Europa Centralna
Frekwencja w centrum w 2014 wzrosła o średnio 35% każdego miesiąca w porównaniu z analogicznym okresem w roku poprzednim, sięgając nawet 70% w weekendy w ostatnim kwartale b.r. Analogicznie sytuacja wygląda jeśli chodzi o obroty najemców - średnie miesięczne wzrosty wynoszą od 30% do 40% w stosunku do danego miesiąca w ubiegłym roku.
Europa Centralna, jedno z największych centrów handlowych w regionie, od czasu otwarcia w marcu 2013 roku notuje ciągłe wzrosty zarówno jeśli chodzi o liczbę odwiedzających je klientów, jak i obroty najemców. Z entuzjazmem wkracza w IV kw. 2014 roku
Sukcesywnie rosnąca liczba odwiedzających, obroty naszych najemców, ale przede wszystkim wysoki wskaźnik konwersji, czyli klientów faktycznie robiących zakupy u naszych najemców, świadczą o sukcesie Europy Centralnej - mówi Monika Magner, Dyrektor Centrum Handlowego Europa Centralna. – Klienci doceniają nie tylko różnorodność naszej oferty handlowej, ale także szeroki wachlarz ciekawych wydarzeń kulturalnych, sportowych i rozrywkowych, jakie organizujemy na terenie centrum. Od początku naszej działalności chcieliśmy stać się miejscem spotkań dla całej rodziny. Cieszymy się, że tak się dzieje i klienci to doceniają.
Czytaj również: Przebudowa dworca w Gliwicach - przetarg rozstrzygnięty
Oferta Europy Centralnej poszerza się z miesiąca na miesiąc – w tym roku do grona jej najemców dołączyły m.in. takie marki, jak: Gino Rossi, Carry, Bialcon, Cocodrillo, Bel-Pol, Almira Design Studio, Weltom Dywany, Vinotti, Fullah Sugah, czy Nuna Lie, dając centrum pozycję lidera jeśli chodzi o różnorodność marek, szczególnie z segmentu meblowego i wykończenia wnętrz.
Europa Centralna jest także wyjątkowym miejscem na kulturalno-sportowej mapie Śląska. To tutaj regularnie odbywają się koncerty muzyczne, wystawy, czy biegi charytatywne. Każdy mieszkaniec Śląska znajdzie tu coś dla siebie – od warsztatów edukacyjnych i zajęć dla dzieci, poprzez wydarzenia sportowe, kulturalne, modowe i poświęcone najnowszym trendom w designie i technologii.
Co miesiąc na nasz parking wjeżdża ponad 150 tys. samochodów– mówi Dorota Beltrani, Leasing &Asset Manager EC Property Management. – Specyfika naszego centrum – połączenie parku handlowego z galerią – sprawia, że poszczególne sklepy odwiedzane są przez różną ilość klientów, ale rosnąca popularność Europy Centralnej zarówno wśród odwiedzających, jak i najemców jest dowodem na to, że odpowiednio dobrane lokalizacja obiektu oraz przemyślana i ciekawa strategia marketingowa przynoszą owoce.
Czytaj również: Hala Sportowa w Zakopanem
Komentarze
Sprzedaż apartamentów nad morzem.
Baltic Plaza **** to miejsce niezwykłe,
to Twój elegacki apartament
www.sea-development.pl
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Generalny wykonawca osiedla NeoVillage Liczba postów: 7 Grupa: Inwestycje Bardzo fajna wizualizacja osiedla. Osiedle wygląda na przyjazne, fajna lokalizacja do zamieszkania.
- Jakie mieszkanie wybrać? Deweloperskie czy używane... Liczba postów: 250 Grupa: Inwestycje Jak OFF Piotrkowska Center https://piotrkowskacenter.pl/ sprawdza się jako miejsce do pracy? Planuję wynająć biuro i zastanawiam się, jak wygląda dostępność mie...
- Czy warto kupić dom od dewelopera? Liczba postów: 1 Grupa: Inwestycje
- Bezkonkurencyjna pożyczka hipoteczna Liczba postów: 175 Grupa: Inwestycje Kredyty to najgorszy pomysł. Można się nieźle wpakować w tarapaty na parę ładnych lat, dlatego wybieram bezpieczne pożyczki. Ja wzięłam akurat pożyczkę na mój n...
- Bardzo oryginalne hotele Liczba postów: 48 Grupa: Inwestycje W moim przypadku zatrzymałem się w polecanym mi Hotel Poznań Włoski - Studia podyplomowe Poznań badania kliniczne , który posiada świetną lokalizację do zwiedza...