Jesteś fanem Kamila Stocha - wyślij mu swoje zdjęcie!
Ruszył trzeci etap kampanii wizerunkowej firmy ATLAS i Kamila Stocha „Poznaj Mistrza”. W odsłonie „Cała Polska wspiera Mistrza” każdy fan olimpijskiego skoczka będzie mógł zgłosić swoje zdjęcie, które razem z tysiącami fotografii innych kibiców znajdzie się na kasku sportowca. Etap potrwa do 6 stycznia.
Czytaj dalej
Swoje zdjęcia fani mogą przesyłać do 6 stycznia za pośrednictwem aplikacji dostępnej na stronie: http://www.atlasfachowca.pl/stoch/. Zgromadzone fotografie zostaną poddane weryfikacji, a następnie umieszczone na kasku Kamila Stocha w formie foto-mozaiki. Projekt będzie dostępny na stronie akcji „Poznaj Mistrza”, gdzie uczestnicy zabawy będą mogli przekonać się, w którym miejscu znalazło się ich zdjęcie i otrzymać oficjalny potwierdzający ten fakt certyfikat. Kask będzie wykorzystywany przez sportowca podczas treningów i kolejnych zawodów. Podczas III etapu istotną rolę odgrywa czas, jako że liczba miejsc dla „kaskowych zdjęć” jest ograniczona
- Każdy sportowiec wie, jak ważny jest doping kibiców - mówi Kamil Stoch. – Za każdym razem, gdy skaczę, wsparcie fanów zgromadzonych pod skocznią i powiewające polskie flagi dodają mi skrzydeł. Mając zdjęcia kibiców na kasku będę jeszcze lepiej czuł, że są oni ze mną sercem i myślami. Gorąco zachęcam do udziału w zabawie, której sprzyja zbliżający się czas świąt, kiedy okazji do zrobienia zdjęcia nie powinno brakować.
Zdjęcia fanów znajdą się na kasku z unikatowym designem, który kibice wybrali dla skoczka z Zębu spośród trzech finałowych propozycji w zakończonym 9 grudnia II etapie, tzw. „KASKingu”. Projekt „Folk” z widocznym charakterystycznym góralskim wzorem – parzenicą, od początku cieszył się największym powodzeniem, zdobywając ostatecznie blisko 13.000 głosów. To właśnie w nim, Kamil Stoch wystartuje w zawodach Pucharu Świata w dniach 23-24 stycznia 2016 roku w Zakopanem.
- W naszych kampaniach wizerunkowych i reklamowych staramy się realizować działania, które stają się źródłem dobrej zabawy i pozytywnych emocji dla obu stron, w tym wypadku Kamila Stocha i jego fanów – opowiada Jacek Bik, Kierownik Komunikacji w firmie ATLAS. – Cieszymy się, że wspólnie mogliśmy wybrać dla niego nowy projektu kasku, a jeszcze bardziej z tego, że niebawem nasz mistrz będzie miał wszystkich swoich fanów na głowie: dosłownie i w jak najbardziej pozytywnym znaczeniu. To będzie istna „KASKada” zdjęć! – żartuje na koniec.
Przebieg kampanii poza dedykowaną projektowi podstroną portalu http://www.atlasfachowca.pl/stoch/ można także śledzić na kanale ATLAS w serwisie YouTube: www.YouTube.com/AtlasPolska oraz na profilu marki w serwisie Facebook: www.facebook.com/TylkoAtlas.
Czytaj również: DRUTEX zorganizował sesję zdjęciową z piłkarskim trio!
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- fotografia biznesowa Liczba postów: 286 Grupa: Konferencje... Sesje różnego rodzaju dzisiaj wykonują profesjonalni fotografowie i jak najbardziej warto znaleźć solidnego w swojej okolicy https://bartekciok.pl/ Sesje biznes...
- Problem alkoholowy - jak walczyć? Liczba postów: 481 Grupa: Trudne tema... Ludzie piją różne produkty alkoholowe i ja to jestem w stanie zrozumieć, ale nie wiem na przykład, czy jagermeister czy jest zdrowy i czy jego picie nie sprawi,...
- pomoc z samochodem Liczba postów: 654 Grupa: Trudne tema... Świetną firmą zajmującą się sprowadzaniem samochodów z USA jest https://auta-usa.com/ W tym miejscu zajmą się dla Was wszystkim kompleksowo, począwszy od przyg...
- czym malować rynny? Liczba postów: 50 Grupa: Trudne tema... Ja polecam sprawdzić najlepsze oferty https://trigodi.com/pl/jak-znalezc-najle psze-okazje-podczas-zakupow/
- nowa telewizja Liczba postów: 12 Grupa: Trudne tema... Rozwój kariery modelki wymaga nie tylko talentu, ale i odpowiedniego wsparcia. SHOWCAST, dostępny pod adresem https://www.showcast.eu/pl, oferuje profesjonalną....