
Jesteś fanem Kamila Stocha - wyślij mu swoje zdjęcie!
Ruszył trzeci etap kampanii wizerunkowej firmy ATLAS i Kamila Stocha „Poznaj Mistrza”. W odsłonie „Cała Polska wspiera Mistrza” każdy fan olimpijskiego skoczka będzie mógł zgłosić swoje zdjęcie, które razem z tysiącami fotografii innych kibiców znajdzie się na kasku sportowca. Etap potrwa do 6 stycznia.
Czytaj dalej
Swoje zdjęcia fani mogą przesyłać do 6 stycznia za pośrednictwem aplikacji dostępnej na stronie: http://www.atlasfachowca.pl/stoch/. Zgromadzone fotografie zostaną poddane weryfikacji, a następnie umieszczone na kasku Kamila Stocha w formie foto-mozaiki. Projekt będzie dostępny na stronie akcji „Poznaj Mistrza”, gdzie uczestnicy zabawy będą mogli przekonać się, w którym miejscu znalazło się ich zdjęcie i otrzymać oficjalny potwierdzający ten fakt certyfikat. Kask będzie wykorzystywany przez sportowca podczas treningów i kolejnych zawodów. Podczas III etapu istotną rolę odgrywa czas, jako że liczba miejsc dla „kaskowych zdjęć” jest ograniczona
- Każdy sportowiec wie, jak ważny jest doping kibiców - mówi Kamil Stoch. – Za każdym razem, gdy skaczę, wsparcie fanów zgromadzonych pod skocznią i powiewające polskie flagi dodają mi skrzydeł. Mając zdjęcia kibiców na kasku będę jeszcze lepiej czuł, że są oni ze mną sercem i myślami. Gorąco zachęcam do udziału w zabawie, której sprzyja zbliżający się czas świąt, kiedy okazji do zrobienia zdjęcia nie powinno brakować.
Zdjęcia fanów znajdą się na kasku z unikatowym designem, który kibice wybrali dla skoczka z Zębu spośród trzech finałowych propozycji w zakończonym 9 grudnia II etapie, tzw. „KASKingu”. Projekt „Folk” z widocznym charakterystycznym góralskim wzorem – parzenicą, od początku cieszył się największym powodzeniem, zdobywając ostatecznie blisko 13.000 głosów. To właśnie w nim, Kamil Stoch wystartuje w zawodach Pucharu Świata w dniach 23-24 stycznia 2016 roku w Zakopanem.
- W naszych kampaniach wizerunkowych i reklamowych staramy się realizować działania, które stają się źródłem dobrej zabawy i pozytywnych emocji dla obu stron, w tym wypadku Kamila Stocha i jego fanów – opowiada Jacek Bik, Kierownik Komunikacji w firmie ATLAS. – Cieszymy się, że wspólnie mogliśmy wybrać dla niego nowy projektu kasku, a jeszcze bardziej z tego, że niebawem nasz mistrz będzie miał wszystkich swoich fanów na głowie: dosłownie i w jak najbardziej pozytywnym znaczeniu. To będzie istna „KASKada” zdjęć! – żartuje na koniec.
Przebieg kampanii poza dedykowaną projektowi podstroną portalu http://www.atlasfachowca.pl/stoch/ można także śledzić na kanale ATLAS w serwisie YouTube: www.YouTube.com/AtlasPolska oraz na profilu marki w serwisie Facebook: www.facebook.com/TylkoAtlas.
Czytaj również: DRUTEX zorganizował sesję zdjęciową z piłkarskim trio!
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Kredyt gotówkowy na remont Liczba postów: 30 Grupa: Trudne tema... Witam wszystkie osoby, które są zainteresowane tematem naszej rozmowy. Jeżeli szukacie profesjonalnego doradcy kredytowego i finansowego w Poznaniu, to polecam....
- Problem z samochodem Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... Zobaczcie koniecznie na stronę https://pancars.pl/licytacje-aut/ tam macie ofertę od firmy, która od lat zajmuje się licytowaniem i importem samochodów z USA i....
- Sposób na zdrowie Liczba postów: 600 Grupa: Trudne tema... Jeśli masz problemy ze zdrowiem, to najpierw trzeba iść do internisty. Bardzo dobrych lekarzy internistów ma Centrum Medyczne Sun-Med we Wrocławiu https://sunme...
- Banda Auto Serwis Warszawa Wola Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Jeśli Twój samochód potrzebuje fachowej opieki, warto wybrać serwis, który łączy profesjonalizm z indywidualnym podejściem do klienta. Banda Auto Serwis to miej...
- praca i co dalej Liczba postów: 182 Grupa: Trudne tema... Ciekawa dyskusja o szukaniu pracy! Jeśli ktoś potrzebuje więcej info na temat możliwych rozwiązań, może zerknąć na https://leasingteam.pl/. To strona agencji pr...