Jubileusz marki Ceresit - 30 lat w Polsce

Jubileusz marki Ceresit - 30 lat w Polsce

Marka Ceresit, która uplasowała firmę Henkel wśród wiodących producentów klejów budowlanych, obchodzi w tym roku swoje 30-lecie w Polsce. Sygnowane nią produkty kształtowały polski rynek materiałów budowlanych i przyczyniały się do podnoszenia standardów budownictwa. Z tej okazji Ceresit wspiera wyjątkowy projekt charytatywny zainicjowany przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę – budowę Zielonego Centrum Pomocy Dzieciom. Czytaj dalej

 

Choć Ceresit już od 100 lat jest gwarancją fachowej współpracy w sektorze budownictwa i zastosowań specjalistycznych, to pierwszy wyprodukowany w Polsce worek Ceresitu zjechał z taśmy produkcyjnej w 1991 roku. Wtedy to w Stąporkowie działalność rozpoczęła pierwsza fabryka firmy Henkel w Polsce. Został on wówczas zlicytowany, a zdobyte w ten sposób pieniądze trafiły do Szkolnego Ośrodka Wychowawczo-Opiekuńczego w Baryczy. W taki sposób trzy dekady temu marka zapoczątkowała swoją obecność w Polsce, wpisując wartość społecznego zaangażowania w swoje DNA.

 

Marka kontynuuje tradycję społecznej odpowiedzialności i z okazji swojego 30-lecia wspiera Fundację Dajemy Dzieciom Siłę w rozbudowie i ekologicznej modernizacji Centrum Pomocy Dzieciom, które od 2018 roku funkcjonuje na warszawskich Bielanach. To miejsce, w którym dzieci doświadczające różnych form przemocy otrzymują bezpłatną pomoc. Teraz, dzięki nowej inwestycji, Centrum Pomocy Dzieciom stanie się Zielonym Centrum – placówką, która dba o dzieci, ale też o środowisko. Ceresit przekaże wsparcie finansowe z przeznaczeniem na ekologiczne rozwiązania w konstrukcji budynku, takie jak pa­nele słoneczne czy termomodernizacja. Dostarczy także materiały budowlane, a doradcy techniczni firmy będą bezpośrednio zaangażowani w prace budowla­ne.

 

Jubileusz marki Ceresit - 30 lat w PolsceBudowa Zielonego Centrum Pomocy Dzieciom

Czytaj również: FPP ponownie apeluje do rządu o przepisy chroniące przed lockdownem

 

- Jestem dumny z tego, że Ceresit stał się częścią tej inicjatywy, dzięki czemu możemy realizować równocześnie idee zrównoważonego rozwoju, ekologicznych rozwiązań i pomocy dzieciom. W ten sposób Zielone Centrum Pomocy Dzieciom jeszcze lepiej będzie spełniało swoją rolę bezpiecznego schronienia dla dzieci potrzebujących wsparcia – mówi Piotr Ciborowski, Dyrektor Zarządzający Adhesive Technologies w Henkel Polska.

 

Ceresit to marka z tradycją, która przez minione trzy dekady uczestniczyła w procesie kształtowania polskiego rynku materiałów budowlanych i podnoszenia standardów obowiązujących w budownictwie. Skutecznie przekonywała, że wyśrubowane para­metry techniczne, przekładają się na trwałość inwestycji, bezpie­czeństwo użytkowników oraz kom­fort wykonawców. Wkład marki w rozwój polskiego budownictwa to również edukowanie i szkolenia dla wykonawców. Marką Ceresit sygnowany jest szereg innowacyjnych produktów: kleje i fugi, ocieplenia, piany, uszczelniacze, grunty, materiały do kotwienia i montażu, gładzie, zaprawy i szpachlówki, wyroby do wykonywania i napraw posadzek, artykuły do izolowania i renowacji budynków oraz naprawy betonu.

 

Dzięki Ceresitowi Polska jest liderem Europy Środ­kowo-Wschodniej pod względem standardów jakości oraz wysokiego poziomu technologicznego materia­łów budowlanych. Wiodącą pozycję firmy Henkel, zarówno w Polsce, jak i w Rosji, Rumunii, Bułgarii, na Ukrainie, Białorusi i w krajach bałtyckich zapewniły systemy ociepleń marki Ceresit. To właśnie w Polsce, w la­boratoriach Centrum Innowacji Bu­dowlanych Ceresit w Stąporkowie, polscy technolodzy opracowy­wali pierwsze receptury tych produktów, poczynając od kleju do styropianu i tynków. Tu także powstał pomysł utworzenia ogólnopolskiej sieci sta­cji barwiących do farb i tynków. Zapewnia ona inwestorom i właścicie­lom domów bezpośredni dostęp do szerokiej ga­my kolorystycznej fasad oraz ścian wewnętrznych.

