Kampania UNICEF Polska skierowana do biznesu
UNICEF Polska rozpoczyna akcję, której celem jest wspólne wypracowanie założeń współpracy pomiędzy światem biznesu i organizacjami humanitarnymi. W ramach kampanii odbędą się warsztaty dla firm, a także powstanie cykl podcastów. Efektem projektu będzie ogólnodostępny toolkit dla biznesu.
Czytaj dalej
UNICEF, który na co dzień realizuje swoją misję dzięki wsparciu darczyńców, w tym przedstawicieli biznesu, chce odwrócić tradycyjną narrację w komunikacji z firmami.
|
Tym razem przedstawiciele organizacji stawiają pytanie: co my możemy zrobić dla Was?
|
Kampania UNICEF Polska skierowana do biznesu jest odpowiedzią organizacji na stereotypowe spojrzenie na współpracę z przedsiębiorcami. UNICEF Polska chce odwrócić funkcjonującą dotychczas narrację, według której organizacja humanitarna jest jedynie odbiorcą wsparcia ze strony biznesu. UNICEF od przeszło 70 lat finansuje i zapewnia pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom, m.in. dzięki środkom przekazanym przez firmy i korporacje na całym świecie. Swoim bogatym doświadczeniem chce podzielić się ze środowiskiem biznesu w Polsce.
|
Czytaj również: Jak wybrać odpowiednie płytki?
|
Czy biznes i organizacja charytatywna mają szansę być partnerami, czy raczej każdy „gra do własnej bramki"? Czy potrafimy znaleźć wspólne cele i wartości? Odłożyć na bok własne korzyści i działać razem dla innych? Chcemy pokazać, że jest to jak najbardziej możliwe! - mówi Renata Bem, Z-ca Dyrektora Generalnego UNICEF Polska
|
Droga do partnerstwa |
Do udziału w projekcie zaproszonych zostało blisko 10 firm, zarówno tych posiadających strategie i doświadczenie w dziedzinie działań na rzecz społeczeństwa, jak i mniejszych, które dopiero planują zaangażować się w obszar CSR, w tym we współpracę z sektorem NGO.
|
Warsztaty przeprowadzą znani trenerzy biznesu – dr Joanna Heidtman i Piotr Piasecki, którzy będą też merytorycznie nadzorować powstawanie toolkita – poradnika zawierającego założenia współpracy pomiędzy światem biznesu i organizacjami humanitarnymi. |
Czytaj również: Jak podwyżki stóp procentowych wpłyną na światową i polską gospodarkę? |
Warsztaty oparte na technikach kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów pozwolą obu stronom lepiej poznać wzajemne potrzeby, a także wartość wynikającą ze współpracy biznesu i organizacji, jaką jest UNICEF. Efektem tej kreatywnej burzy mózgów będzie natomiast poradnik, zawierający nowe standardy współpracy pomiędzy światem biznesu i organizacjami humanitarnymi - mowi psycholog dr Joanna Heidtman |
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Ministerstwo wycofuje się z programu Kredyt na Sta... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności
- Jak prowadzić biznes w XXI wieku - czym jest elast... Liczba postów: 130 Grupa: Aktualności Planując otwarcie firmy za granicą, należy dokładnie przeanalizować rynek docelowy i jego potencjał. Zrozumienie lokalnych zwyczajów, preferencji konsumentów i....
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 2 Grupa: Aktualności
- Wypadanie włosów Liczba postów: 9 Grupa: Trudne tema... This is an amazing and informative article that covers so much ground. gorilla tag
- Gry komputerowe Liczba postów: 119 Grupa: Trudne tema... Jeśli ktoś zdecyduje się na grę w serwisach hazardowych, szczególnie polecam zapoznać się z poniższymi informacjami https://www.gloriamaria.pl/wfb-bukmacher -co-...