
Kampania UNICEF Polska skierowana do biznesu
UNICEF Polska rozpoczyna akcję, której celem jest wspólne wypracowanie założeń współpracy pomiędzy światem biznesu i organizacjami humanitarnymi. W ramach kampanii odbędą się warsztaty dla firm, a także powstanie cykl podcastów. Efektem projektu będzie ogólnodostępny toolkit dla biznesu.
Czytaj dalej
UNICEF, który na co dzień realizuje swoją misję dzięki wsparciu darczyńców, w tym przedstawicieli biznesu, chce odwrócić tradycyjną narrację w komunikacji z firmami.
|
Tym razem przedstawiciele organizacji stawiają pytanie: co my możemy zrobić dla Was?
|
Kampania UNICEF Polska skierowana do biznesu jest odpowiedzią organizacji na stereotypowe spojrzenie na współpracę z przedsiębiorcami. UNICEF Polska chce odwrócić funkcjonującą dotychczas narrację, według której organizacja humanitarna jest jedynie odbiorcą wsparcia ze strony biznesu. UNICEF od przeszło 70 lat finansuje i zapewnia pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom, m.in. dzięki środkom przekazanym przez firmy i korporacje na całym świecie. Swoim bogatym doświadczeniem chce podzielić się ze środowiskiem biznesu w Polsce.
|
Czytaj również: Jak wybrać odpowiednie płytki?
|
Czy biznes i organizacja charytatywna mają szansę być partnerami, czy raczej każdy „gra do własnej bramki"? Czy potrafimy znaleźć wspólne cele i wartości? Odłożyć na bok własne korzyści i działać razem dla innych? Chcemy pokazać, że jest to jak najbardziej możliwe! - mówi Renata Bem, Z-ca Dyrektora Generalnego UNICEF Polska
|
Droga do partnerstwa |
Do udziału w projekcie zaproszonych zostało blisko 10 firm, zarówno tych posiadających strategie i doświadczenie w dziedzinie działań na rzecz społeczeństwa, jak i mniejszych, które dopiero planują zaangażować się w obszar CSR, w tym we współpracę z sektorem NGO.
|
Warsztaty przeprowadzą znani trenerzy biznesu – dr Joanna Heidtman i Piotr Piasecki, którzy będą też merytorycznie nadzorować powstawanie toolkita – poradnika zawierającego założenia współpracy pomiędzy światem biznesu i organizacjami humanitarnymi. |
Czytaj również: Jak podwyżki stóp procentowych wpłyną na światową i polską gospodarkę? |
Warsztaty oparte na technikach kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów pozwolą obu stronom lepiej poznać wzajemne potrzeby, a także wartość wynikającą ze współpracy biznesu i organizacji, jaką jest UNICEF. Efektem tej kreatywnej burzy mózgów będzie natomiast poradnik, zawierający nowe standardy współpracy pomiędzy światem biznesu i organizacjami humanitarnymi - mowi psycholog dr Joanna Heidtman |
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Flagi reklamowe Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... A mnie czeka właśnie porównanie dibondu z innymi materiałami - ponieważ niedługo chciałabym też dla siebie wyprodukować artykuły reklamowe i chcę mieć p...
- Reklama firmy Liczba postów: 483 Grupa: Trudne tema... reklama
- Uniwersalna i oryginalna dieta Liczba postów: 496 Grupa: Trudne tema... Szukając zdrowych alternatyw dla słodkich przekąsek, krem z orzechów laskowych może być świetną opcją. W porównaniu do tradycyjnych słodyczy, zawiera mniej cukr...
- Kontener magazynowy- warto? Liczba postów: 55 Grupa: Trudne tema... Jeśli rozmawiamy o halach produkcyjnych i magazynach, to zerknijcie na https://commercecon.pl – oni zajmują się kompleksową budową takich obiektów, od projektu...
- Rząd zapowiada wsparcie dla polskich firm Liczba postów: 3 Grupa: Aktualności Descoperă senzația jocurilor clasice de păcănele cu https://www.favbet.ro/ro/casino/show-gam e/amusnet-interactive/40-burning-hot/! Creat de Amusnet Interactive,...