Jak wykorzystać niepewną sytuację na rynku

Jak wykorzystać niepewną sytuację na rynku

Zwiększyć zysk w czasach kryzysu? Już 13 grudnia 2011 r. w Warszawie prof. Hermann Simon zdradzi, jak wykorzystać niepewną sytuację na rynku i wyprzedzić konkurencję. Czytaj dalej

 

„Kryzys tworzy szanse, które trzeba wykorzystać, żeby przeżyć. Słyszeliście to już, prawda? Szkoda tylko, że nikt nie powiedział, że samo już znalezienie tej szansy jest trudne. Nie słuchajcie frazesów teoretyków! Skupmy się na praktyce!”, mówił uczestnikom konferencji w 2009 roku prof. Hermann Simon. Ten sam prof. Hermann Simon został uznany przez niemieckich menedżerów za najbardziej wpływowy po Peterze Druckerze autorytet zarządzania! Prowadzona przez niego firma Simon-Kucher & Partners należy do wiodących firm doradczych na świecie. Do jej klientów należą m.in.: GlaxoSmithKline, Aral, Siemens, DHL czy InPost.

 

Czytaj również: Certyfikat Innovator Małopolski 2011

 

Jednym z głównych, zidentyfikowanych przez naszego Partnera Merytorycznego problemów w organizacjach jest fakt, że większość menedżerów twierdzi, że ich nadrzędnym celem jest maksymalizacja zysków i przychodów. W praktyce popadają w naturalną pułapkę - a mianowicie górę biorą inne cele biznesowe - szczególnie związane z dynamiką wzrostu, zwiększaniem udziałów w rynku lub wprowadzaniem kolejnych produktów.

 

Czytaj również: Powrót dobrej koniunktury na rynku nieruchomości biurowych

 

Na papierze, być może, dominują przychody i zysk, ale gdy udział w rynku lub sprzedaż spada, kierownictwa firm wpadają w panikę. To powoduje podejmowanie działań zaostrzających konkurencję, a w ostateczności prowadzi do rozpoczęcia bezwzględnej walki cenowej, w której nie ma zwycięzców. Już 13 grudnia uczestnicy konferencji „Cel: pewny zysk w niepewnych czasach” będą mieli okazję poznać opracowane przez prof. Simona rozwiązania biznesowe oraz dowiedzieć się m.in.:

 

•    Jak wykorzystywać trudne czasy rynkowe do wprowadzenia korzystnych zmian w obszarze sprzedaży?

 

•    W jaki sposób sprawnie i skutecznie zidentyfikować obszary do rozwoju sprzedaży?

 

•    Co robić, by wykorzystać niestandardowe podejście do wyceny wynikające z innowacyjnych modeli biznesowych? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, już teraz zgłoś swój udział na stronie internetowej: www.hbrp.pl/cel! Zostało już tylko 6 wolnych miejsc!

2011-12-12
Źródło: HBRP / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19444 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 460

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >