Europa Centralna
Frekwencja w centrum w 2014 wzrosła o średnio 35% każdego miesiąca w porównaniu z analogicznym okresem w roku poprzednim, sięgając nawet 70% w weekendy w ostatnim kwartale b.r. Analogicznie sytuacja wygląda jeśli chodzi o obroty najemców - średnie miesięczne wzrosty wynoszą od 30% do 40% w stosunku do danego miesiąca w ubiegłym roku.
Europa Centralna, jedno z największych centrów handlowych w regionie, od czasu otwarcia w marcu 2013 roku notuje ciągłe wzrosty zarówno jeśli chodzi o liczbę odwiedzających je klientów, jak i obroty najemców. Z entuzjazmem wkracza w IV kw. 2014 roku
Sukcesywnie rosnąca liczba odwiedzających, obroty naszych najemców, ale przede wszystkim wysoki wskaźnik konwersji, czyli klientów faktycznie robiących zakupy u naszych najemców, świadczą o sukcesie Europy Centralnej - mówi Monika Magner, Dyrektor Centrum Handlowego Europa Centralna. – Klienci doceniają nie tylko różnorodność naszej oferty handlowej, ale także szeroki wachlarz ciekawych wydarzeń kulturalnych, sportowych i rozrywkowych, jakie organizujemy na terenie centrum. Od początku naszej działalności chcieliśmy stać się miejscem spotkań dla całej rodziny. Cieszymy się, że tak się dzieje i klienci to doceniają.
Czytaj również: Przebudowa dworca w Gliwicach - przetarg rozstrzygnięty
Oferta Europy Centralnej poszerza się z miesiąca na miesiąc – w tym roku do grona jej najemców dołączyły m.in. takie marki, jak: Gino Rossi, Carry, Bialcon, Cocodrillo, Bel-Pol, Almira Design Studio, Weltom Dywany, Vinotti, Fullah Sugah, czy Nuna Lie, dając centrum pozycję lidera jeśli chodzi o różnorodność marek, szczególnie z segmentu meblowego i wykończenia wnętrz.
Europa Centralna jest także wyjątkowym miejscem na kulturalno-sportowej mapie Śląska. To tutaj regularnie odbywają się koncerty muzyczne, wystawy, czy biegi charytatywne. Każdy mieszkaniec Śląska znajdzie tu coś dla siebie – od warsztatów edukacyjnych i zajęć dla dzieci, poprzez wydarzenia sportowe, kulturalne, modowe i poświęcone najnowszym trendom w designie i technologii.
Co miesiąc na nasz parking wjeżdża ponad 150 tys. samochodów– mówi Dorota Beltrani, Leasing &Asset Manager EC Property Management. – Specyfika naszego centrum – połączenie parku handlowego z galerią – sprawia, że poszczególne sklepy odwiedzane są przez różną ilość klientów, ale rosnąca popularność Europy Centralnej zarówno wśród odwiedzających, jak i najemców jest dowodem na to, że odpowiednio dobrane lokalizacja obiektu oraz przemyślana i ciekawa strategia marketingowa przynoszą owoce.
Czytaj również: Hala Sportowa w Zakopanem
Komentarze
Sprzedaż apartamentów nad morzem.
Baltic Plaza **** to miejsce niezwykłe,
to Twój elegacki apartament
www.sea-development.pl
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Zakup mieszkania bez zagrożeń Liczba postów: 173 Grupa: Inwestycje kupując mieszkania warto sprawdzić uwarunkowania prawne https://www.quattrocento.pl/mieszkania-n a-sprzedaz
- Na północy Krakowa realizowana jest koncepcja 15-m... Liczba postów: 1 Grupa: Inwestycje
- Inwestycje w nieruchomości Liczba postów: 275 Grupa: Inwestycje Inwestowanie w nieruchomości za granicą to jedna z najlepszych decyzji finansowych, którą można podjąć, szczególnie jeśli myślimy o przyszłości. Oprócz zysków z...
- Jakie mieszkanie wybrać? Deweloperskie czy używane... Liczba postów: 219 Grupa: Inwestycje Jak najskuteczniej i wygodnie sprzedać nieruchomość? Bez względu na rodzaj nieruchomości, by transakcję przyspieszyć oraz przeprowadzić bez konieczności samodzi...
- Zanim komornik zapuka do drzwi. Liczba postów: 8 Grupa: Inwestycje Tutaj na tym blogu znajdziecie ciekawe informacje, kiedy komornik może wam coś zająć i zawitać do waszego miejsca zamieszkania !