 

Dzisiaj Centrum Innowacji Budow­lanych Ceresit w Stąporkowie to dynamiczny ośrodek rozwoju globalnego działu chemii budowlanej. Eksperci prowa­dzą tu międzynarodowe projekty, pracując nad technologiami przyszłości dla syste­mów ociepleń, hydroizolacji, syste­mów do klejenia płytek ściennych, okładzinowych i podłogowych czy materiałów wykańcza­nia wnętrz. Formuły i koncept biznesowy, stworzone na bazie doświadczenia i wiedzy polskiego zespołu naukow­ców oraz pracowników, okazały się doskonałym towarem eksportowym Henkel Polska w ramach całej grupy, a najważniejsze kierunki dalszego rozwoju prac badawczych to odpowiedzi na największe problemy współ­czesnego świata. Biorąc pod uwagę globalne wyzwanie, jakim jest potrzeba oszczędzania energii, firma koncentruje się obecnie na rozwiązaniach budownictwa zrów­noważonego oraz niskoemisyjne­go, które umożliwią klientom ograniczanie ich ekologiczny śladu za­równo zimą jak i latem.

 

Jubileusz marki Ceresit - 30 lat w Polsce

 

Czytaj również: Zabytkowa, lubelska kamienica na Krakowskim Przedmieściu 34 trafi w ręce prywatnego przedsiębiorcy

 

Z okazji swojego jubileuszu marka Ceresit zaplanowała szereg aktywności i materiałów komunikacyjnych, w tym rocznicowy logotyp, dedykowaną stronę 30-lat-ceresit i film przedstawiający markę, fabryki, Centrum Innowacji Ceresit oraz Pracowników, Partnerów i Wykonawców. Na materiałach ekspozycyjnych w punktach sprzedaży będzie umieszczona komunikacja wizualna 30-lecia. Planowana jest również kampania di­gitalowa i komunikacja w mediach społecznościowych.

 

Specjalne rocznicowe oznakowania pojawią się także na wybranych opakowaniach produktów Ceresit. Klienci, nabywając którykolwiek z produktów Ceresit, będą mogli wspólnie z marką wspierać Fundację Dajemy Dzieciom Siłę i dołączyć do realizacji wyjątkowej inicjatywy Zielonego Centrum Pomocy Dzieciom.

 

- To niezwykle satysfakcjonujące, że przez niemal wszystkie te lata mogłem współtworzyć sukces marki, która jest dziś niekwestionowanym wzorem standardów, profesjonalizmu i liderem rozwiązań technologicznych. Ten sukces to efekt ciężkiej pracy całego teamu: inżynierów, chemików, sprzedawców, doradców technicznych, pracowników biur i fabryk. To oni wszyscy stoją za naszym sukcesem. Dziś świętujemy 30-lecie marki Ceresit i doceniamy pracę z kompetentnymi i wspaniałymi ludźmi oraz zaufanie jakim obdarzają nas klienci i partnerzy biznesowi. To wszystko pozwala nam optymistycznie patrzyć w przyszłość marki – dodaje Piotr Ciborowski.

2021-08-10
Źródło: Solski PR / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Skuteczna reklama dla e-biznesu? Liczba postów: 273 Grupa: Trudne tema... Optymalizacja wizytówki Google to pierwszy krok do poprawy widoczności firmy w internecie. E-book dostępny na https://wizytowkinaplista.pl zawiera checklistę, k...
  • Potrzebny adwokat Liczba postów: 418 Grupa: Trudne tema... Jeżeli chodzi o specjalistów z zakresu prawa patentowego to najlepszym wyborem będzie ta https://madpat.eu/wynalazki-i-wzory-uzyt kowe/ Oni zadbają o czystość pa...
  • Skuteczne dbanie o cerę Liczba postów: 178 Grupa: Trudne tema... Ze swojej strony mogę Wam wszystkim polecić ofertę, z której sam niejednokrotnie korzystałem. Jeżeli szukacie sprawdzonego sklepu z produktami i sprzętem medycz...
  • fotografia biznesowa Liczba postów: 290 Grupa: Konferencje...
  • płytki ceramiczne Liczba postów: 51 Grupa: Trudne tema... Dla osób, które planują remont lub chcą odświeżyć wygląd swojego mieszkania, strona https://ceramicapromat.pl/12-plytki-cera miczne może okazać się bardzo pomocn...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19416 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 190

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >