
Firmy ukarane za wprowadzanie seniorów w błąd
Brak informacji o handlowym charakterze spotkania może słono kosztować przedsiębiorstwo zajmujące się sprzedażą bezpośrednią. Przekonały się o tym ostatnio dwie spółki: Mat-Medic i Eco-Vital
Na pierwszą z wymienionych firm nałożono kary w łącznej wysokości ponad 180 tys. zł, druga została ukarana kwotą ponad 643 tys. zł. Obie zajmują się sprzedażą bezpośrednią, a swoją ofertę kierują przede wszystkim do osób starszych – Eco-Vital oferuje na pokazach kulinarnych sprzęt do gotowania, a Mat-Medic podczas spotkań, na których przeprowadzane są badania, sprzedaje urządzenia paramedyczne.
Czytaj więcej...
2014-08-18
Źródło: Gazeta Prawna
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- domy z bali Liczba postów: 7 Grupa: Trudne tema... Czy ktoś z Was korzystał z domy z bali? Ja dopiero się wczytuję, ale może ktoś już ma jakieś doświadczenia. Szczególnie chodzi mi o to, jak z izolacją cieplną i...
- auto firmowe Liczba postów: 104 Grupa: Trudne tema... Zastanawiam się nad import aut z USA i trafiłem na fajnie rozpisaną instrukcję. Może ktoś już przechodził tę drogę? Ciekawi mnie, jak wygląda sprawa z cłem, opł...
- Co da mi współpraca z agencją SEO? Liczba postów: 79 Grupa: Trudne tema... Nie trać czasu na skomplikowane narzędzia. Darmowy audyt SEO online to szybkie i łatwe rozwiązanie dla każdego, kto chce zoptymalizować swoją stronę. Wystarczy....
- pozycjonowanie stron firmowych Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... Pytaj u nich - https://cwierkaja.pl/ Normalne warunki i faktycznie widoczne efekty działań. Ogólnie polecam dokładne sprawdzenie, z kim zawieracie umowę. W prze...
- Przedwczesna przeprowadzka może przedsiębiorcę sło... Liczba postów: 4 Grupa: Aktualności