Jesienne Spotkania Informacyjne
Będą one okazją do poszerzenia wiedzy na temat nowości produktowych i zapoznania się z bieżącymi działaniami wspierającymi sprzedaż, aktualną sytuacją w regionie, a także z nowymi akcjami promocyjnymi.
Spotkania skierowane są do wszystkich autoryzowanych partnerów handlowych Buderusa, a także do firm niezwiązanych do tej pory z marką. Omówiona zostanie podczas nich bieżąca sytuacja w regionie (wyniki sprzedażowe, inwestycje, plany itp.), centralne działania wspierające sprzedaż oraz aktualne promocje produktowe. Zaprezentowana zostanie również oferta handlowa marki Buderus oraz najnowsze urządzenia (aplikacja InfoScan, kotły stałopalne Logano S112, wiszące kotły kondensacyjne Logamax GB012K, system regulacji EMS Plus).
Każdy uczestnik spotkania otrzyma Certyfikat Autoryzacji, atrakcyjny upominek oraz możliwość zakupu w bardzo atrakcyjnej cenie jednego z zaproponowanych przez markę Buderus urządzeń z grupy pomp ciepła lub kondensacyjnych kotłów stojących. Dodatkowo na każdym ze spotkań jeden z uczestników zdobędzie wartościową nagrodę (więcej szczegółów na spotkaniu).
Spotkania odbędą się w dwunastu miastach. Udział w nich jest bezpłatny. Aktualni partnerzy handlowi marki Buderus zostaną zaproszeni na nie telefonicznie oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zgłoszenia od firm zainteresowanych współpracą będą przyjmowane przez regionalnych Doradców Techniczno-Handlowych, których lista dostępna jest w internecie na stronie www.buderus.pl.
Czytaj również: Ciekawa aranżacja murali
Czytaj również: Młodzi artyści z historią w tle
Harmonogram spotkań:
16.09.2014 – Białystok
16.09.2014 – Kielce
17.09.2014 – Kraków
17.09.2014 – Gdańsk
18.09.2014 – Katowice
18.09.2014 – Olsztyn
23.09.2014 – Łódź
23.09.2014 – Poznań
23.09.2014 – Rzeszów
25.09.2014 – Warszawa
25.09.2014 – Wrocław
25.09.2014 – Lublin
Rejestracja uczestników rozpocznie się o godzinie 13.30. Oficjalna część spotkania potrwa od godziny 14.00 do 18.00. Po jej zakończeniu goście zostaną zaproszeni na uroczystą kolację, podczas której będzie można porozmawiać z przedstawicielami centralnego działu marketingu, sprzedaży i serwisu, a także z dyrektorami regionalnych działów sprzedaży.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
- firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
- Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
- Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...