Jak wykorzystać niepewną sytuację na rynku
Zwiększyć zysk w czasach kryzysu? Już 13 grudnia 2011 r. w Warszawie prof. Hermann Simon zdradzi, jak wykorzystać niepewną sytuację na rynku i wyprzedzić konkurencję.
Czytaj dalej
„Kryzys tworzy szanse, które trzeba wykorzystać, żeby przeżyć. Słyszeliście to już, prawda? Szkoda tylko, że nikt nie powiedział, że samo już znalezienie tej szansy jest trudne. Nie słuchajcie frazesów teoretyków! Skupmy się na praktyce!”, mówił uczestnikom konferencji w 2009 roku prof. Hermann Simon. Ten sam prof. Hermann Simon został uznany przez niemieckich menedżerów za najbardziej wpływowy po Peterze Druckerze autorytet zarządzania! Prowadzona przez niego firma Simon-Kucher & Partners należy do wiodących firm doradczych na świecie. Do jej klientów należą m.in.: GlaxoSmithKline, Aral, Siemens, DHL czy InPost.
Czytaj również: Certyfikat Innovator Małopolski 2011
Jednym z głównych, zidentyfikowanych przez naszego Partnera Merytorycznego problemów w organizacjach jest fakt, że większość menedżerów twierdzi, że ich nadrzędnym celem jest maksymalizacja zysków i przychodów. W praktyce popadają w naturalną pułapkę - a mianowicie górę biorą inne cele biznesowe - szczególnie związane z dynamiką wzrostu, zwiększaniem udziałów w rynku lub wprowadzaniem kolejnych produktów.
Czytaj również: Powrót dobrej koniunktury na rynku nieruchomości biurowych
Na papierze, być może, dominują przychody i zysk, ale gdy udział w rynku lub sprzedaż spada, kierownictwa firm wpadają w panikę. To powoduje podejmowanie działań zaostrzających konkurencję, a w ostateczności prowadzi do rozpoczęcia bezwzględnej walki cenowej, w której nie ma zwycięzców. Już 13 grudnia uczestnicy konferencji „Cel: pewny zysk w niepewnych czasach” będą mieli okazję poznać opracowane przez prof. Simona rozwiązania biznesowe oraz dowiedzieć się m.in.:
• Jak wykorzystywać trudne czasy rynkowe do wprowadzenia korzystnych zmian w obszarze sprzedaży?
• W jaki sposób sprawnie i skutecznie zidentyfikować obszary do rozwoju sprzedaży?
• Co robić, by wykorzystać niestandardowe podejście do wyceny wynikające z innowacyjnych modeli biznesowych? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, już teraz zgłoś swój udział na stronie internetowej: www.hbrp.pl/cel! Zostało już tylko 6 wolnych miejsc!
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności The report from Gráinne Gilmore highlights a decline in the number of the world’s wealthiest, a notable shift. As global wealth distribution changes, platforms....
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...