Jak reklamować nieudane wakacje?

Jak reklamować nieudane wakacje?

60 procent Polaków decyduje się latem na wykupienie wycieczki, wczasów lub obozu dla dziecka przez biuro podróży. "Wybierając takie rozwiązanie powinniśmy jednak pamiętać, o bardzo dokładnym przeczytaniu umowy, którą zamierzamy podpisać" - przypomina Katarzyna Kielar z Wojewódzkiej Inspekcji Handlowej w Katowicach. Jak mówi, umowy są szczegółowo skonstruowane, mają wiele paragrafów, stąd ważne, by nie spieszyć się przy podpisywaniu dokumentu.

 

 

Polacy najczęściej składają reklamację w sprawie opóźnienia samolotu, gorszego niż w umowie standard hotelu, a także skrócenia czasu wyjazdu. Katarzyna Kielar przypomina, że czas w jakim możemy złożyć reklamację nieudanego wyjazdu jest ściśle określony. To zawsze 30 dni - mówi. Jak zaznacza, tryb złożenia reklamacji powinien być również opisany w umowie. "Jest taki dokument jak Tabela Frankfurcka, honorowany przez biura podróży, w którym jest procentowo ustalone czego można się domagać od biura podróży np. za to, że nasza umowa nie doszła do skutku lub jest nienależycie wypełniana" - dodaje Katarzyna Kielar. 

 

Czytaj więcej...

2014-08-08
Źródło: Gazeta Prawna

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19417 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 449

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >