Godło „Firma Przyjazna Klientowi” po raz czwarty otrzymała spółka WeNet
Spółka WeNet Group S.A. już 4. rok z rzędu otrzymała wyróżnienie „Firma Przyjazna Klientowi”. Certyfikat jest nagrodą przyznawaną firmom, które szczególnie dbają o jakość współpracy z klientami. Wyróżnienie przyznano na podstawie wyników niezależnego badania satysfakcji klientów, przeprowadzonego przez firmę badawczą. Ankietowani klienci WeNet bardzo wysoko ocenili jakość i standardy obsługi oraz poziom satysfakcji ze współpracy z firmą.
Czytaj dalej
Godło „Firma Przyjazna Klientowi” jest jedynym w Polsce wyróżnieniem w zakresie satysfakcji ze współpracy z firmą, które jest przyznawane na podstawie badania zrealizowanego na reprezentatywnej próbie klientów. O przyznaniu certyfikatu w 100% decyduje siła głosu klientów.
Statuetka i certyfikat „Firmy Przyjaznej Klientowi” to szczególnie ważne wyróżnienie, ponieważ sędziami w tym plebiscycie są wyłącznie klienci. Nagroda, która po raz kolejny trafi do WeNet, tylko potwierdza codziennie zaangażowanie w kwestie obsługi klienta i staranność, aby świadczone przez nią usługi były zawsze na najwyższym poziomie.
„Nagroda >>Firma Przyjazna Klientowi<< to efekt naszej konsekwentnej pracy w obszarze customer experience. Każdy krok, który podejmujemy, ma na celu zapewnienie naszym klientom wyjątkowej obsługi i niezapomnianych doświadczeń. To wyróżnienie jest dla nas motywacją do dalszego podnoszenia jakości w każdej interakcji z klientem” - dodaje Agnieszka Lachowska, kierownik Zespołu Jakości Obsługi Klienta w Grupie WeNet.
Czytaj również: Podczas targów Solar Energy Expo 2025 - Hinen zaprezentuje zaawansowane rozwiązania w zakresie magazynowania energii
Badanie w ramach programu „Firma Przyjazna Klientowi” zostało przeprowadzone w listopadzie i grudniu 2024 roku przez niezależny instytut badawczy Experience Institute na grupie aktywnych klientów WeNet. Ankietowanych zapytano m.in. o gotowość do rekomendacji, podejście do klienta, jakość obsługi czy ogólne zadowolenie. Zbadano również wysiłek, jaki klient musi włożyć w interakcje z firmą oraz doświadczenia klientów z firmą przed zakupem, w trakcie i po zakupie usług. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI, czyli drogą wywiadu telefonicznego.
„Jestem niezwykle dumna, że po raz kolejny nasza firma została wyróżniona tytułem >>Firma Przyjazna Klientowi<<. Miejsce w gronie laureatów to efekt docenienia przez klientów jakości naszych usług oraz codziennego wysiłku ekspertów i doradców internetowych. Nasze działania są dostrzegane i doceniane przez klientów. To bardzo motywuje do pracy i starań, aby stale doskonalić sposób obsługi klienta” - mówi Anna Koman, wiceprezeska Zarządu ds. Obsługi Klienta Grupy WeNet.
Czytaj również: Projekt BMS 2024 : podsumowanie 10.jubileuszowej edycji spotkania!
W badaniu WeNet wypadł bardzo dobrze. Indeks FPK wyniósł aż 90%. Firma uzyskała ogólne zadowolenie na poziomie aż 87% w takich aspektach jak: proces zakupowy 94% oraz jakość obsługi klienta 94%. Gotowość do rekomendacji wyniosła aż 90%, a wysiłek, jaki klienci musieli włożyć w interakcję z WeNet (CES), 87%. Podejście do klientów w zakresie ich obsługi oceniono na poziomie 88%. Relacje z klientami oraz jakość obsługi są fundamentami sukcesu WeNet, co potwierdzają wyniki badania. Pozytywne opinie klientów, ich zadowolenie z profesjonalizmu i uprzejmości pracowników oraz szybka reakcja na potrzeby, to czynniki, które budują lojalność i pozytywny wizerunek marki. Dobre relacje z klientami oraz wysoka jakość obsługi wpływają bezpośrednio na wyniki NPS i rekomendacje, co stanowi podstawę dalszego rozwoju firmy.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Transport za granicę... Liczba postów: 53 Grupa: Trudne tema... Wysyłka na paletach przemysłowych czy euro? Geodis ma precyzyjnie określone wymiary i limity wagowe. Dostosuj swoją przesyłkę do ich standardów, aby uniknąć pro...
- Montaż konstrukcji stalowych Liczba postów: 11 Grupa: Trudne tema... Czy montaż produkcyjny w LAK-MIR https://lak-mir.pl/ obejmuje także obsługę małych partii produkcyjnych? Mam kilka prototypów do złożenia i szukam firmy, która....
- Wolny czas Liczba postów: 144 Grupa: Trudne tema... Uwielbiam w wolnej chwili usiąść i poczytać, tym bardziej jak się trafi fajna książka. Jedną z takich okazała się być "Podróż do marzeń – przekuj aspiracje w os...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 9 Grupa: Trudne tema... Skupy to na pewno duża wygoda, bo idzie dużo szybciej niż szukanie do każdej części kupca. Przy łożyska jeśli będą nowe to można liczyć np. na https://skup-lozy...
- Kobiece firmy budowlane coraz powszechniejsze Liczba postów: 8 Grupa: Aktualności