Inspirująca identyfikacja wizualna znanego producenta

Inspirująca identyfikacja wizualna znanego producenta

Znany i cieszący się zaufaniem klientów producent narzędzi i elektronarzędzi do domu i ogrodu oraz sprzętu AGD, wprowadza nowoczesną, silną oraz inspirującą identyfikację wizualną.

 

Black+Decker cieszy się już ponad 100-letnim dorobkiem jako jedna z najbardziej godnych zaufania marek na świecie. Oferowane przez Black+Decker produkty to wzbudzające emocje rozwiązania, tworzone z najwyższej jakości materiałów, atrakcyjne wizualnie i cenowo. Dzięki temu wpływają na życie konsumentów zmieniając miejsca, w których oni przebywają w prawdziwy dom.

 

 

Czytaj również: Technika w parze z narządziami

 

Taki wizerunek marki i jej produktów starano się oddać w nowej identyfikacji wizualnej Black+Decker. Przy projektowaniu logotypu zasięgano opinii pracowników firmy, jej klientów, użytkowników finalnych i innych kluczowych partnerów marki. Na tej podstawie stworzono logo, które cechuje nowoczesność, prostota, przejrzystość i siła. Nawiązuje ono do najważniejszych atrybutów marki Black+Decker, wieloletniej tradycji firmy oraz takich cech, jak: innowacyjność, niezawodność, emocje i rzetelność.

 

Czytaj również: Uniwersalne skrzynki narzędziowe

 

„Nowe logo będzie inspiracją dla naszych wieloletnich, jak również nowych klientów do sięgnięcia po produkty spełniające ich potrzeby i zgodne z nowoczesnym stylem życia, a więc takie, jakie oferuje Black+Decker” – mówi Agnieszka Owczarczyk, trade marketing specialist marki Black+Decker w Polsce.

Źródło: Black+Decker / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator ilości tapety

Społeczność budnet.pl ma już 19436 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 405

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >