Inwestycja producentów w B2B

Inwestycja producentów w B2B

Ich potencjał produkcyjny w kategorii płytki ceramiczne wynosi 64,6 mln, obsłużyli 6,1 mln szczęśliwych klientów, a z ich mebli łazienkowych skorzystało 420 tys. osób. By sukcesywnie budować przewagę konkurencyjną, zdecydowali się na automatyzację procesów sprzedaży. Czytaj dalej

 

Grupa Rovese inwestuje w system e-commerce B2B. Za projekt odpowiedzialni są specjaliści Grupy Unity. 

 

Czytaj również: Pamiętaj o dowodzie tożsamości!

 

Grupa kapitałowa ROVESE S.A., do której należą m.in. takie marki jak Cersanit czy Opoczno, jest jedną z wiodących polskich firm produkcyjnych na rynku europejskim. Jako wyznawcy nowoczesnych rozwiązań, zdecydowali się na wdrożenie dedykowanej platformy B2B opartej o autorską technologię Grupę Unity. Zadaniem systemu będzie usprawnienie oraz ograniczenie kosztów transakcji zawieranych pomiędzy przedsiębiorcami.

 

Głównym założeniem projektu jest uruchomienie sprzedaży internetowej dla klientów biznesowych. Za pomocą aplikacji firma będzie mogła też zwiększyć sprzedaż poprzez skupienie wokół systemu osób, które mają bezpośredni wpływ na zakup towaru oraz udostępnić im narzędzia wspierającego pracę.

 

Czytaj również: Lider Rynku Stolarki

 

- Największym wyzwaniem z jakim musimy się zmierzyć, jest przełożenie struktury reguł cennikowych z systemu ERP na platformę B2B. Pozwoli to odwzorować procedurę wyliczania ceny w platformie B2B identyczną jak w ERP. Nietypowym zabiegiem będzie również pełna wymiana informacji o zamówieniach, które muszą być modyfikowane poza systemem B2B a jednocześnie w najbardziej aktualnej postaci widoczne dla klientów – wyjaśnia Piotr Przybyłkiewicz, Project Manager Grupy Unity.

 

Działalność Grupy Rovese prowadzona jest na rynku polskim oraz poza granicami kraju. Głównym kierunkiem zagranicznej sprzedaży są rynki Europy Wschodniej (Rosja, Ukraina) oraz kraje Unii Europejskiej (m. in. Litwa, Łotwa, Estonia, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Bułgaria, Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Irlandia, Szwecja, Dania).

 

Czytaj również: Ekskluzywna marka odzieżowa otworzy salon w Placu Unii

 

Grupa Unity to największy dostawca systemów IT dla e-commerce na polskim rynku. Bieżący projekt to kolejna realizacja dla branży wyposażenia łazienek wykonywana przez jej specjalistów. W skład Grupy wchodzą takie marki jak Contium, Empathy – Internet Software House oraz Internet Designers. Do Klientów Grupy należą m.in. RTV EURO AGD, Leroy Merlin czy Kontri.pl.

2013-09-17
Źródło: Unity / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
  • Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
  • firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
  • Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
  • Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19468 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 471

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >