Jesienne Spotkania Informacyjne
Będą one okazją do poszerzenia wiedzy na temat nowości produktowych i zapoznania się z bieżącymi działaniami wspierającymi sprzedaż, aktualną sytuacją w regionie, a także z nowymi akcjami promocyjnymi.
Spotkania skierowane są do wszystkich autoryzowanych partnerów handlowych Buderusa, a także do firm niezwiązanych do tej pory z marką. Omówiona zostanie podczas nich bieżąca sytuacja w regionie (wyniki sprzedażowe, inwestycje, plany itp.), centralne działania wspierające sprzedaż oraz aktualne promocje produktowe. Zaprezentowana zostanie również oferta handlowa marki Buderus oraz najnowsze urządzenia (aplikacja InfoScan, kotły stałopalne Logano S112, wiszące kotły kondensacyjne Logamax GB012K, system regulacji EMS Plus).
Każdy uczestnik spotkania otrzyma Certyfikat Autoryzacji, atrakcyjny upominek oraz możliwość zakupu w bardzo atrakcyjnej cenie jednego z zaproponowanych przez markę Buderus urządzeń z grupy pomp ciepła lub kondensacyjnych kotłów stojących. Dodatkowo na każdym ze spotkań jeden z uczestników zdobędzie wartościową nagrodę (więcej szczegółów na spotkaniu).
Spotkania odbędą się w dwunastu miastach. Udział w nich jest bezpłatny. Aktualni partnerzy handlowi marki Buderus zostaną zaproszeni na nie telefonicznie oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zgłoszenia od firm zainteresowanych współpracą będą przyjmowane przez regionalnych Doradców Techniczno-Handlowych, których lista dostępna jest w internecie na stronie www.buderus.pl.
Czytaj również: Ciekawa aranżacja murali
Czytaj również: Młodzi artyści z historią w tle
Harmonogram spotkań:
16.09.2014 – Białystok
16.09.2014 – Kielce
17.09.2014 – Kraków
17.09.2014 – Gdańsk
18.09.2014 – Katowice
18.09.2014 – Olsztyn
23.09.2014 – Łódź
23.09.2014 – Poznań
23.09.2014 – Rzeszów
25.09.2014 – Warszawa
25.09.2014 – Wrocław
25.09.2014 – Lublin
Rejestracja uczestników rozpocznie się o godzinie 13.30. Oficjalna część spotkania potrwa od godziny 14.00 do 18.00. Po jej zakończeniu goście zostaną zaproszeni na uroczystą kolację, podczas której będzie można porozmawiać z przedstawicielami centralnego działu marketingu, sprzedaży i serwisu, a także z dyrektorami regionalnych działów sprzedaży.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności The report from Gráinne Gilmore highlights a decline in the number of the world’s wealthiest, a notable shift. As global wealth distribution changes, platforms....
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...