksploatacji do 30% w porównaniu z innymi hamulcami ciernymi.
W ostatnich latach ceny ropy i gazu wzrosły kilkukrotnie. Elektryczność jako alternatywne źródło energii w wózkach widłowych, pozwala nie tylko zaoszczędzić pieniądze związane z eksploatacją pojazdu, ale również ma pozytywny wpływ na środowisko. Pojazdy napędzane elektrycznością zyskują również na znaczeniu w kontekście coraz bardziej restrykcyjnych norm emisji spalin.
W wózku widłowym RX 20-16 firmy Still, oszczędność wynika głównie z różnicy między ceną gazu a energią elektryczną oraz kosztem serwisowania silnika elektrycznego a gazowego. Według wyliczeń specjalistów firmy Still oszczędności z tego typu rozwiązań w trakcie 5 lat eksploatacji wózka sięgają nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych.
Eksploatacja po kosztach
Dzięki optymalnej ekonomice pracy i odzyskowi energii podczas hamowania, skutkującemu oszczędnością energii nawet do 15 %, wózki Still mogą pracować na jednym ładowaniu baterii do około 1,5 godziny dłużej. Dodatkowo bezobsługowe hamulce lamelowe obniżają całkowite koszty eksploatacji do 30% w porównaniu z innymi hamulcami ciernymi.
Źródło: inPlus PR / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Hale namiotowe, hale magazynowe Liczba postów: 369 Grupa: Firmy budow... Również polecam https://partiez.pl/
- Logistyka Liczba postów: 39 Grupa: Moja budowa Firmą specjalizującą się w świadczeniu kompleksowych usług w zakresie transportu międzynarodowego oraz krajowego, nowoczesnymi pojazdami o DMC do 40t. jest http...
- Czy profesjonalne ubranie robocze ma jakieś znacze... Liczba postów: 78 Grupa: Budowa i re... As a student, I highly recommend StudyProfy if you're considering pay someone to write my paper. Their service is exceptional! The team is professional, the qua...
- Czujnik wypełnienia szamba Liczba postów: 24 Grupa: Moja budowa Niezawodnym rozwiązaniem zapobiegającym przepełnieniu szamba może być zainstalowanie przewodowego systemu monitorowania z czujnikami mierzącymi poziom wody w g...
- Brama garażowa z napędem Liczba postów: 369 Grupa: Budowa i re... Artykuł na portalu https://dbamyobramy.pl/konserwacja-i-czy szczenie-bramy-garazowej-jak-i-czym-to-z robic-praktyczny-poradnik-n-2.html oferuje praktyczne wskazów...