Informacje o remoncie dostępne w smartfonie

Informacje o remoncie dostępne w smartfonie

W erze mobilności zwykła strona internetowa to zdecydowanie za mało. Użytkownicy coraz częściej oczekują dostępności informacji z poziomu ich telefonu i tabletu.

 

 Nadążając za tymi potrzebami, PPG Industries – światowy lider na rynku farb, uruchomił dwa projekty z wykorzystaniem Responsive Web Design. Za wdrożenie odpowiada Internet Designers z Grupy Unity. Pierwszą z uruchomionych stron automatycznie dopasowującą swoją rozdzielczość do ekranu jest Malfarb – serwis produktowy z katalogiem kolorowych farb do malowania ścian. Drugi natomiast to Drewnochron – serwis przedstawiający porfolio PPG w zakresie bejc i lakierów do drewna.

 

 

W czasach, kiedy nieomal każdy z nas korzysta z własnego smartfona czy tabletu częściej niż komputera stacjonarnego, kiedy internet mamy zawsze ‘przy sobie’, nie możemy zakładać, że projektowanie serwisów ma wyglądać tak samo jak jeszcze rok czy dwa lata temu, stąd decyzja o projektowaniu w RWD jest w obecnej chwili naturalną konsekwencją – mówi Wojtek Kapelusz, E-marketing Manager PPG.

 

Czytaj również: Plac zabaw w budżecie obywatelskim


Wyzwaniem przy tego typu projektach, z jednej strony jest stworzenie interfejsu tak, by był on maksymalnie łatwo używalny, z drugiej zaś, sporą część czasu trzeba poświęcić na test serwisów na różnych urządzeniach.

 

Efekt z pewnością docenią użytkownicy urządzeń przenośnych, którym to rozwiązanie w łatwy i szybki sposób umożliwi dotarcie do poszukiwanych informacji - wyjaśnia Anna Orzechowska z Internet Designers.

 

 

 

PPG Industries jest światowym liderem na rynku farb, lakierów przemysłowych, produktów chemicznych, wyrobów optycznych, szkła, szkła płaskiego i innych materiałów specjalnych.

 

Czytaj również: Centrum Zdrowia Dziecka w nowej odsłonie


Grupa Unity jest największym dostawcą systemów e-commerce na polskim rynku. Internet Designers rozwija w Grupie ofertę w obszarze e-marketingu i promocji, ze szczególnym naciskiem na user experience, social media, mobile i SEO/SEM. Specjaliści marki bazują na doświadczeniu nabytym podczas kilkunastu lat współpracy z setkami klientów e-biznesowych.

 

2013-07-03
Źródło: Grupa Unity / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 308 Grupa: Trudne tema... Przeglądając ranking najlepszych brokerów forex , warto zwrócić uwagę na licencje oraz regulacje, jakimi kierują się poszczególni brokerzy. Tylko legalni i dobr...
  • Mieszkanie co i jak? Liczba postów: 64 Grupa: Trudne tema... https://dobraklima.com klimatyzacja do mieszkania
  • Producent garaży blaszanych Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Gdy myślimy o garażu, często zapominamy, że wiaty blaszane mogą być równie funkcjonalne. Są one odporne na warunki atmosferyczne i można je dostosować do własny...
  • zapachy do auta Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Też szukałem trwałych zapachów do auta! Sprawdź też https://frlegendsmodi.com/ – mają fajne opcje. AirFresh24 też polecany, ale nie testowałem. Daj znać, jak si...
  • Najlepszy sposób na naukę języka obcego Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Mogę polecić https://belleparole.com.pl - to szkoła języka włoskiego. Można uczyć się stacjonarnie i online. Wg mnie to strzał w dziesiątkę dla każdego osoby, k...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19666 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 409

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >